Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Geirfuglen
Skrevet (endret)

Jeg har bestemt meg for at jeg nå skal fikse brynene mine permanent, for som småbarnsmor har jeg aldri tid til å ordne dem. Hvor i Oslo gjør jeg det på en best mulig måte? Og hva skal jeg gå for, permanent makeup eller microblading?

Endret av Geirfuglen
AnonymBruker
Skrevet

Følger tråden din for har kommet fremt til det samme! Sånn jeg har oppfattet det varer permanent makeup lenger, men microblading ser mer ekte og finere ut.

Har også et tilleggspørsmål til dine, og lurer på om de som gjør det velger den brynsfasongen som passer den individuelles ansiktsform, eller om de bare følger en mal og look? Jeg vet ikke hvordan fasong som kler meg best, men vil gjerne ha litt løftede bryn, så mer fokus på oversiden og ikke så mye undersiden - er det mulig eller blir det veldig synlig skille da at ting er tegnet på huden ovenfor selve hårveksten? 

Holder til i Oslo jeg også :)

Har forresten sett flere som gjør det veldig billig, 1500 kr i stedet for 3500, og bildene de har i porteføljen ser fine ut. Hvorfor gjør noen det så billig og andre veldig dyrt? Har det bare med "brand"/salongkjede å gjøre?

Anonymkode: 015b5...ba3

AnonymBruker
Skrevet

Meld dere som modeller hos sol permanent makeup.  De er flinke.  

Anonymkode: 35df3...908

• Liker 1
Gjest Geirfuglen
Skrevet

Jeg tør faktisk ikke å spare penger på dette, så jeg endte med å gå for noen som hadde fine bilder. Så først på WowBrow, men de så så kunstige ut. Også så jeg på Brow Rehab salons, men endte på Dylan. Sol PMU sjekket jeg også, men de hadde sykt lang ventetid. Håper inderlig jeg blir fornøyd! 🤞 Det ble for øvrig microblading.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært hos sol, og synes ikke de er så fantastiske som alle skal ha det til. Fargen har "glidd sammen" så det er ikke et og et hår, og selve formen på de er skjev. Jeg skal ta microblading snart, regner med jeg blir mer fornøyd med det.

Anonymkode: e10f6...1b7

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)

jeg har mircoblading fra Face & Brows i Oslo. jeg betalte kampanjepris på 2250 kr. ser at de har en kampanje nå i mars/april med samme pris. det koster egentlig 4500 kr. jeg anbefaler Natalie på det varmeste. hun er kjempesøt, hyggelig, nøye og dyktig. jeg tok det i juni 2017 og brynene er fortsatt like fine :) bruker ingenting på dem. det er individuelt hvor lenge det varer, men minst 1 år fikk jeg beskjed om - og jeg tror det vil vare lengre enn det hos meg i hvertfall. kommer til å dra tilbake når det forsvinner.

Facebook: https://www.facebook.com/FaceandBrowsStudio/

bildene av microblading er tatt rett etter behandling - resultatet blir mye mer naturlig når det er healet :)

28279222_1759651867676162_85416559126056

26231240_1739406479700701_52590658876607

Endret av fresia
la til bilder
  • Liker 3
Gjest Geirfuglen
Skrevet
10 timer siden, fresia skrev:

jeg har mircoblading fra Face & Brows i Oslo. jeg betalte kampanjepris på 2250 kr. ser at de har en kampanje nå i mars/april med samme pris. det koster egentlig 4500 kr. jeg anbefaler Natalie på det varmeste. hun er kjempesøt, hyggelig, nøye og dyktig. jeg tok det i juni 2017 og brynene er fortsatt like fine :) bruker ingenting på dem. det er individuelt hvor lenge det varer, men minst 1 år fikk jeg beskjed om - og jeg tror det vil vare lengre enn det hos meg i hvertfall. kommer til å dra tilbake når det forsvinner.

bildene av microblading er tatt rett etter behandling - resultatet blir mye mer naturlig når det er healet :)

Søren, da burde jeg jo virkelig testet det! Ser kjempefint ut!

