Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Kom til å tenke tilbake på mine dager som singel, og tabbene som fant sted både på Messenger og SMS, da jeg sendte melding om fyren til fyren, i stedet for venner.

Den verste var: "*** er så sykt interessert at han virker desp". 

Egentlig ment til venninna mi, men akk, nei. Den havnet i hans klør. Jeg grave meg ned til Kina etter den, var så flau. 

Noen bedre der ute? 

• Liker 6
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

:rolleyes: 

Endret av annebanane
  • Liker 5
Gjest Nina1975
Skrevet

Min kjære sendte mld til en kvinnelig kollega om at han savnet henne så det gjorde vondt, mld var ment til meg da... Han ringte henne opp med engang og sa han hadde sendt feil😂😂 "begynte å lure litt da..." sa hun. Han var kjempeflau, herregud hva jeg lo.

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Nina1975 skrev:

Min kjære sendte mld til en kvinnelig kollega om at han savnet henne så det gjorde vondt, mld var ment til meg da... Han ringte henne opp med engang og sa han hadde sendt feil😂😂 "begynte å lure litt da..." sa hun. Han var kjempeflau, herregud hva jeg lo.

Hahahaha 😂😂

Anonymkode: 0dff0...b95

Skrevet

Når jeg skrev en veldig uanstendig sexmelding til en kjæreste med detaljert beskrivelse av hva jeg skulle gjøre med han.... og den havnet hos pappa!

• Liker 20
Skrevet
2 minutter siden, visp said:

Når jeg skrev en veldig uanstendig sexmelding til en kjæreste med detaljert beskrivelse av hva jeg skulle gjøre med han.... og den havnet hos pappa!

Herregud! hadde gravd meg ned  :-)

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Fikk en gang melding av pappa som jeg regner med var ment til elskeren... Dette er mange år siden og hjelp ikke akkurat på forholdet mellom oss. 

Anonymkode: 77ee5...875

Skrevet
4 minutter siden, Mkigjen skrev:

Herregud! hadde gravd meg ned  :-)

Den var ikke lett å komme over den der, haha!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tror faktisk jeg aldri har sendt feil melding. Men har sendt mange crazy meldinger til crushes og crushes som dumpa meg i tenåringsdagene jeg godt kunne vært foruten :P

Den flaueste hendelsen i voksen alder er at jeg var med faren min, og viste han bilder på telefonen min. Mens vi satt med telefonen foran han ringte kjæresten min som var lagret som "Sexy Daddy *navnet hans*" som overtok skjermen.
Pappa ble så satt ut at han dytta stolen bakover og nesten falt av stolen fordi han skvatt sånn til. Er jo ganske flaut at faren sin ser at man kaller kjæresten sin for Daddy....!!!!!!
Etter det så har han blitt skikkelig uncomfy de par gangene han har truffet kjæresten min i etterkant, og når kjæresten min ringer når jeg er sammen med pappa, da løper han ut av rommet som at han skulle busta oss i å ha sex eller noe

Anonymkode: 16f08...a19

• Liker 3
Skrevet

Haha, mange gode her. Kom nå også på at jeg presterte å sende en "Jeg ligger naken i senga" til en random jente på kontaktlista, når det ment for eksen. Herregud, og jeg klarte liksom ikke bare å innrømme at det var feil, så jeg rota meg inn i en lang samtale der det liksom var den naturlige inngangsreplikken. "For det er veldig varmt på rommet faktisk" blabla. 

• Liker 13
Skrevet

Jeg pleier å være uhyre forsiktig med dick-pics, men klarte en gang å sende feil. I stedet for å sende til en FF, klarte jeg å sende det til ei venninne. Heldigvis skjønte hun at det var et uhell, fordi jeg hadde skrevet saftig inngående om hvor mye jeg gledet meg til å se henne den kvelden. Med FF’en hadde vi en sånn greie med å pirre hverandre opp fra morgen til kveld de dagene vi møttes. Med meldinger, bilder og telefonsamtaler. Men det var kleint å se igjen hun venninna de første gangene etter det. :fnise:

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, bortebra skrev:

Haha, mange gode her. Kom nå også på at jeg presterte å sende en "Jeg ligger naken i senga" til en random jente på kontaktlista, når det ment for eksen. Herregud, og jeg klarte liksom ikke bare å innrømme at det var feil, så jeg rota meg inn i en lang samtale der det liksom var den naturlige inngangsreplikken. "For det er veldig varmt på rommet faktisk" blabla. 

HAHAHAHA :ler:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
18 timer siden, Nina1975 skrev:

Hahahaha dør😂

Anonymkode: 1305d...9b0

AnonymBruker
Skrevet

Tar denne anonymt

Var hos kjæresten min, men det var ikke offisielt ennå. Etter en økt i halmen, så tok jeh bilde av oss.

Skulle sende det til mobilen hans, men den havnet hos den største slarvekjærringa på jobb. Jeg kunne likegjerne skrevet det på forsiden av VG.

Anonymkode: 7e128...d68

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Har aldri feilsendt melding før, men har feilsendt meldinger med vilje, hvis jeg ikke har hørt noe fra deiten på lenge eller noe, og ikke finner på noe å si, så har det hendt at jeg har latt som meldingen jeg sendte egentlig skulle til en annen, sånn at jeg fikk kommunisere litt med han igjen... men det begynner å bli lenge siden jeg gjorde det altså :-) 

Anonymkode: fae66...0f4

Skrevet

Sendte en klissete kjærlighetserklæring...til onkelen min :P Den skulle til han som idag er eksen. Onkel ender alltid meldingene sine til meg den dag i dag med "Elsker deg <3 ":fnise: 

Ellers så husker jeg en kollega som hadde blitt utsatt for noe uprofesjonelt dagen før. Hun skulle sende en god og kjærlig takkemelding til samboeren sin som hadde støttet henne og trøstet så godt han kunne, den endte hos advokaten hennes :fnise: Jeg stod å så på at hun febrilsk prøvde å stoppe den etter å trykket send :P Ikke noen megakrise, men likevel litt ubehagelig. 

En venninne sendte også en lang mld til meg om hvor håpløs en fyr var. Like etterpå mottok jeg en mld om at hun først hadde klart å sende den til han:fnise: Slikt er vel ganske typisk. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har aldri feilsendt melding før, men har feilsendt meldinger med vilje, hvis jeg ikke har hørt noe fra deiten på lenge eller noe, og ikke finner på noe å si, så har det hendt at jeg har latt som meldingen jeg sendte egentlig skulle til en annen, sånn at jeg fikk kommunisere litt med han igjen... men det begynner å bli lenge siden jeg gjorde det altså :-) 

Anonymkode: fae66...0f4

Haha ja huff sånn gjorde vi også! I fjortisåra heldigvis ikke som voksen :P
Og alltid noe som "Hey girl, ja kommer til deg på fredag, gøy at Eirik og Even kommer også da ;);) Har fått en del meldinger av Even så han er ganske keen ja ;) " for å prøve å gjøre gutten jeg liker sjalu hahahaha herlighet! :P 
Sendte også en gang en fake avvisning på "dateforespørsel" for å liksom fremheve hvor bra jente jeg var som avviste andre for han, men også prøvde å stresse han med å få ut fingern sin:
"Hei, det var hyggelig å bli kjent med deg og takk for koselig melding, men må nok takke nei til daten for jeg liker en annen for tiden som jeg vil gi en sjans, men han er litt treg så kan jo si fra om noen uker hvis jeg dropper han!"

Også bare "oops feilsendt" tralalaa....

hhaha savner egentlig å være fjortissforelska ! Så gæren man blir altså og mye rart man gjør altså! :ler:

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tror faktisk jeg aldri har sendt feil melding. Men har sendt mange crazy meldinger til crushes og crushes som dumpa meg i tenåringsdagene jeg godt kunne vært foruten :P

Den flaueste hendelsen i voksen alder er at jeg var med faren min, og viste han bilder på telefonen min. Mens vi satt med telefonen foran han ringte kjæresten min som var lagret som "Sexy Daddy *navnet hans*" som overtok skjermen.
Pappa ble så satt ut at han dytta stolen bakover og nesten falt av stolen fordi han skvatt sånn til. Er jo ganske flaut at faren sin ser at man kaller kjæresten sin for Daddy....!!!!!!
Etter det så har han blitt skikkelig uncomfy de par gangene han har truffet kjæresten min i etterkant, og når kjæresten min ringer når jeg er sammen med pappa, da løper han ut av rommet som at han skulle busta oss i å ha sex eller noe

Her holder jeg med faren din! Jeg kunne aldri aldri tenke meg å kalle mannen min for "pappa", selv om det er på et annet språk. Æsj!

Anonymkode: 03512...265

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet

Ikke en melding men en tlf..

Låg i senga og runka en gang for lenge siden. Tlf hadde jeg lagt under puta som vanlig, men det var før automatisk tastelås sin tid.

Jeg var superkåt og lagde nok litt lyder, like før jeg kom så hørte jeg stemmen til en mannlig bekjent fra puta; Hva faen er dette?

Kjapp noe jævlig og lurte på om han hadde ringt meg, men det var jeg som har trykket med puta. Vi kjendte hverandre ikke spesielt godt og vi ble ikke bedre kjendt etter dette....

Meget pinlig.

Anonymkode: 7b913...097

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet

Ikke i forbindelse med dating/samliv da.. men på jobb. Var min første skikkelige jobb, og jeg var irritert over hvor lite enkelte gjorde, så satt og pratet med en venninne om dette på nett over private meldinger (noe som minner facebook chat i dag). Skrev veldig mye, og la ut om personene som lurte seg unna og la nok på en god del også.. synes det ble veldig stille da, så ser at alt har gått ut i et fellesrom slik at ALLE kunne se det (litt som å publisere alt på veggen din på fb :P ). Prøvde å ro meg inn igjen og late som om det var ment til alle.. men jah.. flaut.

Anonymkode: f00a1...1f1

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...