Askepott Skrevet 12. august 2002 #1 Del Skrevet 12. august 2002 Jeg har nettopp blitt med i Worldgames inc, og har i dag fått 3 medlemmer under meg, og har flere som skal legges inn! Så nå lurer jeg på om noen av dere er med, og hvordan vervingen går. Hvor høye inntekter har dere fått? :o Synes det er stor interesse for å delta! Ser lyst på fremtiden nå! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hege Skrevet 12. august 2002 #2 Del Skrevet 12. august 2002 Gjør oppmerksom på at WGI er forbudt å markesføre i Norge. Dermed er det også forbudt å verve medlemmer.. http://www.nettavisen.no/servlets/page?sec...n=2&item=225194 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Askepott Skrevet 12. august 2002 Forfatter #3 Del Skrevet 12. august 2002 Hege! Jeg markedsfører ikke, jeg er bare nyskjerrig på hvordan fremgangen eller ikke fremgangen er hos andre deltagere! Er det ikke lov til å diskutere? Jeg prøver ikke å selge! Andre forteller jo også om sitt hudkremerke, og er nyskjerrig på hvordan den virker på andre! Jeg er klar over at det ikke er lov til å markedsføre WGI, men det er da vel lov til å fortelle andre hva man driver med. Norge har da yttringsfrihet? Jeg må vel sette meg inn i markedsføringsloven, så jeg ikke risikerer at uttalelsene mine blir oppfattet som markedsføring! Har jeg gått over streken må du bare slette meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 12. august 2002 #4 Del Skrevet 12. august 2002 Hei Kattepus, jeg kan si at vi takket nei til å bli medlemmer................så der står vi (jeg og samboer altså)............... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. H Skrevet 12. august 2002 #5 Del Skrevet 12. august 2002 Jeg er også medlem og har fått en god del under meg. Syns det er utrolig gøy - og lett å få med folk på dette :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hege Skrevet 12. august 2002 #6 Del Skrevet 12. august 2002 Jeg har ikke slettet innlegget ditt, har jeg vel, Askepott? Bare diskuter du, jeg ville bare si dette rent generellt jeg, siden så mange blir hektet på dette. Du vet, om du tegner deg på selv, men ikke får verve medlemmer, da kan du jo tape penger, ikke sant? Om noen reklamerer for dette her, da kommer sletteheksa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤_Fairytale_¤ Skrevet 12. august 2002 #7 Del Skrevet 12. august 2002 Hmm...?! Hva snakker dere om?! Noen som vil forklare? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tullerusk Skrevet 13. august 2002 #8 Del Skrevet 13. august 2002 Jeg har vel ca 40 under meg, men bare to på ene beinet. Skal prøve å vere litt mere aktiv, nå som den værste mediestormen har lagt seg! *S* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tullerusk Skrevet 14. august 2002 #9 Del Skrevet 14. august 2002 Til Hege! Det er ikke forbudt å verve medlemmer til WGI i norge, men disse møta som har blitt holdt den siste tiden, de er forbudt! Dermed kan vi verve medlemmer som før, og lotteritilsynet kan ikke gjøre noe! Ikke at jeg har trodd det heller da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 14. august 2002 #10 Del Skrevet 14. august 2002 Synes det er helt forkastelig å utnytte sine venner og bekjente på denne måten. Jeg hadde IKKE hatt samvittighet til det, lovlig eller ikke!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hege Skrevet 14. august 2002 #11 Del Skrevet 14. august 2002 Dette spillet er ikke godkjent i Norge og kan derfor ikke markedsføres. WGI har ikke lov til å annonsere, avholde møter eller verve nye medlemmer, sier avdelingsdirektør Elna Berge i Lotteritilsynet til Aftenposten. Dette sier noe annet, Tullerusk. Eller har jeg misforstått? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 14. august 2002 #12 Del Skrevet 14. august 2002 Jeg tolket denne tråden fra begynnelsen av som en snikmarkedsføring. Du ser allerede at brukere her som ikke har hørt om dette før fatter interesse - er ikke det en form for reklame da.....bare spør.... :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hege Skrevet 14. august 2002 #13 Del Skrevet 14. august 2002 Foreløpig oppfatter jeg det ikke som reklame, men det er veldig nære, det er jeg enig i. Vi får se hva som skjer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tullerusk Skrevet 14. august 2002 #14 Del Skrevet 14. august 2002 Hege. Det er bare det Hege, at dette er gammelt nytt, lotteritilsynet og økokrim kom fram til at de ikke kunne gjøre noe! Så det eneste som er ulovlig, er alså å holde slike åpne møter. Det er iallefall det som er det siste jeg har fått med meg. Men det er jo ikke sikkert media har skevet så mye om det da, for da var det vel ikke så veldig spennende lengre..... :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hege Skrevet 14. august 2002 #15 Del Skrevet 14. august 2002 Javelda Jeg er ikke med selv, og følger ikke så nøye med.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tullerusk Skrevet 14. august 2002 #16 Del Skrevet 14. august 2002 Det er jo veldig forståelig da! :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bellablom Skrevet 4. september 2002 #17 Del Skrevet 4. september 2002 Det er uovlig å markedsføre utenlandske spill i Norge (Lotteriloven). Men derifra til at det er ulovlig å verve medlemmer i WGI er det utrolig langt. Det er ikke lov å markedsføre tobakk og alkohol heller. Men det er fortsatt lov å drikke og røyke. Det er også lov å anbefale venner og familie en bestemt vin også!(Hva med vinklubber etc) Dette kan også tolkes slik: Det er lov å bli medlem (men ikke bli det mer...). Jmfr: Fyllekjøring er forbudt, men du som allerede har gjort det kan fortsette å gjøre det.... i følge grunnloven kan du snakke med familie og venner om det du vil! For å gjøre dette ulovlig, må vi overvåke alle hjem.. Nei folkens, ta med dere det som er bra for dere i livet. Har dere behov for å fordømme folk som har glede av å være med i en helt uskyldig spilleklubb.. Jeg tror vi voksne har glede av litt uskyldig morro og wgi er mye mere morro enn lotto og spilleautomater(det burde forbys). :cry: Jeg vil heller anbefale folk å kriminalisere det som virkelig trenger å kriminaliseres! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anie Skrevet 4. september 2002 #18 Del Skrevet 4. september 2002 Jeg har nettopp blitt med i Worldgames inc, og har i dag fått 3 medlemmer under meg, og har flere som skal legges inn! Så nå lurer jeg på om noen av dere er med, og hvordan vervingen går. Hvor høye inntekter har dere fått? :o Synes det er stor interesse for å delta! Ser lyst på fremtiden nå! :D Det er hyggelig at du ser lyst på fremtiden, men ikke regn med å bli så mye rikere på WGI iallefall ikke pengemessig, men kanskje erfaringsmessig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Terje Skrevet 4. september 2002 #19 Del Skrevet 4. september 2002 Er det noen av dere WGI folk som har fått UTBETALT penger, til deres egen norske bankkonto? Tviler på det. Pyramidespill har eksistert så lenge man kan huske. Ja - før internett. Og det har ALLTID vært bondefangeri !!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bellablom Skrevet 5. september 2002 #20 Del Skrevet 5. september 2002 Jeg kjenner folk som melder at bankortene virker! At de har fått utbetalt penger (og tar vare på kvitteringene for å legge det ved selvangivelsen). :D MLM selskaper har mange likhetstrekk med pyramide. I pyramide tjener alltid de på toppen mest og det blir skrinnere for dem under, ja. :evil: Men i WGI og MLM generelt kan du gjøre det langt bedre enn mange langt over deg i systemet. Det er nemlig avhengig av at du står på og gjør en innsats selv. Bill Clinton hevder at MLM er folkets Franchaise og dette er jeg enig i. Kjøper du deg en hammer og henger den på veggen, får du ingen lønn!! :cry: Det er politikere og journalister med i WGI(selv politifolk- men de er nå blitt bedt om å holde seg unna, pga av verv generelt). Det er ikke lov å markedsføre spillet. Men det er lov å være medlem og det er lov å bli medlem! Jeg mener agurknyhetene nå er over. På tide at folk får muligheten til å lese redaksjonelt riktig behandlet informasjon om WGI. Sett dere heller inn i ting selv og ikke tro på alt dere leser i avisene! Vi må av og til stole på egen vurderingsevne også. MLM er ikke noe for alle, men de det passer for, har store muligheter til å lykkes (gjerne økonomisk, men det er vel så viktig å trives med det man gjør). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå