FrodeF Skrevet 28. mars 2018 #41 Skrevet 28. mars 2018 På 26.3.2018 den 11.44, AnonymBruker skrev: Ikke i Oslo, men like utenfor. Har alltid vært heldig sånn sett med nettdating. Ikke alltid det har vært, men det har da vært ordentlige kjekke menn. Og jeg har stort sett ikke bilde på profilen heller, men en god tekst det har jeg. Anonymkode: 45481...57f Alltid vært heldig? Er man heldig med nettdating er man heldig EN gang. At du har vært heldig mange ganger betyr vel at du har vært uheldig mange ganger...
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2018 #42 Skrevet 28. mars 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er helt enig i at vi kvinner er kresne og at vi ønsker barn med noen som er så frisk og av høy kvalitet som mulig. I tillegg til de som er nevnt (evne til å forsørge familien, fremragende fysisk og mental helse, fint utseende, utstråling/framtoning), vil jeg trekke fram en annen viktig ting: Intelligens og evne/vilje til å løse oppgaver i praksis. Kvinner setter dette veldig høyt, og det er mye av grunnen til at mindre pene menn kan få veldig bra damer. Når kvinner vurderer intelligens er det en nøye helhetsvurdering der alt tas i betraktning. Det er derfor den typiske «datanerden» ikke får oppmerksomhet til tross for presumtivt høy IQ. Dette er også mye av grunnen til at mange kvinner faller for toppledere. De viser god klassisk OG sosial intelligens i tillegg til en enorm arbeidsevne. Sterke indikatorer på gode gener. Sosial intelligens og god humor er en indikator på både god mental helse og intelligens. I tillegg er «evner» som å være flink med musikk, poesi, skriving, taleevner, kunst, treskjæring osv, osv gode indikatorer på intelligens/kreativitet og evne til å jobbe med oppgaver over tid og på den måten bruke intelligensen til noe fornuftig. Evnen til å gjøre er en annen ting kvinner liker. Det er derfor de liker høye menn med slank midje og brede skuldre. De foretrekker ofte slanke, utholdne muskler som klarer å ta pullups, klatre, svømme og løpe bedre enn muskelbunter som bare klarer å løfte vekter (kropper som menn ofte framstiller som et mannsideal). Så som dere skjønner gjør kvinner en dyp vurdering når de skal velge menn, og utseendet er bare en del av et stort bilde. Anonymkode: db580...dae Mye bra lesing i dette. Jeg vil legge til at menns evne og vilje til å forplikte seg, binde seg og BLI der blir også nøye vurdert. Det burde yngre gutter lære seg dersom de vurderer karriere som "fuckboys". Anonymkode: 9c977...8a0 3
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2018 #43 Skrevet 28. mars 2018 På 26.3.2018 den 0.14, SpaceDementia skrev: Jeg har møtt et par oppegående og søte jenter etter at jeg forbedret Tinderprofilen min. Men jeg synes fortsatt det er utfordrende å finne gode dates. Jeg håper på én nå med en jente som virker flott. Men du vet jo aldri med folk, de har tusen grunner til å ikke svare.. 80/20-regelen er utrolig tydelig på Tinder...jenter er kresne. Gamet mitt er som regel bedre på byen enn på Tinder. Men jeg sliter med å finne jenter på byen som jeg kan bli sammen med. Jeg skal gi Tinder mange sjanser til. Hvordan forbedret du Tinderprofilen din? Fra null tekst til å skrive et tall i cm? Selv leser jeg ALLE profiltekster og er sjokkert over hvor mange som har null innhold, evt kun høyden (som om jenter flest er sååååå opptatt av høyde og kun det alene ). Lurer oppriktig på dette da jeg etter få uker på Tinder sitter igjen med inntrykket av at det ikke finnes en eneste oppegående og seriøs fyr som er verdt å satse på der inne. I og med at jeg leser ALLE profiltekster kan jeg umulig ha venstresveipet noen verdige eksemplarer. For min del teller utseendet lite sammenliknet med personlighet. Ser mange legger en del i bra bilder, men når det er null tekst er bildene null verdt. Som mange andre her inne undrer jeg meg over om det er verdt å være på Tinder? Anonymkode: 3dfef...a4b 1
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2018 #44 Skrevet 28. mars 2018 23 timer siden, SpaceDementia skrev: På tinder betyr selvsagt bildene ca 95%. Og jenter flest liker jo de samme 10% som er av høyest kvalitet, det sier jo seg selv. Så det gjelder å fremheve sine pene og kjekke trekk maksimalt, og omgivelser og kontekst har også mye å si. Er ikke spesielt attraktivt med fem bilder som er tatt på badet,enn så kjekk man er. Nei, holder ikke med bra innpakning hvis man mangler innhold. Her venstresveipes ALLE uten profiltekst. Man trenger ikke se smashing ut for å være det. Noen er sapioseksuelle ;-) Anonymkode: 3dfef...a4b
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2018 #45 Skrevet 28. mars 2018 I det daglige ser jeg ofte helt vanlige menn og kvinner f.eks på butikken, og de har kjæreste. Og på nettet ligger de igjen som aldri har blitt valgt. Vet om flere single jenter som er på f.eks sukker, men utvalget i menn er ekstremt dårlig, og jeg bor i en by. Anonymkode: ab43e...238 1
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2018 #46 Skrevet 28. mars 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: I det daglige ser jeg ofte helt vanlige menn og kvinner f.eks på butikken, og de har kjæreste. Og på nettet ligger de igjen som aldri har blitt valgt. Vet om flere single jenter som er på f.eks sukker, men utvalget i menn er ekstremt dårlig, og jeg bor i en by. Anonymkode: ab43e...238 Dette jeg synes er litt rart. Folk blir kjærester hele tiden, ja. Men folk går også fra hverandre hele tiden. Synes det er så merkelig at det er så sinnsykt få menn av kvalitetsmateriale på Tinder og Sukker. Er ganske sikker på at nivået på damene på samme stedene er langt bedre. Sier ikke at alle menn på Sukker og Tinder er av dårlig kvalitet, men det er virkelig ikke lett å finne den ene med kvalitetsstempel der inne. Tullingene er det derimot flust av Anonymkode: 3dfef...a4b
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2018 #47 Skrevet 28. mars 2018 3 hours ago, FrodeF said: Alltid vært heldig? Er man heldig med nettdating er man heldig EN gang. At du har vært heldig mange ganger betyr vel at du har vært uheldig mange ganger... Hehe, sant nok. Har møtt de fleste av de jeg har vært sammen over tid på byen. Men de gangene jeg har prøvd nettdating har jeg stort sett bare møtt hyggelige oppegående ærlige menn. Og denne gangen foreløpig; et forsøk og fant han jeg dater nå, og han er fantastisk uavhengig om det kommer til å vare eller ikke. Anonymkode: 45481...57f
Kreator Skrevet 28. mars 2018 #48 Skrevet 28. mars 2018 (endret) 9 minutter siden, AnonymBruker said: Dette jeg synes er litt rart. Folk blir kjærester hele tiden, ja. Men folk går også fra hverandre hele tiden. Synes det er så merkelig at det er så sinnsykt få menn av kvalitetsmateriale på Tinder og Sukker. Er ganske sikker på at nivået på damene på samme stedene er langt bedre. Sier ikke at alle menn på Sukker og Tinder er av dårlig kvalitet, men det er virkelig ikke lett å finne den ene med kvalitetsstempel der inne. Tullingene er det derimot flust av Anonymkode: 3dfef...a4b Tullingene er mest på, har ingenting å tape (tror de kanskje selv) og typisk korte samtaler og blir dermed hyppig klar for neste mål. Resten av oss kontakter damer høflig, innleder samtale, samtidig som vi forsøker å minimere hvor mye vi har på gang samtidig, for det hater både damene og vi. Dessverre tar det tid å komme forbi de vanlige "er du en tulling" rutinene og få damene til å føle seg trygge for en date. Sånn sett er vi busy med noen ganske få ganske lenge før vi kan kontakte neste dame. Også er vi på dates også da, lite tid til prat. Så da er det dessverre ganske naturlig at tullingene dominerer kontakten med mange av damene. Vil tro det beste dere damer kan gjøre er å initiere kontakten med menn dere selv synes virker interessante fremfor å bare vente på å bli kontaktet (sier ikke alle er passive da, det vet jeg dere ikke er), og at dere da får en høyere andel hyggelige bekjentskaper enn bare ved å være passive. Endret 28. mars 2018 av Kreator
Nmtt Skrevet 28. mars 2018 #49 Skrevet 28. mars 2018 På 25.3.2018 den 21.34, AnonymBruker skrev: Ja, unnskyld meg, men det er sant. Det er jo omtrent bare tapere igjen på sukker og møteplassen. De som ingen vil ha. Og tinder er utlendinger, eller bilder av å ha reist verden rundt eller av bare overkropper. Blir helt sjokkert av hvor lite ordentlige mennesker det er. Nei, nå orker jeg ikke mer. Vær så snill og si at det er mulighet for å treffe noen normale mennesker i det virkelige liv, spørsmålet er bare hvor. Anonymkode: ab43e...238 Du blir ingen vinner av å kalle andre tapere...
SpaceDementia Skrevet 28. mars 2018 #50 Skrevet 28. mars 2018 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Forbered deg på at konkurransen om de beste damene er knallhard. Det skal den være, alt annet ville være unaturlig. Dine beste sjanser er også når du er ung, så ikke utsett det i mange år til. Jeg snakker ikke om Tyrkia. Jeg snakker om et europeisk land der menn faktisk vil skaffe seg forhold og egen familie og har press på seg fra alle kanter om å oppnå nettopp det. Derfor må de konkurrere. Og det gjør de. De utforsker, tar initiativ, inviterer ut, sonderer terrenget. De snakket faktisk meg meg da jeg var der. Hvor ofte snakker er fremmed norsk mann til oss? Norske menn ser ut til å mangle denne driven totalt. Det er jo unaturlig. Menn skal konkurrere om kvinner, det er naturens lov. Men her hvor jeg er ser jeg altså kvinner, både av høy kvalitet og mindre høy kvalitet, gå single og barnløse år etter år fordi menn vil ikke, er ikke klare, ønsker ikke, får det ikke til. Det må være noe galt et sted? Og ikke skyld på feminisme for dama i gata styrer ikke statens ideologi mer enn hva du gjør. Man trenger ikke bry seg heller. Jeg mener ikke være krass eller klage. Jeg måtte bare blåse ut et sted noen tanker jeg har tenkt på en stund. Selvsagt kan ikke enkeltpersoner endre dette, hverken du eller jeg. Jeg ser bare så mange ensomme menn og kvinner rundt omkring i Norge og jeg syns det er så utrolig synd. Så waste. Og så unødvendig. Også leser jeg at fødselsraten i Norge bare stuper og stuper. Det gjør meg skikkelig nedfor. Bekalger. Skulle ønske jeg ikke var norsk. Da hadde sikkert jeg hatt mann og barn også. Anonymkode: 9c977...8a0 Du kommer med en utblåsning her. Noe av det du sier er sant. Men, det du lettest kan endre på, er deg selv. Du kan gjøre deg mer attraktiv for guttene. Du kan ta initiativ. Jenter her i Norge har faktisk en "unik" mulighet til å velge helt selv hvem de vil prøve seg på. Tenk på det. Kvinner lengre sør (kanskje landet du sikter til) har jo ofte ikke lov til å prøve seg på menn (automatisk horestempel). De har en annen kodeks som har sine mangler. Jeg opplever at jenter tar initiativ både på nattklubber og på tinder. Jeg tar selvsagt initiativ selv også. Jeg har selv i flere år ikke vært klar for en ordentlig dame. Har gjort meg selv utilgjengelig. På mitt studium var det et par jenter av høy kvalitet som viste meg interesse. Jeg fikk klaus, jeg var ikke klar, jeg sa indirekte "gå et annet sted, her er det ingenting å hente". Jeg er som sagt litt eldre nå, og motivert. Jeg tror du har rett i at mange gutter i alderen 20-25 rett og slett ikke er interessert i forhold og dermed ikke legger innsats i det. Vi utvikles mentalt litt tregere enn dere. Og vi er rett og slett hard-wired til å spre sæden vår rundt. Så hvis man ikke får gjort det en periode, blir man (hvertfall de fleste) frustrert og lite fri. Dette med å bli stoppet av fremmede menn på gaten - er du klar over hva du spør om? For hver gang dette var hyggelig, ville 9 av gangene oppleves som ubehagelig. Det har jo allerede vært overveldende fokus på dette med ubehagelig kontakt i media i flere måneder. Man kan ikke har alt på en gang! Og nå er det engang sånn at selv om det i din verden er en kjekk, hyggelig mann som stopper deg, vil de fleste menn være lite kjekk og mindre hyggelig. Dere damer står fritt til å sjekke opp menn som dere vil, og vi plager ikke dere fordi vi ikke ønsker å plage jenter (jfr metoo). Det er jo perfekt for dere i utgangspunktet? Det er pågående menn som står igjen som taperne.
SpaceDementia Skrevet 28. mars 2018 #51 Skrevet 28. mars 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hvordan forbedret du Tinderprofilen din? Fra null tekst til å skrive et tall i cm? Selv leser jeg ALLE profiltekster og er sjokkert over hvor mange som har null innhold, evt kun høyden (som om jenter flest er sååååå opptatt av høyde og kun det alene ). Lurer oppriktig på dette da jeg etter få uker på Tinder sitter igjen med inntrykket av at det ikke finnes en eneste oppegående og seriøs fyr som er verdt å satse på der inne. I og med at jeg leser ALLE profiltekster kan jeg umulig ha venstresveipet noen verdige eksemplarer. For min del teller utseendet lite sammenliknet med personlighet. Ser mange legger en del i bra bilder, men når det er null tekst er bildene null verdt. Som mange andre her inne undrer jeg meg over om det er verdt å være på Tinder? Anonymkode: 3dfef...a4b Jeg forbedret den ved å ta nye bilder som var mye bedre enn de gamle. Jeg har en tekst på én linje, en liten morsomhet og litt info om meg, men ikke høyde. Bildene gjorde dog susen og jeg fikk plutselig matcher som jeg var fornøyd med. Bildene hadde 95% å si, teksten hjelper kanskje jentene til å starte en samtale med meg. Etter flere år med sporadisk tinderbruk kan jeg definitivt si at bilder er så og si alt. Du vet at tinder har en algoritme som gjør at du først ser de profilene som er i ditt "sjikt"? Ja, tinder har en poengscore på deg (som du ikke får vite). Hadde den vært på 100%, ville du fått se de kjekkeste guttene først. Kanskje du kan forbedre noe ved din egen profil.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå