Gå til innhold

Bestille garn på nett....hvem leverer raskest?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Vil gjerne ha garnet til påske.....er det mulig mon tro? Tips til bra nettbutikk med rask levering?

Anonymkode: 8b32b...efb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Styr unna Strikkemekka, i hvert fall. Sist jeg bestilte derfra tok det over to uker. Garnius pleier å være kjappe.

Anonymkode: bd57f...0c4

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Adlibris.no.

Hver vare har estimert lev.tid.

Anonymkode: 9cf2c...ab4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Styr unna Strikkemekka, i hvert fall. Sist jeg bestilte derfra tok det over to uker. Garnius pleier å være kjappe.

Tull. 

Strikkemekka leverer fra den ene dagen til neste. Bestilte rett før jul og trodde ikke jeg ville få det før over jul, men joda, det kom neste dag. Bestilte litt mer neste dag og hentet lillejulaften. 

Bestiller bare fra strikkemekka og Holst.dk (dansk) begge har lynrask levering. (Men har de ikke garnet på lager, så kan de jo ikke sende garn. Men da gir de beskjed.) Strikkemekka er jeg superfornøyd med, med ett unntak, de kunne hatt gratis frakt 24/7 og ikke bare i perioder.

Anonymkode: 0527d...93e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Strikkemekka leverer lynraskt til meg også

Anonymkode: ce9d5...58e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Bare gode erfaringer med Strikkemekka og Garnius. De er raske begge to.

Anonymkode: 0c82b...cb3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Strikkemekka er veldig raske. Hat fått pakken dagen etter bestilling flere ganger. 

Anonymkode: 09312...c80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Garnius er trege, er min erfaring - har bare bestilt derfra to ganger, men begge gangene tok det mange dager (3-4) før varene ble sendt fra dem.

Strikkemekka varierer, noen ganger har jeg fått varene kjapt, andre ganger har de brukt noen dager på å sende fra seg varene. 

Anonymkode: c8eff...599

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Enig! Har bestilt fra Strikkemekka en gang, da tok det 8 dager fra jeg bestilte pakken til den ble sendt fra lageret deres. 8 dager fra de fikk ordren til de klarte å pakke den! Det er bare altfor, altfor dårlig! I tillegg bruker de Postnord, så om man ikke bor sentralt på Østlandet kan det ta veldig lang tid fra pakken sendes til du kan hente den også.  Da jeg endelig fikk pakken over to uker etter at jeg bestilte, var det masse feil i den. Hadde blant annet bestilt ca 10 nøster av samme farge til en genser, de kom i hele tre ulike innfarginger.  De var heller ikke interessert i å rette opp i problemet, mente at jeg måtte spesifisere i bestillingen at jeg ville ha samme innfarging. Det blir bare useriøst. 

Sjekket tilbakemeldingene de har fått på Facebook, det viser seg at veldig mange er misfornøyde med dem. Så styr unna!! 

Har ellers vært rimelig fornøyd med Garnius og Strikkenett, men levering før påske tror jeg er litt mye å håpe på nå uansett hvem du velger. 

Anonymkode: a4038...aa1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tull. 

Strikkemekka leverer fra den ene dagen til neste. Bestilte rett før jul og trodde ikke jeg ville få det før over jul, men joda, det kom neste dag. Bestilte litt mer neste dag og hentet lillejulaften. 

Bestiller bare fra strikkemekka og Holst.dk (dansk) begge har lynrask levering. (Men har de ikke garnet på lager, så kan de jo ikke sende garn. Men da gir de beskjed.) Strikkemekka er jeg superfornøyd med, med ett unntak, de kunne hatt gratis frakt 24/7 og ikke bare i perioder.

Anonymkode: 0527d...93e

Nei, det er overhodet ikke tull.

Sjekk tilbakemeldingene de har fått på Facebook, så ser du at mange er utrolig misfornøyde. Selvfølgelig kan alle gjøre feil, men når samme feil gjentar seg gang etter gang og firmaet ikke virker interessert i å ordne opp er det mer enn god nok grunn til å velge andre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Wow. Gikk inn på Strikkemekka på Facebook nå for å sjekke at tilbakemeldingene var så dårlige som jeg husket. Men de har fjernet både tidligere tilbakemeldinger og muligheten for å legge inn tilbakemelding!!! 

Det sier det meste for min del.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...