Gå til innhold

Hva er små detaljer som har gjort at du sveiper vekk noen på tinder?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dessverre er den lista ganske lang.

 

- flasher rikdommen sin tydelig, blider med venner der jeg ikke vet hvem av dem HAN er, masse festbilder, bilder av barna (FYY!!!), bilde der bakgrunnen viser rotete bad eller soverom med slitt sengetøy (uapetitlig), bilder som viser så mange interesser at jeg lurer på om de i det hele tatt har tid til kjæreste, snap-informasjon (da vil de bare sende dickpics tenker jeg...), bilder der de kysser/kliner med andre kvinner, bariser. Ja, det var noen :fnise:

Anonymkode: 74cd6...e7b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Da jeg var tenåring og så Sex and the city, var det en episode som handlet om at menn eldes bedre enn damer blabla. Grøss og gru, tenkte jeg.

Nå når jeg nærmer meg 30 ser jeg at det ikke er tilfelle i det hele tatt. Iallfall ikke hvis man tar utgangspunkt i tinder. Syns litt synd på de, sikkert ingen som har fortalt dem at også mannfolk kan bruke fuktighetskrem og skikkelig shampo for å forbedre litt...

Så dessverre, tørt/fett/ustelt hår og ru hud i ansiktet, kan få meg til å takke nei... 

Anonymkode: 665a7...bd7

Dette et så sant! Har opprettet profiler på ulike nettdatingssider/apper etter å ha gått ut av et fem år langt forhold. Jeg er 26, og tenkte at jeg denne gangen ville ha en som er litt eldre enn meg selv. Tenkte at en fyr på rundt 30-33 ville være tipp topp, men helt ærlig talt så er jeg litt overrasket over hvor gamle de fleste på denne alderen ser ut. Få som fortsatt ser bra ut, og blant disse er det en stor andel som er litt merkelige.. 🤷🏼‍♀️

Anonymkode: 9bc23...506

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ikke rart det er her vi sitter i kveld, på kg. Vi kniver jo om de samme mennene på Tinder, og de finnes nesten ikke. Ser sjelden en ok profil der inne. Det kryr av utlendinger, svensker inkludert og nordmenn på fjelltopper eller på treningssenter. De som tabber seg mest ut, er de med damer på bildene eller hele kompisgjengen ( oser gutt, ikke selvstendig mann) Biler, båter og ikke minst de som opplyser om at de har bil, båt, hus og hytte.

Og enda verre er de som skriver" bestemor sier jeg må finne meg noen" eller " alle kompisene har barn, så nå må jeg bite i det sure eple"

Anonymkode: 33495...a62

80/20 regelen. 80% av kvinnene går for 20% av mennene som er helt på topp. Kvinnene knives om oppmerksomheten til disse mennene. De resterende 80% av mennene knives om de siste 20% av kvinnene, som ikke kan få bedre.

Anonymkode: 40c06...bf1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mangler profiobilde, mangler albumbilder, få eller utydelige albumbilder, bilder viser alt annet enn personen, tom eller minimal profiltekst, null fysisk tiltrekning, ingenting som indikerer noen felles interesser eller hobbyer, fremtoning jeg ikke vil assosieres med (feks masse tatoveringer, veldig muskuløs, outsider klesstil), gjentatte indikasjoner til en mennesketype jeg ikke pleier å ville date (feks kjedelige hobbyer, tror på overnaturlige ting, mye festing), gjentatte indikasjoner på stort fokus på kropp/ansikt/sex (feks langt over snittet muskuløs, masse selfies, masse treningsbilder).

Anonymkode: d9d04...448

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går trykka jeg ja på hele 3 sexy mannfolk! Mm mm våren kommer, ladies!

Og alle 3 skrev til meg innen et døgn. Anonym skal kose seg. 

Anonymkode: 665a7...bd7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.3.2018 den 12.14, AnonymBruker skrev:

Verste jeg har datet var en fyr med hund. Han utga seg for å være veldig empatisk, men var noe av det mest manipulerende jeg har møtt. Sa masse løgn og ghosted etter x-antall dater og maste om sex. Han hadde en "perfekt" profil. Ingen bar overkropp, ingen totoos, ingen ølvom, så ryddig ut og hadde 2 friluftsbilder uten å overdrive. 

 Etter det er hundebilder en skremsel for meg.

Tinder er håpløst. De som ser idioter ut, kan være et catch og vice versa

Anonymkode: 33495...a62

Hva har hunden med saken å gjøre?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Denne tråden påvirka meg nok til at jeg tok meg friheten til å fortelle en ny match at 2 av bildene hans var overflødige.

 

Han taklet det ikke så bra ser det ut som. Måten jeg la det fram på hadde potensiale til å bli en humoristisk greie vi kunne bygd på, men den gang ei, han ble butthurt....

Anonymkode: 665a7...bd7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Denne tråden påvirka meg nok til at jeg tok meg friheten til å fortelle en ny match at 2 av bildene hans var overflødige.

 

Han taklet det ikke så bra ser det ut som. Måten jeg la det fram på hadde potensiale til å bli en humoristisk greie vi kunne bygd på, men den gang ei, han ble butthurt....

Anonymkode: 665a7...bd7

Folk takler det generelt dårlig hvis man sier fra om ting.

Jeg har gjort det to ganger, og begge ble sure eller butthurt.

En klagde på at damene var falske og jævlige, men da jeg sa fra om at han oppførte seg ganske dårlig selv og lurte på hva han ville så ble han sur.

En annen gang sa jeg ifra om at noe han fortalte var litt for mye så tidlig.

Sa fra på en fin måte begge gangene, men de tok det ikke særlig bra. Så moralen er ikke si fra om noe eller noe som kan oppfattes som "kritikk" og la folk leve i sin egen boble :P

Anonymkode: 0ddc6...8b8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Posering med eksotiske dyr (tigre, elefanter, og andre eksotiske dyr)
  • Posering med fisk/dyr de har felt.
  • Profiltekster med kriterier ala "Jeg; friluftsmenneske, reiseglad osv. Du; glad i film/kos, ikke-røyker, osv". Bare, nei...
  • Menn med lue/caps på alle bildene, der det siste viser at man er skallet.
  • Snapchat/Instagram konto i profilen. Viser bare en desperat side.
  • Menn med snapchat-filter uten å være ironisk...
  • Solbriller OG lue.
  • Menn som har tatt bilde av at man ligger i senga med hodet på puta.
  • Bilder med barn. Som regel er det ikke egne unger engang, men nieser og nevøer. Forventer de at det skal rasle i eggstokkene til kvinner? :klo:
  • Den fæle hipster-trenden for øyeblikket der alle menn skal ligne hverandre mest mulig med langt velfrisert skjegg, og for å ikke glemme manbun som blir til noe de tror er vikinghår når det er slått ut. Hadde man bodd på Grunerløkka så ville man ikke klart å skille dem fra hverandre...

 

Anonymkode: ea69d...c68

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anonymjente21

De som oppgir snapchatten sin = Det viser at de har behov for mange jenter på snap. Det viser også at de er veldig aktive på snap og alle vet jo hva snapchat ofte brukes til (flørting)... Det viser at de sikkert har masse jenter på snap. At de er useriøse. Tar jeg han som kjæreste så blir han garantert til å fortsette å snappe med disse jentene om vi går inn i et forhold, tviler på at han sletter disse tinder-jentene fra snapchat. Jeg liker bedre gutter som ikke er avhengig av sosiale-medier og som ikke legger til hvem som helst på snapchat. 

De som legger ut bilder med pene jenter = Det forteller meg indirekte at de sier: "Se, dette er kravet mitt, ikke sveip til høyre hvis du ikke er like pen som hun her". Eller, "Se på meg, jeg er populær blant jentene". (Nå er jeg minst like pen som de peneste jentene de legger ut bilder av, men det blir likevel for overflatisk for meg når guttene skal prestere hva som er "standardene" deres ved ei jente, ved å legge ut bilder av dem). Og jeg er heller ikke interessert i gutter som har mange "venninner".

Bilder av rompa / magen: Dette forteller meg også "Se på meg, se så digg jeg er". Eller "Se jeg er kjempe spontan, jeg tenker ikke over konsekvenser, jeg gjør som jeg selv vil": Altså, jeg elsker trente gutter, men det blir for overflatisk at han skal vise det til alle og enhver. Da er det bedre at han skriver i bion at han trener, da vil jeg skjønne tegningen uten at han legger ut skryte bilder. 

Bilder av dem selv med barn: Jeg har barn selv, men vil ikke date noen som har det. Det blir litt for komplisert med dine, mine og våre barn. Jeg må ha en uten barn, og jeg har heller ikke kontakt med barnefaren (ergo, ingen eks i bilde) Jeg vil ikke date en fyr som har kontakt med en eks.. Jeg liker det enklest mulig, med mitt og vårt barn for det er ok og uten ekser. Ikke mer komplisert enn det. 

Badboys, eller alt for sossegutter = Det blir som å velge mellom en player, eller en overflatisk person. Sistnevnte føler jeg vil sette alt for høye krav og ta seg selv for høytidelig. Førstnevnte passer ikke inn i mitt liv. 

