Gå til innhold

Teddy´s skriblerier


TeddyToria

Anbefalte innlegg

Gjest Vigdis_brud05

Du din lille luring! Nå fant jeg deg jammen her også - å uten å ha hintet om denne dagboken engang da!!! :tunge1::ler:

Ikke vær redd med tanke på å kunne jobben din (det vet jeg alt om som ble kastet i det så fikk jeg svømme som best jeg kunne da jeg begynte i min jobb). Det er absolutt beste måten å lære på er min mening. Bruk huet så kommer du veeeeldig langt.

Vår vel ønske deg en god helg i denne boken også da!

Natta vennen!

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du har vel glemt meg Tári - men for å svare deg, så sa jeg ikke ja til den jobben nei. Det kom litt av hvert i veien dessverre. Men har tatt noen ekstravakter på avdelingen da, og det kommer jeg sikkert til å fortsette med. Skulle jobbet i påsken også, men ble såklart syk - så da ble ikke det aktuelt. Men nå har jeg jo tilbud om jobb der jeg er i praksis da, i tillegg til at jeg har søkt på et par stillinger på sykehuset, så får vi se! Skal bli godt å tjene penger, selv om det er skikkelig creepy også! Uææh :o , nå skal jeg jo stå på egne bein og kunne "alt"! HJELP!!!

Men det går vel det også, som alt annet! Jeg akter i allefall å prøve så godt jeg kan! :tommelsmil:

Har ikke glemt deg jeg! :-)

Bra du har fått tilbud om jobb andre steder og! Det ordner seg jo da. Har tro på at du klarer det helt fint.

Håper du får en fin kveld. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Gjest Vigdis_brud05

Lille Vican! Har du lagt ned denne boken? :hår:

:ler::ler::ler:

Han en fin dag (når du en gang ser denne hilsningen) :tunge1:

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...