Gjest Anonym Bruker Skrevet 14. mars 2018 #22 Skrevet 14. mars 2018 10 timer siden, Neinøff skrev: Hva er det du lurer på egentlig? Lurer på om det er utgått på dato å forholde seg til en sexualpartner ?
Gjest N-Nøff Skrevet 14. mars 2018 #23 Skrevet 14. mars 2018 14 minutter siden, Anonym Bruker skrev: Lurer på om det er utgått på dato å forholde seg til en sexualpartner ? Åjaaa. Nei Aldri! Selv om noen tror det er greit å ligge rundt..
Gjest Anonym Bruker Skrevet 14. mars 2018 #24 Skrevet 14. mars 2018 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Skulle sikkert ha sagt at gresset ikke er grønnere på andre siden men det er så definitivt ikke min erfaring! Det er nok naturlig at man etter noen år sammen ikke er like seksuelt aktive som første året, men det betyr ikke at man ikke skal ha et godt og tilfredsstillende sexliv senere også! Du sier ikke hvor lenge dere har vært sammen, det har så klart litt å si i forhold til hvor spenstig sexliv man har. Det som får meg til å reagere er at du sier du ikke er vant til at hun tar initiativet. At du ikke har opplevd dette, ikke engang de første årene deres sammen, får varsellampene mine til å blinke. Jeg tar like ofte initiativ som mannen jeg er sammen med, det er vanlig og det er sunt! Jeg var sammen med samme mann fra jeg var 16 år til jeg var 24. Giftet oss til og med. Jeg var veldig glad i ham men sexen var lite tilfredsstillende og det hadde den egentlig vært siden vi hadde vært sammen i 6mnd eller noe. Sa til meg selv at slik har folk det, det er ikke grønnere på andre siden.... Da jeg endelig gjorde det slutt fikk jeg prøvd flere sexpartnere over de neste årene. Noen skuffende, andre fantastiske. Jeg skjønte nå bedre hva jeg ville ha og hvem jeg ville passe sammen med, både sexuelt og på andre områder. Jeg fant til slutt den rette og vi er kompatible på de fleste vis, ikke minst seksuelt. Vi har ikke vært sammen i mer enn 3 år, så jeg kan ikke si med sikkerhet hvor vi vil være om 20 år. Men jeg vet at vi har det 1000 ganger bedre sammen i senga enn det jeg hadde med eksen når vi hadde sammen 3 år! Med min nåværende kjæreste har vi fortsatt sex minst én gang til dagen, vi tar begge initiativ og vi kysser og tenner hverandre i ledige øyeblikk i løpet av dagen. Når vi er slitne og trøtte begge to så blir så klart sexen noe mindre spenstig, men vi har også hyppige omganger med spontan, spennende og heit sex. I min mening er sex limet i forholdet, det er viktigere enn mange skal ha det til. Det er sikkert ikke dette du vil høre men det er uansett min erfaring. Anonymkode: b3edb...bbf Forstår eg deg rett så var du saman med en mann fra du var 16år > 24 år (8 år) og du giftet deg da tilsynelatende i nokså ung alder. Forholdet tok slutt, og da du "endeleg " blei singel fikk du prøvd deg på flere sexpartnere med blanda følelser før du innledet deg på eit nytt forhold som nå har vart i omlag 3 år, men du er usikker på hvor du vil vere om 20 år. Etter din mening så er sexen limet i forholdet,og er viktigere en mange vil ha det til. Sexen er etter min oppfattning " ikkje limet i eit forhold" men heller eit svar på at kjærligheten bare fortsatt er inntakt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå