Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, boski skrev:

Det har jo til og med Listhaug selv innrømmet på talerstolen. 

Du kan jo for eksempel dokumentere denne påstanden?

Anonymkode: c19bb...01b

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vurderer å sende en blomst selv til tross for at jeg hverken stemmer FRP eller pleier å være enig med henne i sak, men for å vise henne litt støtte i det som må være et helvete å stå i. Jeg synes heksejakten mediene og venstresiden har hatt gående på henne i evigheter har gått altfor langt og nå ligner ren mobbing. Jeg er i ferd med å miste både tålmodigheten og respekten for en stor del av dem.

Anonymkode: 4cda9...e5a

Hvorfor tror du det er blitt så alvorlig denne gangen?

Anonymkode: deda9...23e

AnonymBruker
Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror nok Sylvi ler på innsiden fordi hun er skarp nok til å se at det er hun som seirer i denne saken. Det er åpenbart for alle med litt mental balanse, at dette ikke handlet om Utøya for Sylvi i det hele tatt. Hvorfor skulle det det? 

Jeg synes det er helt greit at venstresiden dummer ut seg selv ved å hyle og innta offerrollen. Det jeg ikke synes er ok, er at de misbruker terrorofrene i en slik sak.

Hvorfor tror du så mange er uenige med deg?

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, abrasiveRefraction skrev:

Stoppe terrorisme? Det har ikke vært terror i Norge siden 1945...

Nå skal vi ikke mange år tilbake i tid før vi finner en mann dømt etter paragraf 147 a i straffeloven da, så jo, det har vært terror på norsk jord siden 1945.

Anonymkode: 8ba44...802

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Fordi det gir dem et påskudd for å slenge dritt om ei kvinne de har hatet i mange år.

Anonymkode: 3da70...004

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fordi det gir dem et påskudd for å slenge dritt om ei kvinne de har hatet i mange år.

Tror du undervurderer dine motdebattanter en smule.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Da har du ikke fulgt med i media, Twitter og Facebok på noen år.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da har du ikke fulgt med i media, Twitter og Facebok på noen år.

Nei, jeg har åpenbart bodd under en stein.

AnonymBruker
Skrevet
26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det tror jeg ikke. Hvorfor tror du at jeg tror det?

Jeg tror de fleste, særlig de på venstresiden, føler seg skamfull i disse dager, over hvordan deres meningsfeller behandler Sylvi.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor svarer du for meg? Er du helt fjern?

AnonymBruker
Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og meddebattanter...

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, Far til 2 skrev:

AV ALLE TING REFERER DU TIL DOCUMENT.NO !?! :fnise:
Forsøk noe annet om du skal være trovedig i saker som dette for de den siden er vel en av de 4-5 minst troverdige sidene i Norge når det gjelder rasisme og hets av andre personer som ikke er enig med nazistene.

Ja.. altså jeg er absolutt ikke tilhenger av document.no. Jeg skrev ( sarkastisk) at det var " troverdig" , som i at det ikke var det.  

Anonymkode: 00cea...7f1

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Snowbrigade skrev:

Poenget er at terroristene vinner hvis vi bryter ned samfunnet vårt og bryter med prinsipper som rettssikkerhet.

Jeg er fullt klar over det poenget, du. Ironisk nok er det høyresiden som har kjempet hardest for å å la enkeltindividet slippe å lide for fellesskapet, og det er bare latterlig at venstresiden nå skal belære oss med prinsipper som dere før har gitt på båten, bare fordi det plutselig passer dere selv best.

I realitetens verden må vi forholde oss til at terroristene utnytter friheten og rettssikkerheten til egen vinning. La oss tenke oss at de tar over hele vår nasjon. Du kan velge om du da dør med vissheten om at du i alle fall støttet rettssikkerheten, som egentlig bare var en hype for deg i 2018, eller om du er pragmatisk nok til å tenke på hva som er viktigst å redde på sikt.

Nordmenn burde samarbeide mot terrorister, ikke leve i en sky av følelser og selvrettferdighet og gi terroristene nok et påskudd til å vandre rett inn døren. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det tror jeg ikke. Hvorfor tror du at jeg tror det?

Jeg tror de fleste, særlig de på venstresiden, føler seg skamfull i disse dager, over hvordan deres meningsfeller behandler Sylvi.

En hel del mennesker er uenige med deg. Hvorfor tror du at de er det?

Gjest N-Nøff
Skrevet
5 timer siden, boski skrev:

Det er ikke noe galt å sende eller motta blomster. Det ironiske er jo at sikkert 80% av disse blomstene kommer fra sider som "slå ring om norge". 

Hvordan kan noe være ironisk når det kun er antakelser?

Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Bevis det.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror at svært få mennesker er uenig med meg. Jeg tror et overraskende stort flertall i Norge egentlig er helt enig med Sylvi Listhaug og ser at hun nå har vunnet på å la andre hisse seg opp.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Bevis det.

En hel del mennesker mener at det Sylvi Listhaug skrev kan relateres til det som skjedde på Utøya. Hvorfor tror du at de mener det?

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

En hel del mennesker mener at det Sylvi Listhaug skrev kan relateres til det som skjedde på Utøya. Hvorfor tror du at de mener det?

Du gjentar og gjentar det samme. Tror du at du plutselig overbeviser meg om at du har rett?

Du tar feil. Svært få mennesker går rundt og tror at Sylvi refererte til Utøya. Kun de samme mindretallet som sikkert også ellers fantaserer om konspirasjoner.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror at svært få mennesker er uenig med meg. Jeg tror et overraskende stort flertall i Norge egentlig er helt enig med Sylvi Listhaug og ser at hun nå har vunnet på å la andre hisse seg opp.

Jeg har (heldigvis) ingen i min nære omkrets som støtter Listhaug. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...