Gå til innhold

Royal dansk - smørkjeks

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Husker disse blå metallboksene fra min oppvekst? Noen som har sett de til salgs noe sted????

Anonymkode: 026a9...5f3

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vi har akkurat tømt en boks på jobben. :) Wittusen & Jensen har i alle fall, og Staples har noe som likner veldig. Det fine med Staples er at de har fysiske butikker som det er mulig å handle i uten firmakonto, om deres versjon kan falle i smak. 

(Ellers er de fleste småkakene i disse boksene mye det samme som "shortbread", dvs. en veldig enkel oppskrift med smør, sukker og mel i fast mengdeforhold. Veldig enkelt å lage selv, og om du tilsetter litt finmalt kokosmasse får du nok noe som likner veldig på de siste også. Bare et tips om du ikke får tak i. :) )

Anonymkode: 302c1...9fa

AnonymBruker
Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vi har akkurat tømt en boks på jobben. :) Wittusen & Jensen har i alle fall, og Staples har noe som likner veldig. Det fine med Staples er at de har fysiske butikker som det er mulig å handle i uten firmakonto, om deres versjon kan falle i smak. 

(Ellers er de fleste småkakene i disse boksene mye det samme som "shortbread", dvs. en veldig enkel oppskrift med smør, sukker og mel i fast mengdeforhold. Veldig enkelt å lage selv, og om du tilsetter litt finmalt kokosmasse får du nok noe som likner veldig på de siste også. Bare et tips om du ikke får tak i. :) )

Anonymkode: 302c1...9fa

Tusen takk for svar. 

Gjest N-Nøff
Skrevet

Trodde kanskje Europris solgte, men skal ikke love noe. Åh, husker de var så gode!

AnonymBruker
Skrevet
35 minutter siden, Neinøff skrev:

Trodde kanskje Europris solgte, men skal ikke love noe. Åh, husker de var så gode!

Trodde jeg så dem jeg også men det var en etterlignings som ikke smakte godt. 

Gjest N-Nøff
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Trodde jeg så dem jeg også men det var en etterlignings som ikke smakte godt. 

usj..

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Neinøff skrev:

usj..

Ja jeg vet. Bestemor hadde alltid disse, før fikk man dem på butikken. 

AnonymBruker
Skrevet

sms fra samboer, han fant dem på NorEngros <3 hurra!!!!

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...