Gå til innhold

Evig singel, gutt 18

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Gjør motsatt. Du burde ikke gå etter jentene, men la dem gå etter deg. Lat som du ikke er interessert i noe mer utover vennskap. Gjør deg litt kostbar. Ikke ta noe initiativ. Du vil etter en tid (og det har du nok av) se at ei jente begynner å interessere seg for deg. 

Anonymkode: 6bcef...dd5

Oppskriften på evig friendzoning og "bror-søster" evn "klassevenninde-og-wierdo" syn på all kontakt det.

Anonymkode: 538b8...d61

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Oppskriften på evig friendzoning og "bror-søster" evn "klassevenninde-og-wierdo" syn på all kontakt det.

Anonymkode: 538b8...d61

ja føler man må vise interesse, ting går vanligvis ikke av seg selv. jenter liker også å bli jaktet på istedenfor å jakte selv, slik er det ihvertfall i dagens samfunn

Anonymkode: 06b31...b5b

Skrevet
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

hmm føler det ofte blir mer stigmatisert når gutter ikke har kjæreste enn jenter. En 18 gammel jomfru vil være en presentasjon for en jente men hos gutter fører det nok til lavere selvtillit... har personlig løyet flere ganger om at jeg ikke var jomfru for å passe inn i den sosiale situasjonen jeg befant meg i. Men du får ha lykke til du også!

Litt merkelig da det er mest vanlig at gutter debuterer seksulelt senere enn jenter

Gjest Minesveiper
Skrevet (endret)
21 hours ago, AnonymBruker said:

Er en gutt, 18 år, som sliter veldig med selvtillit og datinglivet mitt.
Er ikke en sjenert person, har mange venner av begge kjønn men vet ikke hvordan jeg tar steget til et seksuelt forhold med det motsatte kjønn. Lengter sterkt etter nærhet men alle forsøk ender i vennskap eller avvisning. Noen som har gått igjennom dette selv og/eller har noen tips til hvordan man utvikler et forhold? Har vært på dater og invitert jenter hjem til meg selv og selv de som har takket ja har det ikke blitt noe ut av. 
Har lyst å bedre meg selv som person, men er vanskelig når ingenting fungerer :/

Takk på forhånd! 

Jeg var slik som deg ts. Var sjenert, introvert og reservert. Kunne heller ikke flørte fordi jeg fikk en slags konservativ oppdragelse på det området. Når jeg begynte på videregående var jeg helt blank. De guttene som var slik som du beskriver deg selv, og som faktisk klarte seg var de som skjøt gullfuglen (vant i lotto). De var rett og slett skikkelig heldig med at en bra dame likte dem og ordet hele relasjonen for dem.  Når jeg var på din alder var dette unntaket og ikke normalen. Resten av oss som var sjenerte og introverte slet veldig. Det hjalp ikke at damer likte oss når de aldri tok direkte initiativ. De sendte lange blikk, men det funker dårlig når guttene man sender blikk til er sjenerte og ikke vet hva de skal gjøre.

Grunnen til at du sliter ts er fordi du som gutt/mann som generelt må lede an. Har du med deg en dame hjem, så vil hun som oftest ikke hoppe på deg først. Det skjer bare om damen er veldig interessert eventuelt kåt, og det kan være litt vanskelig å bygge opp interessenivået til det punktet at hun bare hopper på deg dersom man ikke har et veldig bra utseende, og eller har høy status i en eller annen form. Som regel er det du som må eskalere til sex, og dette lærer du deg hvordan du gjør etter hvert som du blir mer erfaren. Bare følg med på kroppspråket og hvor komfortabel damen er. Hvis damen ikke liker at du gjør fremstøt, så stopper du og viser at hun sitter med kontrollen.

Du kommer til å bli friendzonet nesten hver gang dersom du ikke gjør relasjonene seksuelle, og du kan ikke sitte å vente på at damene skal gjøre det for deg. Sånn generelt vil mange damer miste interessen om du er tafatt. Du må selv skape seksuell spenning gjennom flørt, berøring og lek. Se noen youtube videoer, eller les deg opp på hvordan du flørter. Bare ikke følg råd som er helt hinsides. Det er ikke mye som skal til. Hold øyekontakt noen sekunder, smil, gi genuine komplimenter osv. En annen ting du ikke må gjøre er å prøve disse tingene på venninnene dine. De kommer ikke til å sette pris på det med mindre du direkte spør om de kan hjelpe deg og de sier ja. Øv på nye damer du treffer. Dette vil du få veldig mye igjen for fordi kjønnsdynamikken kommer ikke til å endre seg i vår tid, og det er vi som generelt må ta initiativene. Lær deg dette nå så du kan høste gevinstene av de sosiale ferdigheter du opparbeider deg senere i livet. 

Endret av Minesveiper

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...