Gå til innhold

Er kropp viktig for deg?

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)
22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er en dame som er liten som lav, litt store pupper, har litt mage (moderlig kropp). Er dette mindre pent? Bruker s og xs i klær. 

Anonymkode: 911a5...b95

Wintergirl er inne på noe (tenker her på det første innlegget hennes). Noen menn har spesielle preferanser, andre har ikke. Noen elsker det frodige, andre liker tynt og atter andre merker ikke forskjell. Jeg stiller nok i den siste kategorien.

Endret av I Grosny
Videoannonse
Annonse
Skrevet
10 timer siden, wintergirl skrev:

Jeg vet at menn går etter utseende. Men alle har hver sin smak. Sånn er det. Deal with it! Jeg har da levd noen år på denne kloden selv og fått med meg ting. 

Jeg ble også fascinert av utseendet, av ansiktet.

Skrevet
31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Proffbokser? Hvorfor har ingen hørt om deg før da? Er veldig intressert i boksing, så hadde vært kult å vite. Aldri hørt om en norsk bokser som er profesjonell tungvektsbokser nemmelig.

Anonymkode: 1faa5...c82

jeg er ikke norsk. jeg har bokset i utlandet for 5 år siden. i tungvektsklassen, jeg pådro meg skader og tok meg litt pause. nå er det mens physique som gjelder :)

. hemmelig ? jeg er jo anonym på forumet , ikke i virkeligheten. tror du virkelig jeg er så dum og går ut med fullt navn her ? på alle steder så tror jeg dette er det siste jeg ville sagt mitt ekte navn

Skrevet
4 timer siden, lyx22 skrev:

jada, vi alle har forskjellige smak, men du er en av de få, som tenner på feite damer. vet godt at de finnes, men de er i fåtall :)

Jeg er ikke sikker på hvilken statistikk du viser til, men dersom du har rett må jeg minne om at det er fullstendig unødvendig å trekke til seg ett flertall med mindre man er ute etter ekstrem multigruppesex.

Skrevet
8 minutter siden, I Grosny skrev:

Wintergirl er inne på noe (tenker her på det første innlegget hennes). Noen menn har spesielle preferanser, andre har ikke. Noen elsker det frodige, andre liker tynt og atter andre merker ikke forskjell. Jeg stiller nok i den siste kategorien.

ja det stemmer, men jeg har ikke sagt noe annet. jeg har sat at menn. i førsteomgang går etter utseende. 

Skrevet (endret)
7 minutter siden, lyx22 skrev:

ja det stemmer, men jeg har ikke sagt noe annet. jeg har sat at menn. i førsteomgang går etter utseende. 

Det kommer en tid etter første omgang også. Da teller godfølelse og samhandling veldig mye. Jeg gleder meg daglig over min kjæres utseende, godhet, utstråling og personlighet, mange kilo etter vårt første møte. Og som sagt, for veldig mange, (i følge deg mindretallet) er en lubben kropp en deilig kropp.

Ei sexbombe med såkalt veldreid kropp, kan trolig trekke til seg flere blikk i første omgang, men, menn..... 

Endret av I Grosny
  • Liker 1
Skrevet
7 minutter siden, I Grosny skrev:

Det kommer en tid etter første omgang også. Da teller godfølelse og samhandling veldig mye. Jeg gleder meg daglig over min kjæres utseende, godhet, utstråling og personlighet, mange kilo etter vårt første møte. Og som sagt, for veldig mange, (i følge deg mindretallet) er en lubben kropp en deilig kropp.

Ei sexbombe med såkalt veldreid kropp, kan trolig trekke til seg flere blikk i første omgang, men, menn..... 

mindre tallet av menn foretrekker overvektige kvinner. det trenger vi ikke diskutere engang.du vet selv svaret der

AnonymBruker
Skrevet
49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

En gang datet jeg ei som ikke hadde noen kropp. Det var kjedelig, folk tok meg jo ikke seriøst når jeg fortalte dem at jeg funnet drømmedama, ei kvinne som aldri maste hull i hodet på meg eller var utro mot meg. 

Anonymkode: fefee...467

Hvordan dater man damer som ikke har hode eller kropp?:fnise:

Anonymkode: e1930...b83

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan dater man damer som ikke har hode eller kropp?:fnise:

Anonymkode: e1930...b83

Man har et veldig avslappet forhold til dette med kropp så går det bra. :tommelopp:

Skrevet
53 minutter siden, I Grosny skrev:

Jeg ble også fascinert av utseendet, av ansiktet.

Jeg legger selv først merke til ansikt. For meg er ansikt viktigere enn kropp. En kropp kan trenes opp, men samtidig liker jeg ikke at menn er for opptatt av muskler og diet. Lett veltrent er mer enn fint nok for meg.

Skrevet

En bekjent fortalte meg for noen år siden at han stod ovenfor to strategiske valg her i livet.

1. Han burde slanke seg 20 kg.

2. Han kunne legge på seg (ytterligere) 20 kg og satse på pervo sex.

Valget er ditt!

Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Man har et veldig avslappet forhold til dette med kropp så går det bra. :tommelopp:

Her kunne jeg ha sagt noe, men da ville jeg få alle kvinnene på KG etter meg så det tør jeg ikke.

Gjest Alterego666
Skrevet
7 timer siden, lyx22 skrev:

jeg er ikke norsk. jeg har bokset i utlandet for 5 år siden. i tungvektsklassen, jeg pådro meg skader og tok meg litt pause. nå er det mens physique som gjelder :)

. hemmelig ? jeg er jo anonym på forumet , ikke i virkeligheten. tror du virkelig jeg er så dum og går ut med fullt navn her ? på alle steder så tror jeg dette er det siste jeg ville sagt mitt ekte navn

Hahaha....... Hvor gammel er du?

AnonymBruker
Skrevet

For meg er det viktigste at dama er rimelig fornøyd med egen kropp. Bedre med ei som avviker fra idealet og er fornøyd enn ei med modellkropp som er missfornøyd. Heller snill enn pen. Heller klok en modellkropp.

I utgangspunktet betyr ikke størrelse så mye men siden jeg liker løping, skigåing og fysisk aktivitet så setter vel det indirekte noen begrensninger. Men hvis f.eks. dama er stor men sprek nok så er ikke størrelsen noe problem.

Anonymkode: 7cf6a...4e9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...