AnonymBruker
Skrevet
10 timer siden, fresia skrev:

Jeg har også vært hos Natalie, og hun er veldig dyktig og nøyaktig! Jeg kjøpte en deal hos Let´s Deal og fikk det til 50 %. Storfornøyd! :)

Anonymkode: f01e9...8f1

• Liker 1
  • 2 uker senere...
Gjest Geirfuglen
Skrevet

Det ble kjempefint! Tenkte at jeg også bare skulle oppdatere tråden med at jeg er veldig fornøyd med microblading! :)

• 2 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Er det interessant med tips om hvor man IKKE skal gjøre det også?🙈😅

To bekjente gjorde det på beautyalle i Oslo er veldig misfornøyde. Hun ene fikk mye tykkere enn hva som ble tegnet opp. Begge fikk en mye mørkere farge enn hva de avtalte på forhånd (svart i stedenfor lysebrunt). Veldig stor forskjell på brynene. 

Anonymkode: 07123...d54

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Er det interessant med tips om hvor man IKKE skal gjøre det også?🙈😅

To bekjente gjorde det på beautyalle i Oslo er veldig misfornøyde. Hun ene fikk mye tykkere enn hva som ble tegnet opp. Begge fikk en mye mørkere farge enn hva de avtalte på forhånd (svart i stedenfor lysebrunt). Veldig stor forskjell på brynene. 

Har gått over ett år og det er fortsatt svart. De tror hun bruker utenlandske produkter som ikke engang er godkjent å bruke i Norge. De begge har kjørt sak nå.

• Liker 2
Gjest Geirfuglen
Skrevet

Jeg har allerede tatt, men det er sikkert fint å vite om for andre :)

Skrevet
På 28.3.2018 den 12.30, fresia skrev:

Jeg har bestilt meg time her nå og jeg gleder meg, du ble superfin!

• 7 måneder senere...
Skrevet
På 22.4.2018 den 13.27, moncabang skrev:

Jeg har bestilt meg time her nå og jeg gleder meg, du ble superfin!

Ble du fornøyd? 

Anonymkode: 7aa49...088

Annonse
Skrevet

Jeg mener ikke å ta bort gleden fra dere som holder på med dette, men jeg synes helt ærlig at mange jeg ser hadde vært finere med naturlige bryn istedenfor de falske brynene. Jeg er selv heldig fra naturens side ( har mørke passe tykke fin fasong naturlig ), men ser så godt at ikke alle kler markerte bryn, de hadde vært penere med sine naturlige bryn.

Anonymkode: 81937...249

• Liker 1
Gjest Autofyll
Skrevet (endret)

Jeg har erfaring med SOL pmu. Fantastiske form fikk jeg på brynene og elsket de den første tiden! Så ble de rødlige en god stund før de forsvant helt og da var de mindre pene (naturlig blond). Det jeg gjorde da var at jeg tegnet etter det som var igjen og fikk enklere en pen fasong - men utrolig lite fint med det rødskjæret og det varte en god stund. Tror poenget derfor er at man skal tatovere seg igjen etter en stund når det blir dvask farge på de- ergo ganske dyrt. Microblading ser mer naturlig ut- men må visst fylles på hver tredje månede, så alt ettersom du har tid og rå til det som småbarnsforelder..

Endret av Autofyll
Gjest Autofyll
Skrevet (endret)
På 28.3.2018 den 12.30, fresia skrev:

Wow! Er det sant. Hørte fra en at man måtte skifte hver tredje månede som jeg skrev over her.. Visste ikke at det varte minst 1 år uten påfyll- da må jeg også prøve det, for microblading gir en tredimensjonal look ift tatovering.. Men som sagt var PMU fra Sol også nydelig det første året- men den dvaske rødfargen som ble igjen et par år etterpå takker jeg nei til. 

Endret av Autofyll
Skrevet

Sol pmu heter nå Invisibli og flyttet til større lokaler i vika/solli.  Sett deg opp som modell så får du til redusert pris el kanskje gratis . Ellers lurt å vedlikeholde 1 gang per år som koster en brøkdel av helt ny tatto. Og bruk sunblock på tattovering for å bevare lengst mulig og holde pigmentene lenge pga sollys bleker fargen. 

Anonymkode: 35df3...908

• Liker 2
Skrevet
På 5.12.2018 den 18.29, AnonymBruker skrev:

Ble du fornøyd? 

Anonymkode: 7aa49...088

Jeg backa ut i siste liten🙈 Har så lyst til å ta det fordi øyenbrynene mine er veldig ulike og napping holder ikke, men avbestiller timen hver eneste gang😅

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...