Gjest Anonymous Skrevet 18. februar 2005 #1 Del Skrevet 18. februar 2005 Enkelt og greit. Hvilke graviditetstester anbefaler dere?(lett å lese av,kjapt resultat ogsånt) helst ikke de som får over nett.Er skeptisk til netthandel generelt, og gidder ikke vente på at de skal komme i posten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 18. februar 2005 #2 Del Skrevet 18. februar 2005 ClearBlue er veldig grei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest meg igjen Skrevet 19. februar 2005 #3 Del Skrevet 19. februar 2005 Takk. Har lest litt om tester her inne, men husker aldri noen av navnene på de som sies å være bra. Har nå notert meg clearblue, og kryser fingrene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lassie Skrevet 19. februar 2005 #4 Del Skrevet 19. februar 2005 Jeg pleier å kjøpe Quick Respons - den er det to i pakken og litt billigere enn de andre. Men likefullt like sikker som de andre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Enelsi Skrevet 20. februar 2005 #5 Del Skrevet 20. februar 2005 Jeg liker new generation best. Veldig sensitiv og sikker. På clearblue sine tester er det mange som har fått skyggestreker.. Det er litt kjipt å bli "lurt" på den måten da.. Gjør hvertfall meg usikker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå