AnonymBruker Skrevet 26. mars 2018 #61 Del Skrevet 26. mars 2018 På 24.3.2018 den 17.38, Geirfuglen skrev: Jeg tror det er vanskelig å finne en vogn som passer til absolutt alt av føre og terreng. Vi har Babyjogger city elite, Bugaboo Buffalo og Emmaljunga city cross. Sistnevnte er grusom. Den brukes til sovevogn. Jeg hadde aldri orket å ha en vogn med fire faste hjul som hovedvogn. I tillegg sitter gutten vår utrolig mye bedre i Bugabooen. Babyjoggeren er kjekk som ekstravogn, men jeg ville aldri hatt den som hovedvogn. Mulig at jeg også heller ville valgt den mindre modellen om jeg skulle velge på nytt. Jeg bruker den i alle fall på grusvei osv, men synes egentlig den er skuffende dårlig på vinterføre. Til mitt bruk er jeg hovedsakelig superfornøyd med Bugaboo. Den er fantastisk å trille på asfalt, og vi går mest på asfalt. Den er lett å legge sammen, og barnet har en god sittestilling i den. Jeg har dog ikke testet Britax eller Emmaljunga NX90 Hehe, og jeg elsker City Crossen min! Det eneste jeg angrer på er at jeg ikke kjøpte den før jeg skulle ha barn nummer tre! Anonymkode: c9d5f...2b0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neutrofil Skrevet 24. april 2018 #62 Del Skrevet 24. april 2018 (endret) På 21.3.2018 den 9.06, AnonymBruker skrev: Jeg har en Fox og kan skrive under på at DET stemmer ikke. Den har ikke mye mindre hjul heller. Framhjulene er mindre, men mye større enn Cameleon. Barnas Hus Alna og Babyshop skryter også av vognen på vinterføre, så der burde du revurdere hvis du ikke har erfaring fra vognen selv. Anonymkode: ad03c...76e Endret 3. november 2018 av neutrofil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. april 2018 #63 Del Skrevet 24. april 2018 Man bør kjøpe en vogn som passer til den bruken man har. Ei venninne som bor i Oslo sentrum i fjerde etasje uten heis elsker sin Bugaboo som er lett og navigere, og der det er enkelt å bære bagen. Jeg, som bruker vogna mye på brostein og grusvei, er kjempefornøyd med vår Brio Happy (en eldre vognmodell kjøpt brukt) som har kjempegod demping. Vi går ikke i trange butikker, og må ikke bære bagen og barnet i flere etasjer.Vi har en liten Golf, og vogna går akkurat oppi, men man må ta bagen av understellet for å få den inn i bilen. Litt tungvint, men mye bedre enn å bruke masse penger på ny bil. Vi har ikke plass til to vogner. Synes vel personlig at det er litt råflott å ha to vogner, men skjønner godt de som har det dersom de har plass og svært ulike bruksområder. Anonymkode: 48533...061 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 19. mai 2018 #64 Del Skrevet 19. mai 2018 Tråden er ryddet. Kjøp-/salgsanonnser er ikke tillatt på KG. /lillesky (mod) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå