Gjest Anonym Bruker Skrevet 11. mars 2018 #1 Skrevet 11. mars 2018 Har vert trufast sidan vi ga vårt ekteskapsløfte, og utroskap har liksom vert en utenkeleg tanke,og slik sett ofte føle seg utgått på dato Har ofte å fantanisere om å ha sex med andre en min faste partner,og hvordan det evntl. måtte oppleves. Kanskje hadde det blitt en skuffelse,eller kanskje hadde det "gjitt mersmak". Når eg leser om kvinner som tar et sexuelt inititativ overfor partneren så kjenner eg meg overhode ikkje igjenn der,og føler det må vera en slags "gavepakke" Mange par som inngjekk ekteskapsløfte på same tid innenfor vår omgangskrets en forlengst blitt skilt og de lever fortsatt som single, og er slettes ikkje så overtydd om at m.a sexlivet har endret seg til det bedre.
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2018 #2 Skrevet 11. mars 2018 Hint: graset er sjeldan grønare på andre sida. Anonymkode: ef229...6df 5
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2018 #3 Skrevet 11. mars 2018 Er du sikker på at du vil ha et ærlig svar? I mitt siste seriøse forhold var sexlivet labert. Jeg tok sjelden initiativ og det var som regel misjonæren under dyna. Jeg gikk egentlig bare ut ifra at jeg hadde lav sexlyst, og at sex bare ikke "var for meg". Kunne fint levd uten, egentlig. Men så ble det slutt på grunn av manglende følelser fra min side. Så traff jeg en ny mann som vekket noe helt fantastisk i meg. Jeg ble kåt bare han så på meg, og jeg klarte ikke holde fingrene unna. Kunne plutselig ha sex flere ganger om dagen, få orgasme under samleie og var helt sjokkert over forskjellen. Viste seg jo bare at jeg hadde vært sammen med helt feil mann (selv om han var snill og god og ordentlig). Sinnsykt glad for at det gikk som det gikk, og at jeg fikk oppleve en slik seksuell oppvåkning. Så sinnsykt verdt det! Anonymkode: 6614a...949 6
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2018 #4 Skrevet 11. mars 2018 Uansett hva du bestemmer deg for, ikke vær utro og ødelegg alle gode minnene hun har av deg. Jeg tenker dere er så heldige som har hverandre. Så om nysgjerrighet er eneste grunnen du vurderer å kaste bort ett godt langt forhold, så er du dum. Og kommer mest sannsynlig å angre, for som nevnt over, gresset er sjelden grønnere på andre siden. Anonymkode: 93760...50d 3
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2018 #5 Skrevet 11. mars 2018 Jeg har kun hatt sex med en mann, og er fornøyd med det. Det er mannen min som kjenner kroppen min og vet hva jeg liker. Jeg har ikke noe behov for eller ønske om å være med noen andre. Anonymkode: 95f2b...1bf 3
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2018 #6 Skrevet 11. mars 2018 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hint: graset er sjeldan grønare på andre sida. Anonymkode: ef229...6df Gresset er alltid grønnere på den andre siden. Så kommer man til et nytt gjerde med enda grønnere gress. En stund. Anonymkode: 08104...c6a
Gjest Anonym Bruker Skrevet 11. mars 2018 #7 Skrevet 11. mars 2018 41 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er du sikker på at du vil ha et ærlig svar? I mitt siste seriøse forhold var sexlivet labert. Jeg tok sjelden initiativ og det var som regel misjonæren under dyna. Jeg gikk egentlig bare ut ifra at jeg hadde lav sexlyst, og at sex bare ikke "var for meg". Kunne fint levd uten, egentlig. Men så ble det slutt på grunn av manglende følelser fra min side. Så traff jeg en ny mann som vekket noe helt fantastisk i meg. Jeg ble kåt bare han så på meg, og jeg klarte ikke holde fingrene unna. Kunne plutselig ha sex flere ganger om dagen, få orgasme under samleie og var helt sjokkert over forskjellen. Viste seg jo bare at jeg hadde vært sammen med helt feil mann (selv om han var snill og god og ordentlig). Sinnsykt glad for at det gikk som det gikk, og at jeg fikk oppleve en slik seksuell oppvåkning. Så sinnsykt verdt det! Anonymkode: 6614a...949 Uansett hvilke svar som måtte forligge ,så kommer det mest sansynleg ikkje til å endre på noe. Heldigvis ikkje forbudt å fantanisere , men for noen kan det vera kort avstand ifra å holdning til handling. Du hevder at sexlivet var labert,og du tok sjelden initiativet og kunne slik sett levd uten sexen. Forholdet deres tok etterhvert slutt grunnet manglende følelser,og hyggeleg at du møtte en ny mann som "vekket til liv " noen følelser i degsom du ikkje kunne vert foruten. Har inntrykk av at mange som velger å bryte utav et forhold synes etterhvert å vera tilfreds med singeltilværelsen,men velger å innlede seg på eit uforpliktende sexuelt forhold etter bruddet.
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2018 #8 Skrevet 11. mars 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Gresset er alltid grønnere på den andre siden. Så kommer man til et nytt gjerde med enda grønnere gress. En stund. Anonymkode: 08104...c6a Gresset er grønt der du vanner det! Anonymkode: c5489...bd2 5
Gjest Anonym Bruker Skrevet 11. mars 2018 #9 Skrevet 11. mars 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Uansett hva du bestemmer deg for, ikke vær utro og ødelegg alle gode minnene hun har av deg. Jeg tenker dere er så heldige som har hverandre. Så om nysgjerrighet er eneste grunnen du vurderer å kaste bort ett godt langt forhold, så er du dum. Og kommer mest sannsynlig å angre, for som nevnt over, gresset er sjelden grønnere på andre siden. Anonymkode: 93760...50d Det ligger selvsagt mange gode poenger idet du her seier, og har etterhvert sett mange splitta familier,personlige,og økonomiske tragedier som følger med i kjølvannet av eit samlivsbrudd. Mange har nok opplevd å falt for fristelsen,men oppdaget at gleden var kortvarig.
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2018 #10 Skrevet 11. mars 2018 Jeg har også bare hatt sex med mannen min. Lurer jeg på hvordan det hadde vært å ligge med andre? Ja. Angrer jeg på at jeg ikke lå med noen andre før han? Ja. Men jeg kunne jo ikke vite at den første skulle være den rette. Selv om jeg gjerne skulle hatt flere sexpartnere, så tenker jeg at det forholdet jeg har er mye, mye viktigere. Jeg vet med sikkerhet at jeg er mer lykkelig med å ha et sterkt og stabilt forhold til den rette, selv om han er den eneste jeg har ligget med, enn om jeg skulle ha vært alene og hatt flere sexpartnere på "merittlisten". Sexen med mannen min er også så bra at jeg egentlig tviler på at forventningene til en annen partner hadde innfridd. Anonymkode: bc44c...cca 4
Perle Skrevet 11. mars 2018 #11 Skrevet 11. mars 2018 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Er du sikker på at du vil ha et ærlig svar? I mitt siste seriøse forhold var sexlivet labert. Jeg tok sjelden initiativ og det var som regel misjonæren under dyna. Jeg gikk egentlig bare ut ifra at jeg hadde lav sexlyst, og at sex bare ikke "var for meg". Kunne fint levd uten, egentlig. Men så ble det slutt på grunn av manglende følelser fra min side. Så traff jeg en ny mann som vekket noe helt fantastisk i meg. Jeg ble kåt bare han så på meg, og jeg klarte ikke holde fingrene unna. Kunne plutselig ha sex flere ganger om dagen, få orgasme under samleie og var helt sjokkert over forskjellen. Viste seg jo bare at jeg hadde vært sammen med helt feil mann (selv om han var snill og god og ordentlig). Sinnsykt glad for at det gikk som det gikk, og at jeg fikk oppleve en slik seksuell oppvåkning. Så sinnsykt verdt det! Anonymkode: 6614a...949 Har akkurat samme erfaring.
Gjest Anonym Bruker Skrevet 11. mars 2018 #12 Skrevet 11. mars 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg har også bare hatt sex med mannen min. Lurer jeg på hvordan det hadde vært å ligge med andre? Ja. Angrer jeg på at jeg ikke lå med noen andre før han? Ja. Men jeg kunne jo ikke vite at den første skulle være den rette. Selv om jeg gjerne skulle hatt flere sexpartnere, så tenker jeg at det forholdet jeg har er mye, mye viktigere. Jeg vet med sikkerhet at jeg er mer lykkelig med å ha et sterkt og stabilt forhold til den rette, selv om han er den eneste jeg har ligget med, enn om jeg skulle ha vært alene og hatt flere sexpartnere på "merittlisten". Sexen med mannen min er også så bra at jeg egentlig tviler på at forventningene til en annen partner hadde innfridd. Anonymkode: bc44c...cca Deler din oppfattning av hvordan det hadde vert å ligge med en annen, men da selvsagt under forutsetningen at ein har følelser og samtykket til det. Sexen betyr ikkje alt, men føler at eg kunna heller ikkje tenkt meg å levd i eit parforhold utan sex. Mange som faller for fristelsen å vera utro er det nok for spenningens skyld, men sitter tilbake med enorm skyldfølelse i etterkant som kan vera vanskeleg å tilgji.
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2018 #13 Skrevet 12. mars 2018 Hadde også en partner, mim første, som jeg giftet meg med. Sex var helt greit og tenkte det var slik det var. Vi ble skilt (av andre grunner) , og jeg fikk ny kjæreste. Med han er sex noe helt annet. Helt fantastisk. Men jeg hadde ikke noe å sammenligne med, så jeg visste ikke at det kunne være så bra. Vi matcher utrolig godt seksuelt rett og slett. Det gjorde jeg ikke med eksen, som prøvde å presse meg til ting jeg ikke ville jevnlig. Anonymkode: bc2bd...628 1
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2018 #14 Skrevet 12. mars 2018 On 3/11/2018 at 2:29 PM, AnonymBruker said: Jeg har kun hatt sex med en mann, og er fornøyd med det. Det er mannen min som kjenner kroppen min og vet hva jeg liker. Jeg har ikke noe behov for eller ønske om å være med noen andre. Anonymkode: 95f2b...1bf Hvor gammel er du? Og hvor lenge har du budd sammen med ham? Fordi det er mye å si! Om du ikke har smakt forskjellige, viste du ikke om hva som er best. Og du kan tenke deg om det du har smakt er best! Anonymkode: 2851a...789
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2018 #15 Skrevet 12. mars 2018 Mannen min har også kun hatt meg, og jeg er så redd for at han skal få lyst å prøve å ha sex med andre en eller annen gang. Jeg vet at jeg hadde ikke klart å gi han friheten til å eksperimentere med andre og fortsatt være sammen, eller ta han tilbake om han fant ut at han hadde det best hos meg. Jeg har hatt sex med 5 stykker før jeg møtte han, og ingen kan måle seg med han. Han er den beste jeg har hatt. Vi møttes i slutten av tenårene. Jeg skulle så inderlig ønske jeg også var jomfru når vi møttes sånn at vi sto likt på en måte. Men han har sagt at fortiden ikke plager han, og han har aldri hatt ønske om å ha sex med noen andre for han syns vårt sexliv er fantastisk. For når han har hørt andre som har erfaring med mange damer snakke, så savner de ting han får ofte. Men må innrømme at jeg har en liten indre frykt for at jeg ikke blir å være nok livet ut når jeg leser slike debatter som dette. Men vi har vært sammen snart 20 år, så jeg er trygg og stoler på han. Jeg elsker at jeg fikk være hans første og håper jeg alltid vil være nok. Hadde jeg kunne gitt han en mulighet til å viske ut alle mine tidligere seksuelle erfaringer så skulle jeg gladelig ha gjort det. Anonymkode: 93760...50d
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2018 #16 Skrevet 12. mars 2018 Slutt å vær så feig. Valget må ikke stå mellom å være utro eller for evig tid sitte med denne fantasien. Du kan avslutte forholdet eller så kan du også snakke med partneren din om dette. Kanskje sitter han/hun med de samme tankene og følelsene. Gresset er grønnest der man vanner det sies det, og du må finne ut om det er verdt å vanne eller ikke. Et forhold kan være alt fra fantastisk til å ødelegge livsgnisten. Singellivet likeså. Anonymkode: 65aa6...f18 1
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2018 #17 Skrevet 12. mars 2018 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mannen min har også kun hatt meg, og jeg er så redd for at han skal få lyst å prøve å ha sex med andre en eller annen gang. Jeg vet at jeg hadde ikke klart å gi han friheten til å eksperimentere med andre og fortsatt være sammen, eller ta han tilbake om han fant ut at han hadde det best hos meg. Jeg har hatt sex med 5 stykker før jeg møtte han, og ingen kan måle seg med han. Han er den beste jeg har hatt. Vi møttes i slutten av tenårene. Jeg skulle så inderlig ønske jeg også var jomfru når vi møttes sånn at vi sto likt på en måte. Men han har sagt at fortiden ikke plager han, og han har aldri hatt ønske om å ha sex med noen andre for han syns vårt sexliv er fantastisk. For når han har hørt andre som har erfaring med mange damer snakke, så savner de ting han får ofte. Men må innrømme at jeg har en liten indre frykt for at jeg ikke blir å være nok livet ut når jeg leser slike debatter som dette. Men vi har vært sammen snart 20 år, så jeg er trygg og stoler på han. Jeg elsker at jeg fikk være hans første og håper jeg alltid vil være nok. Hadde jeg kunne gitt han en mulighet til å viske ut alle mine tidligere seksuelle erfaringer så skulle jeg gladelig ha gjort det. Anonymkode: 93760...50d Du høres ut som ei fantastisk dame så tror han elsker deg og liker at du er den som har lært han å ha god sex. Vil tro det er vanligere at jenta har mere erfaring hvis dere ble sammen ganske unge, siden gutter debuterer ofte senere i snitt enn jenta. Han er sikkert trygg med deg og kanskje ikke så lett heller å begynne å ha sex med ei ny jente når man har vært så lenge sammen heller. Dama mi hadde også mere erfaring enn meg, men syns bare det er deilig og trygt å ha sex med ei som er erfaren og leken i senga. Anonymkode: 91cb9...f88 1
Gjest Anonym Bruker Skrevet 13. mars 2018 #18 Skrevet 13. mars 2018 På 12.3.2018 den 15.36, AnonymBruker skrev: Mannen min har også kun hatt meg, og jeg er så redd for at han skal få lyst å prøve å ha sex med andre en eller annen gang. Jeg vet at jeg hadde ikke klart å gi han friheten til å eksperimentere med andre og fortsatt være sammen, eller ta han tilbake om han fant ut at han hadde det best hos meg. Jeg har hatt sex med 5 stykker før jeg møtte han, og ingen kan måle seg med han. Han er den beste jeg har hatt. Vi møttes i slutten av tenårene. Jeg skulle så inderlig ønske jeg også var jomfru når vi møttes sånn at vi sto likt på en måte. Men han har sagt at fortiden ikke plager han, og han har aldri hatt ønske om å ha sex med noen andre for han syns vårt sexliv er fantastisk. For når han har hørt andre som har erfaring med mange damer snakke, så savner de ting han får ofte. Men må innrømme at jeg har en liten indre frykt for at jeg ikke blir å være nok livet ut når jeg leser slike debatter som dette. Men vi har vært sammen snart 20 år, så jeg er trygg og stoler på han. Jeg elsker at jeg fikk være hans første og håper jeg alltid vil være nok. Hadde jeg kunne gitt han en mulighet til å viske ut alle mine tidligere seksuelle erfaringer så skulle jeg gladelig ha gjort det. Anonymkode: 93760...50d Har kun hatt eit kortvarig forhold til en jente "før" eg møtte henne som etterhvert skulle vise seg å bli min ektefelle. Var ung å blåøyd nok når eg møtte denne første pene jenta på 19 , som virket grei,snill og ærlig, men gleden var kortvarig da eg oppdaget at hun var så kåt at hun ofte falt for fristelsen å ligge med andre. Som ung og uærfaren blei eg etterhvert noe reservert i møte med andre jenter igjenn Like etter at eg møtte min da noe ukjente "utvalgte" vart min familie råka av en allvorleg ulukke /dødsfall,og jenta som eg nyleg hadde møtt skulle etterhvert vise seg å bli en av min beste støtte,og eit vitnesbyrd på at hun var eit fantastisk godt menneske. Nå er det forøvri også i motgang og sorg ein oftast ser hvem som er venn eller fiende,og ein ønsker å knytte nære bånd til.
Gjest N-Nøff Skrevet 14. mars 2018 #19 Skrevet 14. mars 2018 14 timer siden, Anonym Bruker skrev: Har kun hatt eit kortvarig forhold til en jente "før" eg møtte henne som etterhvert skulle vise seg å bli min ektefelle. Var ung å blåøyd nok når eg møtte denne første pene jenta på 19 , som virket grei,snill og ærlig, men gleden var kortvarig da eg oppdaget at hun var så kåt at hun ofte falt for fristelsen å ligge med andre. Som ung og uærfaren blei eg etterhvert noe reservert i møte med andre jenter igjenn Like etter at eg møtte min da noe ukjente "utvalgte" vart min familie råka av en allvorleg ulukke /dødsfall,og jenta som eg nyleg hadde møtt skulle etterhvert vise seg å bli en av min beste støtte,og eit vitnesbyrd på at hun var eit fantastisk godt menneske. Nå er det forøvri også i motgang og sorg ein oftast ser hvem som er venn eller fiende,og ein ønsker å knytte nære bånd til. Hva er det du lurer på egentlig?
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2018 #20 Skrevet 14. mars 2018 Skulle sikkert ha sagt at gresset ikke er grønnere på andre siden men det er så definitivt ikke min erfaring! Det er nok naturlig at man etter noen år sammen ikke er like seksuelt aktive som første året, men det betyr ikke at man ikke skal ha et godt og tilfredsstillende sexliv senere også! Du sier ikke hvor lenge dere har vært sammen, det har så klart litt å si i forhold til hvor spenstig sexliv man har. Det som får meg til å reagere er at du sier du ikke er vant til at hun tar initiativet. At du ikke har opplevd dette, ikke engang de første årene deres sammen, får varsellampene mine til å blinke. Jeg tar like ofte initiativ som mannen jeg er sammen med, det er vanlig og det er sunt! Jeg var sammen med samme mann fra jeg var 16 år til jeg var 24. Giftet oss til og med. Jeg var veldig glad i ham men sexen var lite tilfredsstillende og det hadde den egentlig vært siden vi hadde vært sammen i 6mnd eller noe. Sa til meg selv at slik har folk det, det er ikke grønnere på andre siden.... Da jeg endelig gjorde det slutt fikk jeg prøvd flere sexpartnere over de neste årene. Noen skuffende, andre fantastiske. Jeg skjønte nå bedre hva jeg ville ha og hvem jeg ville passe sammen med, både sexuelt og på andre områder. Jeg fant til slutt den rette og vi er kompatible på de fleste vis, ikke minst seksuelt. Vi har ikke vært sammen i mer enn 3 år, så jeg kan ikke si med sikkerhet hvor vi vil være om 20 år. Men jeg vet at vi har det 1000 ganger bedre sammen i senga enn det jeg hadde med eksen når vi hadde sammen 3 år! Med min nåværende kjæreste har vi fortsatt sex minst én gang til dagen, vi tar begge initiativ og vi kysser og tenner hverandre i ledige øyeblikk i løpet av dagen. Når vi er slitne og trøtte begge to så blir så klart sexen noe mindre spenstig, men vi har også hyppige omganger med spontan, spennende og heit sex. I min mening er sex limet i forholdet, det er viktigere enn mange skal ha det til. Det er sikkert ikke dette du vil høre men det er uansett min erfaring. Anonymkode: b3edb...bbf 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå