Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Begynte å hinte til en eks om puling. Han fortalte han hadde kjæreste. Litt amper stemning. Skulle sende en gif til noen andre, av Simba og Nala som koser. Det havnet hos eksen. Oops feil,skrev jeg. Greit det. Noen timer etter skulle jeg sende en gif som sa I love you til noen. Dette havnet også hos eksen. Herregud. Jeg kunne bare ikke vinne den dagen. 

Anonymkode: e231a...f7a

• Liker 6
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

jeg skrev til ei kvinne på sms(som jeg aldri hadde møtt enda) - der det var flørte relaterte ord i bruk. Jeg hadde lagt meg i senga og sovnet etter en stund. Og når jeg våknet halvveis og skulle sende melding fra sms, så skrev jeg: gir deg et kyss for den du er. Men den meldingen havnet hos en helt annen person, og det var veldig flaut. Men jeg fikk det heller ikke til å si den sms var ment til helt annen person. 

Anonymkode: cbd2a...f36

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg sendte nakenbilde til en av mine kvinnelige kollegaer, snappen skulle til en jeg datet på den tiden. Herregud så flau jeg ble. 

Anonymkode: a650f...661

• Liker 3
  • 8 måneder senere...
Skrevet

Jeg holdt på med en fyr, også var jeg veldig usikker på han og de meningene han skrev til meg, så jeg skulle vise veninnen min de meldingene i fylla også klarte jeg å trykke på stemmeopptak på Facebook imens vi pratet om det... jeg skjønner ikke hvordan jeg fikk det til, men så ihvertfall dagen etter at jeg fikk en tommel opp sendt av han, jeg skjønte ikke hvorfor han random sendte en tommel opp, men så så jeg at jeg hadde sendt lydopptak.... hele kroppen min brant, jeg ble så nervøs.... turte ikke høre på det, måtte få veninne min til å høre på det først.... der sa hun sånn: herregud, send melding til han nå å si at du er ferdig med han! NÅ! Også sa jeg: Ja, fy faen for en idiot, gidder ikke mer, så jeg bare gjør det.... Hva skal jeg skrive da ? Hadebra ! Eller adjoss, Kanskje? Ja, jeg bare skriver HADE, SNAKKES. ALDRI. (Med sånn sørpe full stemme).... Åh fy.... 

Anonymkode: fca9f...bbf

• Liker 5
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg holdt på med en fyr, også var jeg veldig usikker på han og de meningene han skrev til meg, så jeg skulle vise veninnen min de meldingene i fylla også klarte jeg å trykke på stemmeopptak på Facebook imens vi pratet om det... jeg skjønner ikke hvordan jeg fikk det til, men så ihvertfall dagen etter at jeg fikk en tommel opp sendt av han, jeg skjønte ikke hvorfor han random sendte en tommel opp, men så så jeg at jeg hadde sendt lydopptak.... hele kroppen min brant, jeg ble så nervøs.... turte ikke høre på det, måtte få veninne min til å høre på det først.... der sa hun sånn: herregud, send melding til han nå å si at du er ferdig med han! NÅ! Også sa jeg: Ja, fy faen for en idiot, gidder ikke mer, så jeg bare gjør det.... Hva skal jeg skrive da ? Hadebra ! Eller adjoss, Kanskje? Ja, jeg bare skriver HADE, SNAKKES. ALDRI. (Med sånn sørpe full stemme).... Åh fy.... 

Må legge til at jeg aldri skrev noe melding til han... han fikk bare det lydopptaket... men vi sluttet ikke å holde på Med en gang 🙈ga han noen sjanser til. 

• Liker 3
Skrevet
På 16.3.2018 den 16.58, AnonymBruker skrev:

Ikke en melding men en tlf..

Låg i senga og runka en gang for lenge siden. Tlf hadde jeg lagt under puta som vanlig, men det var før automatisk tastelås sin tid.

Jeg var superkåt og lagde nok litt lyder, like før jeg kom så hørte jeg stemmen til en mannlig bekjent fra puta; Hva faen er dette?

Kjapp noe jævlig og lurte på om han hadde ringt meg, men det var jeg som har trykket med puta. Vi kjendte hverandre ikke spesielt godt og vi ble ikke bedre kjendt etter dette....

Meget pinlig.

Anonymkode: 7b913...097

Hahahaha tror jeg dauer 😂😂😂

• Liker 1
Skrevet

jeg og en kompis snakker alltid om datingen hans og min dating! 

jeg har vært med en fyr noen ganger nå, og sendte melding til han jeg dater "ja brukte han bare for sex og nå er jeg litt betatt. faen" 

dette skjedde istad og har ikke fått svar enda.. vil grave meg ned

Anonymkode: 18dd7...4e4

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

jeg har vært med en fyr noen ganger nå, og sendte melding til han jeg dater "ja brukte han bare for sex og nå er jeg litt betatt. faen" 

Gi oss gjerne en oppdatering i morgen😊

Anonymkode: 6d956...004

• Liker 2
Skrevet

Kommer ikke på noe SMS akkurat nå, men pappa satt ved siden av meg og kikket når jeg åpnet SMS fra typen, siste melding sendt var bilde av puppene mine og vet han så det for han ble helt brydd og skvatt vekk. Jævelig..... 

Anonymkode: 8d2df...809

• Liker 3
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Omg!!! Huff, jeg hadde dødd 🙉 håper du får snodd deg unna på noe måte. 

Skrevet

Kom på en til. Ringte han jeg var sykt forelsket i bare for å høre stemmen hans, jeg snakket med fordreid stemme og latet som jeg telefonselger. Så kommer mamma inn å sier «navnet mitt, nå er det mat». Fikk en meld etterpå om hva f jeg holder på med 😂 kan le av det nå mange år etter, men gråt der og da. 

• Liker 7
Skrevet

Jeg skrev feil. Datet to, og skrev til han ene at han var en flink elev. Han andre skjønte ingenting. Flaut. 

Anonymkode: 4b26a...fe4

• Liker 1
Skrevet
På 16.3.2018 den 11.56, Sphere skrev:

Jeg pleier å være uhyre forsiktig med dick-pics, men klarte en gang å sende feil. I stedet for å sende til en FF, klarte jeg å sende det til ei venninne. Heldigvis skjønte hun at det var et uhell, fordi jeg hadde skrevet saftig inngående om hvor mye jeg gledet meg til å se henne den kvelden. Med FF’en hadde vi en sånn greie med å pirre hverandre opp fra morgen til kveld de dagene vi møttes. Med meldinger, bilder og telefonsamtaler. Men det var kleint å se igjen hun venninna de første gangene etter det. :fnise:

Klarte ved et uhell å sende dic pic til en kompis, oppdaget det jo akkurat i sekundet å sendte mld " den skulle til dama og ikke deg...beklager," heldigvis screenshotta han det ikke å det har aldri heldivis blitt nevnt

Anonymkode: 8523c...a82

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Omg!!! Huff, jeg hadde dødd 🙉 håper du får snodd deg unna på noe måte. 

joda, jeg fikk rodd meg unna faktisk! jeg var også helt ærlig, fordi jeg tenkte slaget var tapt. 

fortalte han bare at jeg snakket med en venn, og desverre sendte jeg feil.. at jeg faktisk var litt betatt av han men først bare ville ha en FF. fikk faktisk svar at han begynte å like meg og, men i starten var ute etter det samme. haha win win

• Liker 3
Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker said:

joda, jeg fikk rodd meg unna faktisk! jeg var også helt ærlig, fordi jeg tenkte slaget var tapt. 

fortalte han bare at jeg snakket med en venn, og desverre sendte jeg feil.. at jeg faktisk var litt betatt av han men først bare ville ha en FF. fikk faktisk svar at han begynte å like meg og, men i starten var ute etter det samme. haha win win

Haha, åh så bra 😅 hell i uhell, da!

Skrevet

Sendte ikke til feil person, men melding til mannen om hva vi skulle gjøre når han kom hjem på kvelden kom opp på ipaden hans når han gikk gjennom en presentasjon med ett par kollegaer🙈

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...