Gå til innhold

Hva er små detaljer som har gjort at du sveiper vekk noen på tinder?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Menn som ikke skriver noe i profilen. Eller det eneste de skriver er: "Om det er noe du lurer på er det bare å spørre".

Nope.

Anonymkode: bbeba...073

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Navn som høres ut som klassens bølle eller vinningsforbrytere

Synlige tatoveringer, spesielt hvis det er mange av dem og i hvert fall hvis det er full sleeve

Superkjekkaser

Visse jobber og "livets harde skole"

Bar overkropp uansett om det er på stranda eller på badet

Bilder tatt på badet

Masse ski-, klatre- eller sykkelbilder (et eller to er greit)

Skriver at han vil ha en dame som "tar vare på seg selv", tinderspeak for tynn og veltrent

Bilder med røyk, mer enn ett bilde med alkohol (og det skal være ganske diskret på det ene)

Bilder av bil eller motorsykkel

Pitbull eller andre hunder jeg synes er stygge

Oppgir Snapchat-navn

Anonymkode: 53050...e5e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mann her. Jeg skal innrømme en ting. Jeg har et bilde i bar overkropp på min profil.

Jeg skulle gjerne vist bildet for å på en måte vise dere at det ikke er et klassisk "bar overkropp"-bilde. Jeg synes det er innenfor. Dere må være enig i at stil og kontekst har noe å si for om bar overkropp-bilde fungerer. Selvsagt fungerer det ikke med "stramme-alle-muskler-i-speilet-på-badet". 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Feil som jenter gjør:

- å oppgi snap. da tror jeg at du er camgirl eller reklame, eller er generelt useriøs

- snapfiltre, og snap-ører osv..helt idiotisk og jeg tror du har noe å skjule

-utelukkende eller nesten utelukkende selfies.

- samme posering på hvert bilde. feks duckface.

- ingen helfigurbilder. ikke lyv!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, SpaceDementia skrev:

Mann her. Jeg skal innrømme en ting. Jeg har et bilde i bar overkropp på min profil.

Jeg skulle gjerne vist bildet for å på en måte vise dere at det ikke er et klassisk "bar overkropp"-bilde. Jeg synes det er innenfor. Dere må være enig i at stil og kontekst har noe å si for om bar overkropp-bilde fungerer. Selvsagt fungerer det ikke med "stramme-alle-muskler-i-speilet-på-badet". 

Hva er konteksten?

Anonymkode: 665a7...bd7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

- bildet som viser pupper, ræv eller prøver hardt å vise fram kroppen, eller bilder som skriker tøs lang vei

-litt som nr 1. bilder der damer har tatt bildet mens de står med ryggen til for å vise rumpa

- priviligerte kvinner...." om du ikke er sånn og sånn så kan du sveipe venstre"

- tjukke kvinner, overvekt

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, lyx22 skrev:

- bildet som viser pupper, ræv eller prøver hardt å vise fram kroppen, eller bilder som skriker tøs lang vei

-litt som nr 1. bilder der damer har tatt bildet mens de står med ryggen til for å vise rumpa

- priviligerte kvinner...." om du ikke er sånn og sånn så kan du sveipe venstre"

- tjukke kvinner, overvekt

 

Hva skriker tøs lang vei?

Anonymkode: 665a7...bd7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takka nettop nei til en som hadde bl.a. følgende i bioen:

gla bli positiv jobber får eit rive firma

Så ikke på bildet en gang. Klarer ikke dårlig språk, er altfor glad i ord og å pirke på skrivefeil. 

Anonymkode: 665a7...bd7

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 3/24/2018 at 6:04 PM, AnonymBruker said:

Navn som høres ut som klassens bølle eller vinningsforbrytere

Synlige tatoveringer, spesielt hvis det er mange av dem og i hvert fall hvis det er full sleeve

Superkjekkaser

Visse jobber og "livets harde skole"

Bar overkropp uansett om det er på stranda eller på badet

Bilder tatt på badet

Masse ski-, klatre- eller sykkelbilder (et eller to er greit)

Skriver at han vil ha en dame som "tar vare på seg selv", tinderspeak for tynn og veltrent

Bilder med røyk, mer enn ett bilde med alkohol (og det skal være ganske diskret på det ene)

Bilder av bil eller motorsykkel

Pitbull eller andre hunder jeg synes er stygge

Oppgir Snapchat-navn

Anonymkode: 53050...e5e

Er noen menn for kjekke til å swipe til høyre? Hvorfor det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ring i nesa.

Smiler ikke på et eneste bilde.

Gått livets harde skole.

Øl på alle bildene.

Bilder av venner, må gjette hvem som er hvem, og de har ikke bedt om å være på tinder.

Geiper.

Viser fingeren.

 

Anonymkode: 965e2...db5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22.3.2018 den 15.09, AnonymBruker skrev:

Kvinner som skriver at de ikke liker alt for muskuløse menn, og de ikke liker bilder hvor menn flasher muskler. For muskuløse menn som legger ut noen slike bilder er viss nok "ekstremt overfladiske" og utelukkende opptatt av kropp og utseende. 

Men kvinner som klager over lettkledde fotografier av menn, legger jo ut veldig lettkledde bilder av seg selv! Med fleire bilder av kroppen sin, og med trut munn på samtlige bilder de legger ut... 

Slike mennesker fremstår temmelig overfladiske når de klager over bilder som noen andre legger ut , men så legger de ut en hel haug bilder med nøyaktig samme motiv selv... 

Anonymkode: 50d55...65b

Hvordan kan du være sikker på at det er de samme damene som ikke liker bar overkropp-bilder som selv legger ut kroppsbilder? 

Tipper det ikke er de samme altså... rumpe- og puppejentene kan jo finne sine baris-gutter. Det er jo fint. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...