Gå til innhold

Tullinger og nettdating

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ja, unnskyld meg, men det er sant. Det er jo omtrent bare tapere igjen på sukker og møteplassen. De som ingen vil ha. Og tinder er utlendinger, eller bilder av å ha reist verden rundt eller av bare overkropper. Blir helt sjokkert av hvor lite ordentlige mennesker det er. Nei, nå orker jeg ikke mer. Vær så snill og si at det er mulighet for å treffe noen normale mennesker i det virkelige liv, spørsmålet er bare hvor. 

Anonymkode: ab43e...238

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Mest sannsynlig er utvalget garantert størst på de stedene du nevner (vel, Tinder og Sukker tror jeg da), men det føles absolutt som å lete etter nåla i høystakken ja. Timing er også en issue, fordi de fleste som er interessert holder på med "noen" hele tiden, og da er det vanskelig å komme igang "som ny".

Ser til stadighet her at kvinner melder at de gir opp nettdating og at det er mye bedre / lettere / ekte å møte folk "tilfeldig". Jeg tror sannsynligheten for å bli sjekket opp "tilfeldig" i hverdagsomgivelser er helt minimal, med unntak av de usedvanlig vakre menneskene (som da uansett forsvinner lynkjapt fra markedet, så de eksisterer jo i praksis ikke).

Skaff en hobby sier mange. Vel mengden menn, kjekke eller ei, som gidder salsa-, kjeramikk- eller litteraturkurs (og andre typiske dameting) er antageligvis veldig liten, og sannsynligheten for at man der finner en homse eller en som er villig til å gå veeeeldig langt bare for å få seg noe er samtidig høyere enn i "resten av hverdagen". Men bevares, alt er mulig. Jo, også aldersgreia selvfølgelig. 20 åringene hvor begge kjønn heller treffes på byen hver helg har selvfølgelig høyere odds in real life enn oss foreldre.

Når det er sagt så skjønner jeg frustrasjonen; kjenner på den selv også. Men så plutselig dukker det opp en liten blomst som er verdt å jage, men alltid med høy risiko for å bli tråkka på. Da kan det være godt med en pause ja. Og som andre har påpekt, forsøk å få det godt med deg selv alene også, så kanskje det er lettere å ta det med ro (ha ha, ikke alltid like lett, trust me).

OBS: Ser denne ble kanskje litt i overkant "farget". Ikke tolk alt absolutt og bokstavelig da.

Endret av Kreator
  • Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Håper jeg kan treffe andre foreldre gjennom barnet mitt f.eks. Men fårbare fortsette å sveipe gjennom alt søppelet på tinder etter noen som er verdt det.

Skrevet
1 time siden, Kreator skrev:

Mest sannsynlig er utvalget garantert størst på de stedene du nevner (vel, Tinder og Sukker tror jeg da), men det føles absolutt som å lete etter nåla i høystakken ja. Timing er også en issue, fordi de fleste som er interessert holder på med "noen" hele tiden, og da er det vanskelig å komme igang "som ny".

Ser til stadighet her at kvinner melder at de gir opp nettdating og at det er mye bedre / lettere / ekte å møte folk "tilfeldig". Jeg tror sannsynligheten for å bli sjekket opp "tilfeldig" i hverdagsomgivelser er helt minimal, med unntak av de usedvanlig vakre menneskene (som da uansett forsvinner lynkjapt fra markedet, så de eksisterer jo i praksis ikke).

Skaff en hobby sier mange. Vel mengden menn, kjekke eller ei, som gidder salsa-, kjeramikk- eller litteraturkurs (og andre typiske dameting) er antageligvis veldig liten, og sannsynligheten for at man der finner en homse eller en som er villig til å gå veeeeldig langt bare for å få seg noe er samtidig høyere enn i "resten av hverdagen". Men bevares, alt er mulig. Jo, også aldersgreia selvfølgelig. 20 åringene hvor begge kjønn heller treffes på byen hver helg har selvfølgelig høyere odds in real life enn oss foreldre.

Når det er sagt så skjønner jeg frustrasjonen; kjenner på den selv også. Men så plutselig dukker det opp en liten blomst som er verdt å jage, men alltid med høy risiko for å bli tråkka på. Da kan det være godt med en pause ja. Og som andre har påpekt, forsøk å få det godt med deg selv alene også, så kanskje det er lettere å ta det med ro (ha ha, ikke alltid like lett, trust me).

OBS: Ser denne ble kanskje litt i overkant "farget". Ikke tolk alt absolutt og bokstavelig da.

Enig, og tror ikke at jeg treffer noen via hobbyer jeg er interessert i.

Jeg tenker ofte at det sikkert er enklere å møte noen i virkeligheten, men tror man skal være rimelig heldig der også.

Noen ganger har jeg lyst til å gi opp nettdating, men så dukker det opp en interessant fyr og så får jeg troen igjen.

Får bruke alle arenaer man kan tenker jeg :)

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Håper jeg kan treffe andre foreldre gjennom barnet mitt f.eks. Men fårbare fortsette å sveipe gjennom alt søppelet på tinder etter noen som er verdt det.

Du kan jo begynne med en titt på deg selv, og hvilke holdninger du har til andre mennesker. At du kaller mennesker for "søppel" sier faktisk ganske mye om en person man kanskje ønsker å date. 

Anonymkode: be267...2aa

• Liker 9
Skrevet

Jeg har møtt et par oppegående og søte jenter etter at jeg forbedret Tinderprofilen min. Men jeg synes fortsatt det er utfordrende å finne gode dates. Jeg håper på én nå med en jente som virker flott. Men du vet jo aldri med folk, de har tusen grunner til å ikke svare.. 80/20-regelen er utrolig tydelig på Tinder...jenter er kresne. Gamet mitt er som regel bedre på byen enn på Tinder. Men jeg sliter med å finne jenter  på byen som jeg kan bli sammen med. Jeg skal gi Tinder mange sjanser til.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg sier søppel ja, for det er ingen seriøse, men er det en sjelden gang seriøse, så er det, ja... veldig mindre pene..

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Og du sitter der selv😂😂

Anonymkode: 8cf3c...b82

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg sier søppel ja, for det er ingen seriøse, men er det en sjelden gang seriøse, så er det, ja... veldig mindre pene..

De er ikke søppel..bare annerledes.

Anonymkode: 211e5...cf0

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Ja, fordi jeg ikke finner noen normale.

AnonymBruker
Skrevet

Da har jeg vært ganske heldig til nå. Var på Møteplassen i noen dager før jeg fant en herlig date, som jeg fortsatt dater. Og kom også i snakk med flere menn som er høyst oppegående og flotte, og de sier alltid til meg at jeg er en av få oppegående damer som er der, men mulig de sier det til alle😁.

Det jeg har inntrykk av at det er de dom aldri finner seg noen som er logget på hele tiden, mens de som det er litt tak i plutselig dukker opp fordi de logger seg på når de har tid.

Anonymkode: 45481...57f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Da er du heldig. :) Hvor i landet bor du? Bare litt nysgjerrig. :)

AnonymBruker
Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da har jeg vært ganske heldig til nå. Var på Møteplassen i noen dager før jeg fant en herlig date, som jeg fortsatt dater. Og kom også i snakk med flere menn som er høyst oppegående og flotte, og de sier alltid til meg at jeg er en av få oppegående damer som er der, men mulig de sier det til alle😁.

Det jeg har inntrykk av at det er de dom aldri finner seg noen som er logget på hele tiden, mens de som det er litt tak i plutselig dukker opp fordi de logger seg på når de har tid.

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker said:

Ikke i Oslo, men like utenfor. Har alltid vært heldig sånn sett med nettdating. Ikke alltid det har vært, men det har da vært ordentlige kjekke menn. Og jeg har stort sett ikke bilde på profilen heller, men en god tekst det har jeg. 

Gjest padawan
Skrevet

Det er så mange friluftsmennesker på Sukker at det tyter ut av ørene. 

Skrevet
2 minutter siden, padawan said:

Det er så mange friluftsmennesker på Sukker at det tyter ut av ørene. 

Helt enig. Hadde noen litt for sporty bilder og tekst på min egen profil også, og fikk noen tilbakemeldinger fra damer som ikke følte seg fit nok. Valgte å justere profilen min ned på området, for jeg ønsker definitivt ikke fjellgeiter og skogsantiloper.

En dame hadde den beste kommentaren jeg har hørt rundt dette: "Ser ut som mange menn egentlig bare ønsker seg en treningskompis med kvinnelige kroppsdeler.". Det gjelder nok for en del kvinner også.

Men fritt fram å kun se etter likesinnede hvis det er viktig, men generelt så tror jeg nedslagsfeltet for det motsatte kjønn er større hvis man ikke er for ensidig opptatt av noe som helst.

• Liker 2
Skrevet

Makan til forvirrende høns. 

Truth time folkens: Problemet er ikke Tinder eller Sukker, å treffe noen i hverdagen eller på en bar. Problemet er at folk flest er idioter. Mørkt, men sant. Det er antakeligvis nettopp du som er en del av det problemet. Du er selv en taper ingen vil ha. Du vil gjerne ha en med alt på stell, men se på deg sjæl. Du er alt du misliker hos andre og mer til. 

• Liker 3
Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, unnskyld meg, men det er sant. Det er jo omtrent bare tapere igjen på sukker og møteplassen. De som ingen vil ha. Og tinder er utlendinger, eller bilder av å ha reist verden rundt eller av bare overkropper. Blir helt sjokkert av hvor lite ordentlige mennesker det er. Nei, nå orker jeg ikke mer. Vær så snill og si at det er mulighet for å treffe noen normale mennesker i det virkelige liv, spørsmålet er bare hvor. 

Nice. Go girl! :klappe:

...eller helst hold deg langt unna datingapper er du snill.

Skrevet

I fjor og forfjor var tinderprofilen min helt plain og hadde lagt lite innsats i den, hadde facebookprofilbildene på den, basically. - fikk jenter som fortjent også. På de tre datene jeg var på, møtte jeg basically tre jenter jeg var altfor kjekk for, det var helt dust.

Jeg synes det er så jækla stress med å ta bra bilder osv, jeg er ikke noe glad i å posere på sosiale medier så det blir bare med tinder-fotos. Får nesten ta et bra bilde snart som jeg kan bruke på både face og tinder..

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Arcturus skrev:

Makan til forvirrende høns. 

Truth time folkens: Problemet er ikke Tinder eller Sukker, å treffe noen i hverdagen eller på en bar. Problemet er at folk flest er idioter. Mørkt, men sant. Det er antakeligvis nettopp du som er en del av det problemet. Du er selv en taper ingen vil ha. Du vil gjerne ha en med alt på stell, men se på deg sjæl. Du er alt du misliker hos andre og mer til. 

Jeg ser ikke etter noe perfekt. Jeg vil bare ha en helt vanlig og snill kjæreste. Og jeg vil at han skal være norsk. (Svensk hadde vært greit og.) Men derfor er det så vanskelig når de fleste er ute etter kun en ting, eller er fra alle andre mulige slags land. Man hører jo om at det er så mange som er singel, f.eks de som også har barn. Men da kan umulig alle være på nettdating. Jeg kunne gjerne blitt sammen med en som har barn fra før.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...