Folk som SER dumme ut. Litt vansekelig å forklare dette, men noen ganger så kan jeg bare se på en gutt om han er av den interessante og oppegående sorten. Eller om han er en råner fra Mjøndalen liksom (satt på spissen). Jeg liker folk med ordentlig jobb og som ikke har sære interesser. 

Utseened: Sveiper nei på folk som ikke ser attraktive ut. Høyde er også viktig, jeg er ikke så høy selv og vil derfor ha en som er ganske høy, jeg faller dessverre sjeldent for gutter som er mye under 180.. (177 går bra).. Så det er bare positivt om du skriver høyden din, men dessverre er det nesten alltid de over 190 som skriver høyden og det igjen blir nesten for høyt for meg. Foretrekker de mellom 180-185 basert på min egen høyde, men ikke lavere enn 175. Dessuten må ansiktet være fint og ansiktsformen og kroppen generelt. Ikke lubben. 

Personlighet: Jeg faller for dem som gir utrykk og for dem som ER trofast.

Instagram = Prøver å holde meg unna disse, de er litt som snapchat gutta.. Følger masse jenter.. Jenter som legger ut litt av hvert.. Men er jeg interessert i han så sjekker jeg ut instagrammen, sjekker hvem han følger. Følger han 100 stykker, og de fleste jentene er familie eller normale jenter så er det ok. Men følger han 500 + og over halvparten er jenter og noen av dem er naken-modeller og han i tillegg liker disse bildene så holder jeg meg unna han ;)  

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dømmer ikke en bok utifra omslaget. Så derfor er jeg ikke på tinder eller andre datingapper heller.

Men jeg er gjerne for gammel uansett (34).

Anonymkode: ffe2c...581

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dømmer ikke en bok utifra omslaget. Så derfor er jeg ikke på tinder eller andre datingapper heller.

Men jeg er gjerne for gammel uansett (34).

Anonymkode: ffe2c...581

Hva gjør du her da? 

Anonymkode: 665a7...bd7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dømmer ikke en bok utifra omslaget. Så derfor er jeg ikke på tinder eller andre datingapper heller.

Men jeg er gjerne for gammel uansett (34).

Anonymkode: ffe2c...581

For gammel? Nei, det er helt vanlig å være på ulike datingapper i den alderen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har skummet gjennom tråden, og mine ting er allerede skrevet, men her kommer de enda en gang!

"Livets harde skole"

Masse gruppebilder

Bar-overkropp-selfies i speilet på badet..grøss....

Bare solbrille-bilder (superviktig å få sett øynene!)

Hvis det ikke er bilde der man tydelig får se hele fjeset

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

5 hours ago, AnonymBruker said:

Dømmer ikke en bok utifra omslaget. Så derfor er jeg ikke på tinder eller andre datingapper heller.

Men jeg er gjerne for gammel uansett (34).

Anonymkode: ffe2c...581

34 år er ikke for gammel. Jeg er 48, men ser nok litt yngre ut. Får match med damer fra ca 38 til 49 år på Tinder. Jeg mistenker at det er noe juks med damer helt i slutten av førtiårene på Tinder, for det er så mange 49 åringer i forhold til 51 åringer (sikkert også for menn, det vet ikke jeg). Spesielt sammenlignet med tilsvarende matcher jeg får på Sukker hvor damene oppover i alder (50 åra) er mer frampå.

Tipper det er litt flere eldre damer i hvertfall på Sukker da det muligens er mindre skremmende og direkte enn Tinder, men samtidig at det juges litt mer på alder på Tinder (som drar alderen ned noe). Men 34 er ikke for gammel, tvert i mot, tror den alderen gir veldig gode odds; er mange over og mange under.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gutter med rare navn, som Njord eller Karelius  eller gutter som er så tynne, at du kan telle ben i kroppen demmes 

Anonymkode: f22b5...911

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinner som skriver at de ikke liker alt for muskuløse menn, og de ikke liker bilder hvor menn flasher muskler. For muskuløse menn som legger ut noen slike bilder er viss nok "ekstremt overfladiske" og utelukkende opptatt av kropp og utseende. 

Men kvinner som klager over lettkledde fotografier av menn, legger jo ut veldig lettkledde bilder av seg selv! Med fleire bilder av kroppen sin, og med trut munn på samtlige bilder de legger ut... 

Slike mennesker fremstår temmelig overfladiske når de klager over bilder som noen andre legger ut , men så legger de ut en hel haug bilder med nøyaktig samme motiv selv... 

Anonymkode: 50d55...65b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 3/17/2018 at 1:59 PM, Neket said:

Bryllupsbilder og slalåmbriller som dekker hele fjeset. 

Enig, å bruke bryllupsbilder som maske er creepy.

Anonymkode: 23490...dbc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...