AnonymBruker Skrevet 15. mars 2018 #21 Skrevet 15. mars 2018 Gjør motsatt. Du burde ikke gå etter jentene, men la dem gå etter deg. Lat som du ikke er interessert i noe mer utover vennskap. Gjør deg litt kostbar. Ikke ta noe initiativ. Du vil etter en tid (og det har du nok av) se at ei jente begynner å interessere seg for deg. Anonymkode: 6bcef...dd5 2
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2018 #22 Skrevet 15. mars 2018 1 minutt siden, Maleficenta skrev: Du er bare 18. Det ordner seg nok når du begynner på høgskole eller universitet. Flere jenter å møte der. Du vil sikkert også bli mer attraktiv når du blir eldre.. haha muligens. har alltid trodd det var utsende mitt som var problemet men har nylig funnet ut at det er folk som syntes jeg er kjekk men som jeg ikke har greid å gjøre noe mer med... derfor eg jobber med personligheten som er minst like viktig! men ja blir nok et større basseng å plaske i etterhvert Anonymkode: 06b31...b5b
Maleficenta Skrevet 15. mars 2018 #23 Skrevet 15. mars 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: haha muligens. har alltid trodd det var utsende mitt som var problemet men har nylig funnet ut at det er folk som syntes jeg er kjekk men som jeg ikke har greid å gjøre noe mer med... derfor eg jobber med personligheten som er minst like viktig! men ja blir nok et større basseng å plaske i etterhvert Anonymkode: 06b31...b5b Attraktivitet går ikke bare på utseendet. Det kommer og med mer selvtillit og slikt også.
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2018 #24 Skrevet 15. mars 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Gjør motsatt. Du burde ikke gå etter jentene, men la dem gå etter deg. Lat som du ikke er interessert i noe mer utover vennskap. Gjør deg litt kostbar. Ikke ta noe initiativ. Du vil etter en tid (og det har du nok av) se at ei jente begynner å interessere seg for deg. Anonymkode: 6bcef...dd5 ja har sett dette virke hos andre, men er et komplisert spill med tynn linje mellom å ikke vise noe interesse og å vise for mye interesse. men noe å ta til seg dette og! Anonymkode: 06b31...b5b 1
Guidet Kvinne Skrevet 15. mars 2018 #25 Skrevet 15. mars 2018 Du skal ikke plaske i bassenger. Flørting er ikke supervanskelig altså. Du er garantert at jenta vil bruke all sin tid på å analysere hva du egentlig mente osv, og da er du i gang.
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2018 #26 Skrevet 15. mars 2018 Akkurat nå, Maleficenta skrev: Attraktivitet går ikke bare på utseendet. Det kommer og med mer selvtillit og slikt også. ja selfølgelig. personlig bygger jeg mye av min selvtillit på tidligere presentasjoner noe som funker stort sett veldig greit, men akkurat på dette feltet har jeg tilnærmet ingen erfaringer eller presentasjoner å basere selvtillit på. Har hørt at "fake-it 'til you make it" skal være effektivt men krever allikevel litt. Har en historie å choke når muligheten byr seg så selvtillit er definitivt noe å jobbe med! Anonymkode: 06b31...b5b
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2018 #27 Skrevet 15. mars 2018 Er to år yngre enn deg, og jente... aldri hatt kjæreste før. Anonymkode: e7ada...d76
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2018 #28 Skrevet 15. mars 2018 2 minutter siden, Guidet Kvinne skrev: Du skal ikke plaske i bassenger. Flørting er ikke supervanskelig altså. Du er garantert at jenta vil bruke all sin tid på å analysere hva du egentlig mente osv, og da er du i gang. ja sant. jeg faller ofte i fellen å analysere alt selv så blir mer et offer enn som drar i stringene. men å holde litt tilbake vil være til min fordel ja Anonymkode: 06b31...b5b
Guidet Kvinne Skrevet 15. mars 2018 #30 Skrevet 15. mars 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: ja sant. jeg faller ofte i fellen å analysere alt selv så blir mer et offer enn som drar i stringene. men å holde litt tilbake vil være til min fordel ja Anonymkode: 06b31...b5b Og så lurer jeg på: er du genuint interessert i dem du prøver deg på, eller er det bare noen? Forelsker fu deg?
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2018 #31 Skrevet 15. mars 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Er to år yngre enn deg, og jente... aldri hatt kjæreste før. Anonymkode: e7ada...d76 hmm føler det ofte blir mer stigmatisert når gutter ikke har kjæreste enn jenter. En 18 gammel jomfru vil være en presentasjon for en jente men hos gutter fører det nok til lavere selvtillit... har personlig løyet flere ganger om at jeg ikke var jomfru for å passe inn i den sosiale situasjonen jeg befant meg i. Men du får ha lykke til du også! Anonymkode: 06b31...b5b
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2018 #33 Skrevet 15. mars 2018 Akkurat nå, Guidet Kvinne skrev: Og så lurer jeg på: er du genuint interessert i dem du prøver deg på, eller er det bare noen? Forelsker fu deg? Jeg har blitt genuint forelsket to ganger. Den ene gangen visste jeg absolutt ikke hva jeg gjorde og endte opp som min bestevenn haha (noe det beste som har skjedd meg men ikke så relevant ) og den andre gangen ble det romantisk men hun bailet etter 3 uker av ukjente grunner. Jeg er en veldig følelsesrik person og utover de to er det veldig få jeg har prøvd meg skikkelig på, men aldri med intensjoner av utnyttelse, har alltid hatt ærlige og gode intensjoner. Anonymkode: 06b31...b5b 1
Guidet Kvinne Skrevet 15. mars 2018 #34 Skrevet 15. mars 2018 Du høres så fin ut, ts. Din tid vil komme. 2
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2018 #35 Skrevet 15. mars 2018 Skal vi hooke? Hilsen evig singel jente(18) Anonymkode: 97b53...5b6
Guidet Kvinne Skrevet 15. mars 2018 #36 Skrevet 15. mars 2018 Realiteten er jo at gjennomsnittsalderen for seksuell debut i Norge er nærmere 18 år for gutter. Normalt, med andre ord.
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2018 #37 Skrevet 15. mars 2018 1 minutt siden, Guidet Kvinne skrev: Du høres så fin ut, ts. Din tid vil komme. Takk! Fått høre jeg er en typisk gutt jenter vil at venninnene sine skal bli sammen med men ikke selv haha ouff skal ikke være lett Anonymkode: 06b31...b5b 1
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2018 #38 Skrevet 15. mars 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Skal vi hooke? Hilsen evig singel jente(18) Anonymkode: 97b53...5b6 haha du sliter i hvert fall ikke med pågangsmot Etter erfaring så er ikke problemet med jenter å finne gutter, men å finne gutter som ikke er drittsekker :/ Hold deg unna de du så vil det gå bra for deg! Anonymkode: 06b31...b5b
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2018 #39 Skrevet 15. mars 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: haha du sliter i hvert fall ikke med pågangsmot Etter erfaring så er ikke problemet med jenter å finne gutter, men å finne gutter som ikke er drittsekker :/ Hold deg unna de du så vil det gå bra for deg! Anonymkode: 06b31...b5b Lett å ha pågangsmot bak anonymknappen Du virker som en fin fyr! Kommer til å ordne seg dette, er ikke noe vits i å stresse. Anonymkode: 97b53...5b6 1
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2018 #40 Skrevet 15. mars 2018 34 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mye bra her!! Tusen takk Anonymkode: 06b31...b5b Bare hyggelig, fint at du fant det nyttig! Anonymkode: 538b8...d61
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå