Gjest Vigdis_brud05 Skrevet 21. april 2005 #21 Del Skrevet 21. april 2005 Du din lille luring! Nå fant jeg deg jammen her også - å uten å ha hintet om denne dagboken engang da!!! Ikke vær redd med tanke på å kunne jobben din (det vet jeg alt om som ble kastet i det så fikk jeg svømme som best jeg kunne da jeg begynte i min jobb). Det er absolutt beste måten å lære på er min mening. Bruk huet så kommer du veeeeldig langt. Vår vel ønske deg en god helg i denne boken også da! Natta vennen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hel Skrevet 26. april 2005 #22 Del Skrevet 26. april 2005 Du har vel glemt meg Tári - men for å svare deg, så sa jeg ikke ja til den jobben nei. Det kom litt av hvert i veien dessverre. Men har tatt noen ekstravakter på avdelingen da, og det kommer jeg sikkert til å fortsette med. Skulle jobbet i påsken også, men ble såklart syk - så da ble ikke det aktuelt. Men nå har jeg jo tilbud om jobb der jeg er i praksis da, i tillegg til at jeg har søkt på et par stillinger på sykehuset, så får vi se! Skal bli godt å tjene penger, selv om det er skikkelig creepy også! Uææh :o , nå skal jeg jo stå på egne bein og kunne "alt"! HJELP!!! Men det går vel det også, som alt annet! Jeg akter i allefall å prøve så godt jeg kan! Har ikke glemt deg jeg! :-) Bra du har fått tilbud om jobb andre steder og! Det ordner seg jo da. Har tro på at du klarer det helt fint. Håper du får en fin kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vigdis_brud05 Skrevet 6. juni 2005 #23 Del Skrevet 6. juni 2005 Lille Vican! Har du lagt ned denne boken? :hår: Han en fin dag (når du en gang ser denne hilsningen) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 26. desember 2005 #24 Del Skrevet 26. desember 2005 Gledeleg jul! .. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå