Gå til innhold

Hvilke navn forbinder du med rasister?


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest glamourgirl

Beate bør umiddelbart strykes fra lista di, Trøfflus uten å gå nærmere inn på det, i fare for å bli gjenkjent :roll:

AAAAAAAAAAAAAAA :-x .

Men altså, en undersøkelse fra noen år tilbake, viste at barn med såpeoperanavn, toppet lista over dårlige tenner i Norge. Vanessa, Pamela, Daniel 8) , Roy, Ronny Patrick osv.

Skulle gjerne lagt ved dokumentasjon, men har det ikke tilgjengelig akkurat her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

dårlige TENNER!!!

skal vedde på at de har mer ADHD også, dårligere karakterer, større sykefravær, røyker mer, bruker mer solarium og i større grad sverger til grilldress og adidasflipflops.

ha.

hey, du trenger ikke dokumentasjon inne på skråblikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glamourgirl
dårlige TENNER!!!

Visstnok fordi foreldre som velger slike navn har dårligere utdannelse, og vet mindre om sunne vaner og god helse... Fordi de ser for mye på dårlig TV, eller noe sånt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Visstnok fordi foreldre som velger slike navn har dårligere utdannelse, og vet mindre om sunne vaner og god helse... Fordi de ser for mye på dårlig TV, eller noe sånt...

tror jeg så gjerne. jobba mye med barn og sett mye rart.

ble bare forbløffet over at det fantes statistikk på sammenheng mellom navn og tannhelse....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Aston Martin og Remy Martin er også typiske rassistnavn, når jeg tenke meg om? Har du noen gang sett dem sammen med en burundianer, for eksempel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Aston Martin og Remy Martin er også typiske rassistnavn' date=' når jeg tenke meg om? Har du noen gang sett dem sammen med en burundianer, for eksempel?[/quote']

Ja, du har nok helt rett i at det er svært mange rasister i Norge som heter Aston Martin.

I tillegg vet jeg at typiske rasist-navn er Freddy, Barkly og Mona. I tillegg til Monica og Linda.

Og Lasse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest kenneth

Før jeg kom på at Kenneth ikke er mitt virkelige navn, gjorde jeg et raskt søk for å kunne dokumentere at Kenneth+Rasisme=Usant. Men så kom jeg dessverre over denne linken :

http://www.bt.no/lokalt/bergen/article174898

(Forøvrig sjokkert over koblingen FrP og rasisme...)

Men, som sagt, da jeg egentlig ikke heter Kenneth, så er jeg ikke sur allikevel.

( et innlegg ha en rød tråd?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Anonymous

I tillegg vet jeg at typiske rasist-navn er Freddy, Barkly og Mona. I tillegg til Monica og Linda.  

Og Lasse.

Oi. Jeg er "innvandrer" og 3 av mine beste venner heter Monica, Linda og Lasse! Må revurdere disse vennskapene.... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...