natana Skrevet 10. mars 2018 #1 Del Skrevet 10. mars 2018 Hvor mye koster det ca å kjøpe slim snus på danskebåten? Rock, slim fresh. Hvor mye kan jeg ta med? Hva koster tobakk/sigaretter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 10. mars 2018 #2 Del Skrevet 10. mars 2018 (endret) Dette kunne du vel klart å finne helt selv, men værsågod Nå ser jeg at prisene på snus og sigaretter ikke står her, men jeg mener det er rundt 500 kroner for en karton sigaretter. Endret 10. mars 2018 av Brunhilde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hanne67 Skrevet 10. mars 2018 #3 Del Skrevet 10. mars 2018 (endret) Jeg har ikke noe greie på priser, men her får du reglene på hvor mye du kan ta med. Her er taxfree-katalogen fra Color Line, men snus og sigaretter er ikke med der. Om du går inn på linken så finner du en e-post adresse du kan bruke for å få hele katalogen tilsendt. Endret 10. mars 2018 av Hanne67 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2018 #4 Del Skrevet 10. mars 2018 August i fjor kostet et tårn med ti stk snus 449 kroner. En kartong med sigaretter kostet 489 kroner. Dette kan ha forandret seg, da det mest sannsynlig har vært en prisøkning siden den gang. Du kan sånn sett ta med deg så mye du vil, men om du tenker på kvoten så er det 250 gram med tobakk eller 200 sigaretter. Du har ikke lov til å kjøpe sigaretter om du kjøper snus. Anonymkode: edc84...c9d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
natana Skrevet 12. mars 2018 Forfatter #5 Del Skrevet 12. mars 2018 På 10.3.2018 den 14.14, AnonymBruker skrev: August i fjor kostet et tårn med ti stk snus 449 kroner. En kartong med sigaretter kostet 489 kroner. Dette kan ha forandret seg, da det mest sannsynlig har vært en prisøkning siden den gang. Du kan sånn sett ta med deg så mye du vil, men om du tenker på kvoten så er det 250 gram med tobakk eller 200 sigaretter. Du har ikke lov til å kjøpe sigaretter om du kjøper snus. Anonymkode: edc84...c9d Takker for svar 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2018 #6 Del Skrevet 12. mars 2018 Jeg betalte vel 269 for 5 bokser i januar. Anonymkode: c189f...426 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå