Gå til innhold

Hvitevarer fra IKEA?


SuperNova

Anbefalte innlegg

Jeg skal kjøpe nytt kjøkken, og IKEA er en av leverandørene jeg vurderer. (Ikke så rart med de prisene..... kan jo nesten få to IKEA-kjøkken til prisen for ett HTH eller Norema-kjøkken. Men dette var en digresjon :) )

Har noen av dere erfaring med hvitevarene fra IKEA? Jeg skal ha kjøl/frys, komfyr/kjeramisk topp og oppvaskmaskin - og alt skal være integrert. IKEA fører merket Whirlpool - men jeg vet ikke om de er spesialprodusert for IKEA, og derfor av annen kvalitet enn ellers...?

Vil du anbefale hvitevarer fra IKEA?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har alle hvitevarene fra IKEA vi.

De har nå fungert supert i nesten 2 år, så jeg tror ikke at kveliteten er dårligere enn andre. Prisene er i tillegg lave.

Det eneste vi ikke fant da vi skulle kjøpe var stekeovn som hadde riktig farge og samtidig de funksjonene vi trengte. Den fikk vi et annet sted. Men jeg så at det var nye modeller i år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og kjøpte kjøkken med hvitevarer på Ikea.

Det er jo som du sier Whirlpool, og selv om de er laget for Ikea er det nok ikke noe dårligere kvalitet.

Dessuten er ikke hvitevarene ikke så billige, syns de koster det samme som oss EL kjøp eller lign.

Vi betalte ca. 50.000 for kjøkkenet vårt og da var 25.000 av de til hvitevarer; kjøleskap, komfyr med avtrekksvifte og oppvaskmaskin, og det er jo ikke så billig det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...