Gå til innhold

Hvilke navn forbinder du med rasister?


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Noen vil kanskje ha sett at jeg i en annen tråd bidro med fasiten på hvilke navn som er grovest overrepresentert i kriminalstatistikken.

Det slo meg plutselig at de samme navnene i stor grad går igjen når man leser innlegg fra utagerende rasister.

Ronny

Kenneth

Rune

Roger

Atle

Beate

Flere forslag eller fasi(s)ter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Valhalla

Muhammed , Ahmed, Ali, sånne navn har jeg opplevd er svært rasistiske særlig mot negere hvis de er fra asiatiske land men også mot hvite.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Muhammed ' date=' Ahmed, Ali, sånne navn har jeg opplevd er svært rasistiske særlig mot negere hvis de er fra asiatiske land men også mot hvite.[/quote']

Et tips: Les denne setningen én gang til. Prøv deretter å supplere med et komma eller et punktum slik at meningsinnholdet kommer frem.

Det ble liksom litt gebrokkent, dette. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Valhalla
Et tips: Les denne setningen én gang til. Prøv deretter å supplere med et komma eller et punktum slik at meningsinnholdet kommer frem.

Det ble liksom litt gebrokkent, dette. :wink:

Ja jeg så det, men gadd ikke gjøre om :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

camilla, som jeg engang delte kjøkken og bad med og presterte å spørre første kveld i vårt delte husvære hvorvidt jeg var "for eller mot svartinger" (hennes ord).

camilla ble i de fleste sammenhenger omtalt som rasist-camilla, så den konnotasjonen sitter. men den stakkars jenta var bare stokk dum og miljøskadd og visste ikke bedre, det var ikke snakk om ideologisk fundamentert rasisme, og hun hadde heller ingen erfaring med "svartinger". etterhvert ble hun til og med tvunget av omstendighetene til å revurdere noen av sine oppfatninger og gikk delvis over til å kalle "svartinger" hun ble kjent med for "eh, sånn mørk".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Gjest Valhalla

Denne formuleringen er søt... Godt det ikke er snakk om så mange da! :sjarmor:

Gratulerer, du er nummer to. Jeg gadd ikke skifte, alle vet hva som menes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

- Ronny

- Fabian

- Aslak

- Gina

- Dina

- Silla

- Laffer'n

- Dino

- Trond

- Gisle

- Ida

- Kim-Andre

....er hva jeg forbinder med nynazister

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...