Gå til innhold

Teddy´s skriblerier


TeddyToria

Anbefalte innlegg

Heisann!

Tenkte jeg kunne få meg en liten generell dagbok også! Akkurat nå er jeg veldig aktiv blant alle blivende bruder, siden jeg gifter meg med kjæresten min i august... :wink:

Men etterhvert kommer jeg nok til å ville skravle om andre ting også :ler: , og da er det jo greit å ha et forum for det!

Litt om meg:

24 år, opprinnelig fra Oslo, men bosatt på Sørlandet.

Studerer sykepleie på siste året, og trives med det.

Kjøpte rekkehus med kjæresten nå i januar, og vi stortrives i vårt nye hjem i tiden frem mot bryllupet. Når så studier og bryllup er vel overstått, blir vi vel såkalte "prøvere" etterhvert også - for det hadde jo vært så koselig med en liten en! :-)

Så, Teddy´s skriblerier angående tanker om livet og fremtiden er herved en realitet - VELKOMMEN inn i min verden!

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oi, så koselig med velkomsthilsener! :wink:

Er ikke så mye nytt å melde i dag, annet enn at jeg er oppgitt over en flatlus av ei kommende svigerinne og er sønvløs utover de sene nattestimer! Får ikke sove!!! :o *argh*

I morgen kommer foreldrene mine på besøk, for første gang siden i sommer. Det er stort sett vi som kommer til Oslo. Og i januar kjøpte vi rekkehus - så det skal bli artig å vise frem vår nye stolthet...enn så lenge "lille barnet vårt" - huset vårt! :ler:

God natt, folkens!

Toria

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen dager siden sist nå...

Hadde en flott helg, og har hatt en relativt stille uke!

Presterte å dette ned en trapp på søndag, og pådra meg et snev av influensa den påfølgende dagen, så jeg har ikke akkurat vært i storform! Men men...

Skriver hovedoppgave, og er snart ferdig! :hoppe:

Ellers har jeg utformet invitasjonene til bryllupet endelig, og er svært fornøyd med resultatet. :wink:

Til helgen blir det vel en tur på boligmessen tenker jeg, for å hente litt inspirasjon. Vet ikke hvor lenge jeg holder ut med det særdeles krekslige badet vi har! :roll: Om ikke annet, så kan jeg drømme meg litt bort!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøsses! :o

I dag ringte de fra sykehuset og tilbød meg jobb!

Jeg har hatt migrene :-x , og lå derfor og sov når de ringte - så jeg fikk ikke tatt telefonen. Men de la igjen en beskjed, hvor de lurte på om ikke jeg kunne ta kontakt fordi de ønsket meg der... :wink:

*skrekk*

Dere skjønner det, at jeg studerer sykepleie og er altså ferdig til våren. Hadde praksis på en avdelig på sykehuset 2. året og jobbet også der ifjor sommer. Og nå ringer de altså og spør om jeg vi ha jobb igjen! Det er jo helt utrolig, for det er kamp om beinet - det skal være sikkert og visst! Men så får jeg litt hetta... For det er i så fall snakk om at de vil ha meg fom. medio juni, altså når jeg er helt ferdig... Og da er det jo sommerferie og jeg blir mye alene på avdelingen! Får litt hetta ved tanken, for skal jeg være ærlig, så føler jeg meg ikke 100% kompetent. Det er jo så mye jeg ikke kan enda, og ja...er jo helt ny jo - bare ei lite jente! :oops: *ler*

Det er jo helt topp at de spør, og jeg bør vel ikke la sjansen gå fra meg...men det er jammen meg litt skrekkblandet fryd dette her! :oops:

Må fordøye det litt tror jeg...

Hva synes dere!?? At jeg vel er dum hvis jeg IKKE takker ja!?!? Hehe, det synes sambo også! :tunge1:

Nei, får sove på det! Natti natt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Moonshadow

Synes du skal takke ja jeg. Ingen bedre måte p lære på enn å hoppe i det. Tror ikke de hadde spurt deg om de trodde du ikke kunne takle det. :-)

Sov godt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har sikkert rett, for så vidt er det jo en tillittserklæring, og alle har jo vært nye en gang, så det er jo lov til å spørre...

Det er bare litt sånn til og fra tanker da vettu...pga. litt prestasjonsangst. Men det går seg vel til, må bare svelge unna litt! :ler:

Sove godt du også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann! :vinke:

Synes absolutt du skal si ja til jobben!

Kjempesjanse! Dessuten, hva er det verste som kan skje? Det er lettere å angre på noe du ikke har gjort, enn noe du har gjort. ;)

Selv vil jeg arbeide med dyr og hadde jeg fått tilbud om jobb på et sted hvor jeg fikk gjøre det hadde jeg blitt kjempeglad!

Håper du får en fin dag i morgen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann! :vinke:

Synes absolutt du skal si ja til jobben!

Kjempesjanse! Dessuten, hva er det verste som kan skje? Det er lettere å angre på noe du ikke har gjort, enn noe du har gjort. ;)

Selv vil jeg arbeide med dyr og hadde jeg fått tilbud om jobb på et sted hvor jeg fikk gjøre det hadde jeg blitt kjempeglad!

Håper du får en fin dag i morgen! :)

Er jo enig med du i det da! :wink:

Må bare tenke ørlittegranne til på det!

Ellers henger migrenen fortsatt i, og jeg hungrer etter å bli helt ferdig med hovedoppgaven! Punktum finale!

Engentlig har vi ikke deadline før 18. mars - men allerede imorgen ettermiddag reiser vi til foreldrene mine i Oslo - og torsdag morgen går turen videre til Praha - på en liten deilig ferie! :-) Så håper jeg blir ferdig med den i løpet av dagen, evt. morgentimene i morgen... Kjedelig å ha slikt hengende over seg! :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Principessa

...jasså Vic...har du dagbok andre steder også du? :ler:

Håper du får en deilig ferie i det store utland. Men vi kommer til å savne deg her på KG :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmmm... drive på sånn å ha helt ny dagbko uten at jeg vet noe som helst?

:tunge1:

Synes du skal hoppe i det jeg vennen, selv om jeg skjønner at det er litt skummelt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Oppdaget denne nye dagboken din å jeg :)

Så da slenger jeg inn en liten hilsen og gratulerer deg så mye med jobb! Det er jo kjempeflott at du får tilbud om jobb allerede nå! Du får se på det som en flott mulighet og en utfordring selv om du føler deg usikker og det er mye nytt på en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Takk for hilsninger og "råd", kjære jentene mine! Dere stiller opp okke som dere!

*moooose*

:klem:

...ha en kjempefin onsdag, meja! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen, teddy!

Står til?

Jeg håper du får en fin og avslappet helg! :)

Har du forresten bestemt deg om du skal ta jobben? :-)

:klem: fra Tari.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Uff, jammen meg leeenge siden jeg har skrevet i denne dagboken nå... :roll:

I grunnen litt :oops: ...men tiden har rett og slett bare løpt fra meg!

Har skrevet hovedoppgave i sykepleie, skal jo liksom være ferdig sykepleier til sommeren, og jeg og min kjære driver full bryllupsplanlegging i tillegg til at jeg er i praksis i hjemmesykepleien og har lange dager der! Så det går i ett - så vidt jeg vet foran og bak på meg selv! :ler::tunge1:

Du har vel glemt meg Tári - men for å svare deg, så sa jeg ikke ja til den jobben nei. Det kom litt av hvert i veien dessverre. Men har tatt noen ekstravakter på avdelingen da, og det kommer jeg sikkert til å fortsette med. Skulle jobbet i påsken også, men ble såklart syk - så da ble ikke det aktuelt. Men nå har jeg jo tilbud om jobb der jeg er i praksis da, i tillegg til at jeg har søkt på et par stillinger på sykehuset, så får vi se! Skal bli godt å tjene penger, selv om det er skikkelig creepy også! Uææh :o , nå skal jeg jo stå på egne bein og kunne "alt"! HJELP!!!

Men det går vel det også, som alt annet! Jeg akter i allefall å prøve så godt jeg kan! :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...