Gå til innhold

Betyr lang øyenkontakt at mannen er interessert?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Skjer aldri med familie, venner osv som jeg vet ikke er interessert i meg så er det tegn på noe mer?

Anonymkode: 900a3...69d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja

Jeg ville aldri hatt øyekontakt lenger enn 0.5 sek med mindre jeg vill bli bedre kjent. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
7 hours ago, AnonymBruker said:

(...)

Ja.

Anonymkode: 0dfc4...9a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

I sex, ja. Men betyr ikke at du som person interesserer han.

Anonymkode: 7691b...b09

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synest at folk fortjener oppmerksomhet gjennom øyekontakt når de prater, så ville ikke tatt det som annet enn det til vanlig. Lange blikk og øyekontakt når dere ikke prater kan derimot være et tegn på interesse.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lang øyekontakt, og ofte bittelitt mer intenst enn normalt, er en veldig vanlig (og ufarlig) måte å signalisere interesse. Måten et slikt blikk møtes på sier også en del om i hvilken grad interessen går begge veier, og også litt om hvor direkte / uredd motparten er. Er mottager komfortabel med å bli glodd på? Kan godt snu seg vekk, men samtidig smile, det er bra. Snu seg vekk og være ukomfortabel er antageligvis ikke så positivit.

Endret av Kreator
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Mannen er alltid interessert, selv om han ikke viser det. Hvis han ikke viser tegn til interesse betyr det enten at han er homofil eller beskjeden. I begge tilfellene bør du droppe han for noe bedre.

Anonymkode: aef0e...ab5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Mannen er alltid interessert, selv om han ikke viser det. Hvis han ikke viser tegn til interesse betyr det enten at han er homofil eller beskjeden. I begge tilfellene bør du droppe han for noe bedre.

Anonymkode: aef0e...ab5

Du mener at menn stort sett alltid er interessert?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Skjer aldri med familie, venner osv som jeg vet ikke er interessert i meg så er det tegn på noe mer?

Betyr ikke en døyt. Noen mennesker søker blikkontakt. Det er bare sånn de er. Jeg har en kollega som er sosialt awkvard som holder blikkontakt i minutter av gangen med alle han prater med.

Og om han som du mener "indikerer interesse" så betyr det før en kjenner hverandre godt at han ser deg som mulig sexpartner. Ingen med vett og fornuft ser fremmede som noe mer. Selvsagt kan en etter måneders bekjentskap bli en potensiell partner, men da må jo personligheten til begge to både harmonere og være ok. Mange ikke-ok personligheter på pene folk der ute.

Anonymkode: 7169b...ce8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Betyr lang pikk at mannen er interessert?

Anonymkode: a9a27...3b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...