Gå til innhold

Ari og halve kongeriket


Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes ikke synd i den mannen, han ha selv valgt å utlevere seg selv diverse steder. 

Anonymkode: 7d041...4c6

Ja, fy fader. Ble helt kleint å høre hvordan han og faren snakket sammen også. Som feks da Ari hadde så vondt at han ikke kunne ha barna, da kunne vel bestefaren stilt opp og hjulpet til. Istede måtte han ringe au pairen og si ifra :sjokk:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ari Behn anser jeg som en hedersmann. Litt spesiell, ja visst, men en kjernekar, rett og slett.

Anonymkode: db535...ab5

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk bare med meg deler av første episode, før jeg ikke gadd å følge med noe mer... 

Temmelig kjedelige og trøtte greier. Han hadde visst vondt i ett øre, og så var det litt mentale /psykiske problemer?

Anonymkode: bda4f...fa6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor ville nydamen stoppe dette? Sjalusi? Virker jo slik. At hun ikke tålte å se at han slet etter bruddet. Han elsker nok Martha enda.

Anonymkode: 0c9bc...35a

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når han går på toalettet for å gjøre private ting, lukker han døren for han vil ikke at de skal bli med og filme, men de beholder lyden hans på. Eier de ikke folkeskikk de som har laget dette?

Anonymkode: c8695...99a

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Når han går på toalettet for å gjøre private ting, lukker han døren for han vil ikke at de skal bli med og filme, men de beholder lyden hans på. Eier de ikke folkeskikk de som har laget dette?

Anonymkode: c8695...99a

 Gikk han fremdeles med mikrofonen sin på seg da?

 Da kunne han vel bare ha tatt den av seg, før han gikk inn på toalettet..

Anonymkode: bda4f...fa6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 Gikk han fremdeles med mikrofonen sin på seg da?

 Da kunne han vel bare ha tatt den av seg, før han gikk inn på toalettet..

Anonymkode: bda4f...fa6

Var nok meningen at vi skulle høre de lydene. Fy fader så mye folk gjør for å beholde kjendisstatus og for å tjene penger.

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, EvaLena skrev:

Ja, fy fader. Ble helt kleint å høre hvordan han og faren snakket sammen også. Som feks da Ari hadde så vondt at han ikke kunne ha barna, da kunne vel bestefaren stilt opp og hjulpet til. Istede måtte han ringe au pairen og si ifra :sjokk:

Dette reagerte jeg også på. Hvorfor kunne ikke bestefaren ha stilt opp? Og hvorfor ringer Ari au pairen og ikke Martha? Helt merkelig.

Anonymkode: 7d041...4c6

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når går dette på tv? Er det reprise?

Anonymkode: 1e496...27e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.3.2018 den 2.34, EvaLena skrev:

Ja, fy fader. Ble helt kleint å høre hvordan han og faren snakket sammen også. Som feks da Ari hadde så vondt at han ikke kunne ha barna, da kunne vel bestefaren stilt opp og hjulpet til. Istede måtte han ringe au pairen og si ifra :sjokk:

Han hadde vel nok med Ari... 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Viking-girl skrev:

Han hadde vel nok med Ari... 

Ja, Ari er vel minst en håndfull alene 😜

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sier ikke at jeg synes det er stuerent at TV3 sender dette og jeg stusser litt på at de kjøpte inn konseptet i utgangspunktet, men når serien først er kjøpt, betalt og ferdig innspilt med alt av kostnader det innebærer: hvem mener dere bør betale for dette hvis serien skulle blitt kansellert?

Bare  selve innspillingen må jo koste en god del med tanke på bemanning for lys/lyd og div, og med kostnader for for- og etterarbeid vil jo TV3/produksjonsselskapet sitte igjen med et ganske stort tap hvis de ikke skulle vist det. 

Jeg forstår der slik at Ari hadde en klausul i kontrakten som ga han visse rettigheter når det gjelder å godta innholdet i episodene, men ikke for å kunne kansellere serien. Jeg kan heller ikke se for meg at en nyskilt trebarnsfar skal ha råd til å betale tilbake produksjonskostnader, tapte reklameinntekter og andre kostnader. 

 

Anonymkode: 64fdb...97d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.3.2018 den 19.50, AnonymBruker skrev:

Når går dette på tv? Er det reprise?

Anonymkode: 1e496...27e

Går ikveld 20.30 på TV3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han vet vel når det ble flimet og ikke? Han hadde i så fall alle muligheter til å fremstille seg selv på den måten han selv ønsket. Personlig forstår jeg ikke hvorfor han takket ja til et slikt prosjekt, men det virker som at han kanskje må selge seg selv for å få inn penger? Denne dokumentaren, Se&Hør-utdeler, Camp Kulinaris... Han virker litt desperat.

Anonymkode: 2abd7...793

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke fått sett det, kun lest omtale i media. Men etter det jeg har forstått, hadde han først godkjent at det skulle sendes. Sikkert den nye kjæresten som har satt seg på bakbeina, og med god grunn, ut fra det dere skriver.

Anonymkode: a8477...d79

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns han utleverer ex-kona og døtrene og det syns jeg ikke noe om. 

Det er patetisk og han burde holde seg for god til det. 

Anonymkode: acef2...c3b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

  • 1 år senere...
On 3/13/2018 at 1:55 AM, EvaLena said:

Er til å :kvalm: av måten han er på. Veldig glad å lese at jeg ikke satt alene med den følelsen.

Hva tenker du i dag?

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nimbus2000
1 time siden, Bloggleseren skrev:

Hva tenker du i dag?

Synes det er spesielt at du drar opp denne tråden rett etter selvmordet, men siden brukeren du siterer ikke har vært aktiv på mange måneder så svarer jeg. Jeg mente omtrent det samme om Ari som brukeren du siterte. 

Jeg syntes Ari mens han levde  fremstod som en pompøs  tulling i pressen. Men synes selvsagt fortsatt at det er trist at han hadde det så vondt at han endte med å ende livet sitt, jeg synes det er trist at barna mistet sin far og jeg synes det er trist at mange har mistet en de var veldig glad i. 

Hadde det vært slik at man bare syntes det var trist når perfekte mennesker døde så hadde man jo aldri vært trist ved dødsfall. Det er vel heller ingen som har fremstilt Ari som en ond person som fortjener å lide. 

Endret av Nimbus2000
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kom kom over tråden da jeg googlet "Ari og halve kongeriket og synes det var mye sur drittslenging her - langt unna saklig kritikk, noe som burde gi grunn til ettertanke i dag.

Det finnes ikke perfekte mennesker. Alle som lever, har store lyter. Ari Behn var ikke noe verre enn noen andre, og en del av omtalen i tråden her er utenfor det som er ok å si om andre mennesker. Kan man ikke ta kritikk for det i dag, vel, så er det kanskje en selv det er noe galt med.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...