Gå til innhold

Er kropp viktig for deg?

Fremhevede innlegg

Gjest Alterego666
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er en dame som er liten som lav, litt store pupper, har litt mage (moderlig kropp). Er dette mindre pent? Bruker s og xs i klær. 

Anonymkode: 911a5...b95

M(50) her. Når jeg ser tilbake på de kvinnene jeg har falt for, er det få fysiske fellestrekk mellom dem. Det har vært slanke, fyldige, små og store pupper og rumper, sportslige og bedagelige, kort og langt hår og alle hårfarger. Når jeg tenker på hvilke fellestrekk de har så er det personlighetstrekk som blir fellesnevneren. 

De jeg har likt aller best vet hvordan de skal tiltrekke seg en mann, men har likevel lagt mest vekt på å være en best mulig versjon av seg selv og en de trives godt med å være.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
7 timer siden, wintergirl skrev:

Allievel har mange damer en mann, selv de som er større.

Selvfølgelig. Men disse manfolkene er jo i samme kvalitet

Jeg sa aldri at tjukke damer ikke kan få seg type. Men når de gjør det så er han mest sannsynelig tjukk også eller mindre tiltrekkende på en annen måte. Overvektige kvinner har en begrenser mengde av menn de kan velge mellom iforhold til slanke. 

Menn går først og fremst etter utseende. Deal with it. Ikke strø sukker over

• Liker 1
Gjest Alterego666
Skrevet
3 minutter siden, lyx22 skrev:

Jeg sa aldri at tjukke damer ikke kan få seg type. Men når de gjør det så er han mest sannsynelig tjukk også eller mindre tiltrekkende på en annen måte. Overvektige kvinner har en begrenser mengde av menn de kan velge mellom iforhold til slanke. 

Du kan ha godt av å åpne øynene når du beveger deg ute blant folk. Alternativt begynne å bevege deg ute blant folk.

Jeg vet om store kvinner som med liten innsats får hvem som helst, og som kaster mennene vekk etterpå før de beveger seg til neste. Sex appeal sitter mellom øra.

AnonymBruker
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så du er både tjukkas og frekk. Ikke rart du er enslig!!

Anonymkode: 86a02...173

Hvem er frekk sa du??

Anonymkode: e2280...690

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, lyx22 skrev:

Dette har du greie på skjønner jeg. Not!

Anonymkode: e2280...690

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Når jeg leser overfladiske noen er at det bare er veltrente damer som er noe. Er gjerne ikke den type mann noe heller. Er mer enn kropp som er viktig. 

• Liker 1
Skrevet (endret)
36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Når jeg leser overfladiske noen er at det bare er veltrente damer som er noe. Er gjerne ikke den type mann noe heller. Er mer enn kropp som er viktig. 

ingen her som har sagt at KUN veltrente damer er noe. men menn går først og fremst på utseende. ikke hvilken mastergrad du har eller hvor stort hus du har . 

fra forskning

Research indicates that heterosexual men tend to be attracted to young[110] and beautiful women[111] with bodily symmetry.

Evolutionary psychologists attribute such attraction to an evaluation of the fertility potential in a prospective mate.

Cross-cultural data shows that the reproductive success of women is tied to their youth and physical attractiveness[152] 

sikkert en hard pille og svelge for noen. men en spade er en spade. ikke strø sukker over sannheten

Endret av lyx22
  • Liker 2
Skrevet (endret)
1 time siden, Alterego666 skrev:

Du kan ha godt av å åpne øynene når du beveger deg ute blant folk. Alternativt begynne å bevege deg ute blant folk.

Jeg vet om store kvinner som med liten innsats får hvem som helst, og som kaster mennene vekk etterpå før de beveger seg til neste. Sex appeal sitter mellom øra.

1. er ute så og si hver helg. blir kjent med mange damer hele tiden, men velger selv å ikke bruke mye tid på kvinner som er lite fysisk tiltrekkende, jeg tenner dessverre ikke på overvektige kvinner, slik de fleste menn ikke gjør

2. løgn. overvektige kvinner får ikke hvem som helst. de har en begrense mengde med menn å velge mellom. ikke lyv for å få medvind i argumentene dine

spiller ingen rolle hvor smart du er , hvor mange bachelor du har . man kan godt tiltrekkes av smarte kvinner, men kropp og utseende tiltrekker mye mer. mange menn som velger å være sammen med den dumme og deilig framfor den smarte og lite tiltrekkende

menn og kvinner er forskjellige, mens kvinner tiltrekkes av status, utseende og en haug andre variabler så er menn mer enkle. har du bra utseende, grei og noenlunde matchende personelighet så er du innenfor. men alt tilsier, forskning også, at menn er mye mer opptatt av utseende på kvinner enn kvinner er på menn...deal with it ....sorry not sorry

fra forskning

Research indicates that heterosexual men tend to be attracted to young[110] and beautiful women[111] with bodily symmetry.

Evolutionary psychologists attribute such attraction to an evaluation of the fertility potential in a prospective mate

Cross-cultural data shows that the reproductive success of women is tied to their youth and physical attractiveness[152] 

please. ikke strø sukker over sannheten, uansett hvor lite behagelig den er

Endret av lyx22
  • Liker 4
Gjest Overrasket
Skrevet

Ja! Kropp er kjempeviktig! Kvinnekroppen er jo så nydelig. :nordvesta::mynona:

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, lyx22 skrev:

1. er ute så og si hver helg. blir kjent med mange damer hele tiden, men velger selv å ikke bruke mye tid på kvinner som er lite fysisk tiltrekkende, jeg tenner dessverre ikke på overvektige kvinner, slik de fleste menn ikke gjør

2. løgn. overvektige kvinner får ikke hvem som helst. de har en begrense mengde med menn å velge mellom. ikke lyv for å få medvind i argumentene dine

spiller ingen rolle hvor smart du er , hvor mange bachelor du har . man kan godt tiltrekkes av smarte kvinner, men kropp og utseende tiltrekker mye mer. mange menn som velger å være sammen med den dumme og deilig framfor den smarte og lite tiltrekkende

menn og kvinner er forskjellige, mens kvinner tiltrekkes av status, utseende og en haug andre variabler så er menn mer enkle. har du bra utseende, grei og noenlunde matchende personelighet så er du innenfor. men alt tilsier, forskning også, at menn er mye mer opptatt av utseende på kvinner enn kvinner er på menn...deal with it ....sorry not sorry

fra forskning

Evolutionary psychologists attribute such attraction to an evaluation of the fertility potential in a prospective mate

please. ikke strø sukker over sannheten, uansett hvor lite behagelig den er

Haha visste jeg det ikke. Jeg vet hvem din tidligere bruker er :fnise:

Anonymkode: d1f25...503

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Haha visste jeg det ikke. Jeg vet hvem din tidligere bruker er :fnise:

snakker du til meg?

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, lyx22 skrev:

snakker du til meg?

Ja. Ikke rart at jeg har reagert på dine innlegg. Det gjorde jeg med din forrige bruker også :fnise:

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ja. Ikke rart at jeg har reagert på dine innlegg. Det gjorde jeg med din forrige bruker også :fnise:

hvilken bruker ? Det er isåfall ikke meg. Jeg ble medlem her for en uke siden eller noe. Kom fra diskusjon.no etter at kontoen min ble fryst fordi jeg snakket om dyrking av cannabis

AnonymBruker
Skrevet

Kjenner det går på selvtillit å vite at kropp er så viktig. 

Kanskje fordi jeg ikke er veltrent og fornøyd med egen kropp. 

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, lyx22 skrev:

hvilken bruker ? Det er isåfall ikke meg. Jeg ble medlem her for en uke siden eller noe. Kom fra diskusjon.no etter at kontoen min ble fryst fordi jeg snakket om dyrking av cannabis

Kan jeg ikke si da jeg outer deg :P

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan jeg ikke si da jeg outer deg :P

enten så har du sitert feil person eller så tar du helt feil. jeg har 1 bruker her. skal man lage flere må man ha en helt ny email. bare " avslør " meg du:fnise: så blir vell verden et bedre sted

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, lyx22 skrev:

enten så har du sitert feil person eller så tar du helt feil. jeg har 1 bruker her. skal man lage flere må man ha en helt ny email. bare " avslør " meg du:fnise: så blir vell verden et bedre sted

Lett gjenkjennelig :) Har ingen ønske om å avsløre deg. Syntes bare det var morsomt at 1+1=2 :fnise:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er nok opptatt av kropp og utseende, men jeg liker bare naturlige kvinner. Silikon og operert alt mulig det synes jeg er turn-off, men kunne klart det om jenta var snill og smart.

Anonymkode: 82b92...0c9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Selvfølgelig er kropp viktig for meg! Trenger ikke ha noen modellkropp, men som de fleste andre menn liker jeg normal slank (ja, overvekt er turnoff). Ellers betyr det ingenting om du er lav eller høy, har store eller små pupper, har definerte magemuskler eller er litt myk rundt magen. 

Anonymkode: 01e63...d5d

• Liker 1
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er nok opptatt av kropp og utseende, men jeg liker bare naturlige kvinner. Silikon og operert alt mulig det synes jeg er turn-off, men kunne klart det om jenta var snill og smart.

Anonymkode: 82b92...0c9

operert rumpe er sinnssykt turn off. ingenting skriker mer latskap av at du ikke gidder å squatte men heller tar en operasjon

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...