Gjest Anonymous Skrevet 16. februar 2005 #1 Del Skrevet 16. februar 2005 Noen vil kanskje ha sett at jeg i en annen tråd bidro med fasiten på hvilke navn som er grovest overrepresentert i kriminalstatistikken. Det slo meg plutselig at de samme navnene i stor grad går igjen når man leser innlegg fra utagerende rasister. Ronny Kenneth Rune Roger Atle Beate Flere forslag eller fasi(s)ter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 16. februar 2005 #2 Del Skrevet 16. februar 2005 Roy Ståle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 16. februar 2005 #3 Del Skrevet 16. februar 2005 R navn - Roger, Ronny, Roy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Valhalla Skrevet 16. februar 2005 #4 Del Skrevet 16. februar 2005 Muhammed , Ahmed, Ali, sånne navn har jeg opplevd er svært rasistiske særlig mot negere hvis de er fra asiatiske land men også mot hvite. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 16. februar 2005 #5 Del Skrevet 16. februar 2005 Muhammed ' date=' Ahmed, Ali, sånne navn har jeg opplevd er svært rasistiske særlig mot negere hvis de er fra asiatiske land men også mot hvite.[/quote'] Et tips: Les denne setningen én gang til. Prøv deretter å supplere med et komma eller et punktum slik at meningsinnholdet kommer frem. Det ble liksom litt gebrokkent, dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 16. februar 2005 #6 Del Skrevet 16. februar 2005 Adolf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Valhalla Skrevet 16. februar 2005 #7 Del Skrevet 16. februar 2005 Et tips: Les denne setningen én gang til. Prøv deretter å supplere med et komma eller et punktum slik at meningsinnholdet kommer frem. Det ble liksom litt gebrokkent, dette. Ja jeg så det, men gadd ikke gjøre om Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dixie Skrevet 16. februar 2005 #8 Del Skrevet 16. februar 2005 Alle navn nevt her, og gjerne i uheldige kombinasjoner som; Johnny Kenneth Roy Ståle og Atle Beate Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krølltoppen Skrevet 16. februar 2005 #9 Del Skrevet 16. februar 2005 Adolf Dette navnet får min stemme også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 16. februar 2005 #10 Del Skrevet 16. februar 2005 Ronny, høres ut som en skikkelig rampis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Devil's Spawn Skrevet 16. februar 2005 #11 Del Skrevet 16. februar 2005 Hedstrøm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ivanka Skrevet 16. februar 2005 #12 Del Skrevet 16. februar 2005 camilla, som jeg engang delte kjøkken og bad med og presterte å spørre første kveld i vårt delte husvære hvorvidt jeg var "for eller mot svartinger" (hennes ord). camilla ble i de fleste sammenhenger omtalt som rasist-camilla, så den konnotasjonen sitter. men den stakkars jenta var bare stokk dum og miljøskadd og visste ikke bedre, det var ikke snakk om ideologisk fundamentert rasisme, og hun hadde heller ingen erfaring med "svartinger". etterhvert ble hun til og med tvunget av omstendighetene til å revurdere noen av sine oppfatninger og gikk delvis over til å kalle "svartinger" hun ble kjent med for "eh, sånn mørk". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 16. februar 2005 #13 Del Skrevet 16. februar 2005 Valhalla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ivanka Skrevet 16. februar 2005 #14 Del Skrevet 16. februar 2005 tenkte det samme, men fra meg ville den blitt sensurert. nå som du er først ute skriver jeg under. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Valhalla Skrevet 16. februar 2005 #15 Del Skrevet 16. februar 2005 Valhalla Så søt du er, det er liksom som å bli kalt dustemikkel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leo Skrevet 16. februar 2005 #16 Del Skrevet 16. februar 2005 negere hvis de er fra asiatiske land Denne formuleringen er søt... Godt det ikke er snakk om så mange da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Valhalla Skrevet 16. februar 2005 #17 Del Skrevet 16. februar 2005 Denne formuleringen er søt... Godt det ikke er snakk om så mange da! Gratulerer, du er nummer to. Jeg gadd ikke skifte, alle vet hva som menes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 16. februar 2005 #18 Del Skrevet 16. februar 2005 - Ronny - Fabian - Aslak - Gina - Dina - Silla - Laffer'n - Dino - Trond - Gisle - Ida - Kim-Andre ....er hva jeg forbinder med nynazister Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ivanka Skrevet 17. februar 2005 #19 Del Skrevet 17. februar 2005 Denne formuleringen er søt... Godt det ikke er snakk om så mange da! søt...tja. rasistisk - ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 17. februar 2005 #20 Del Skrevet 17. februar 2005 Så søt du er, det er liksom som å bli kalt dustemikkel Ja, det glemte jeg. DusteMikkel scorer også høyt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå