AnonymBruker Skrevet 17. mars 2018 #21 Skrevet 17. mars 2018 Har du mulighet til å bli hjemme lengre , så gjør det.. barn utsettes for ekstremt stress . Det at du føler at du ikke er klar - det er morsinstinktet. Gjør man ting man føler er feil på slike områder - så viser forskning som regel noen år senere at magefølelsen er riktig.. Anonymkode: c043b...7d2
illnevertell Skrevet 17. mars 2018 #22 Skrevet 17. mars 2018 Jeg har 3 småsøken, alle med 2 års mellomrom - og ingen var i barnehage før skolen startet. Men mor var veldig flink til å sosialisere - og aktivisere barna. Når de begynte på skolen hadde de mange gjevnaldrene venner - og havnet ikke utenfor på noen måte. Poenget mitt er; har du mulighet - vær hjemme med barnet så lenge det føles rett for dere 😊
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2018 #23 Skrevet 17. mars 2018 Jeg ville tilbake i jobb, det samme ville faren. Men vi følte samtidig at barnet var for lite ved 10 måneder. Vi leide derfor privat barnepass, som kom hjem til oss og passet barnet hjemme. (selvfølgelig etter omfattende referansesjekk). Hun var flink til å ta med barnet ut, aktivisere, møte andre barn etc. Men da barnet rundet 15 måneder merket vi godt at det ble for lite stimulert, og fikk det inn i barnehage fra 16 måneder. Og jada, jeg vet ikke alle har muligheten. Men har man det, er det en løsning jeg absolutt kan anbefale. Anonymkode: 779c5...131
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå