Gå til innhold

Ari og halve kongeriket


Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

Jeg var litt avventende i forkant av dette, men her må jeg gi Ari rett. Dette var altfor mye og altfor utleverende nært. Forstår godt at han ville ha det stoppet. Vedkommende som har gjort denne jobben, har ikke gjort jobben sin skikkelig. Full støtte til Ari fra meg. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg leste det som har stått skrevet om serien i forkant, at han ville ha serien stoppet, og lot være å se episoden av den grunn. 

Full støtte fra meg også!

Anonymkode: d9b17...c75

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Rumle skrev:

Hvilken kanal sendte det?

TV3

Anonymkode: d9b17...c75

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer. Det var på tv3, Rumle. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer ikke til å se. Jeg synes det er trist at norsk media tar en enda større vending mot "amerikansk" media - et media som kun er ute etter penger, klikk og berømmelse, uten å ta de etiske vurderingene til hva de skaper. Ja, han er en voksen mann som burde holdt seg vekk fra dette i det hele tatt. Men pressen har også et ansvar, og her tenker jeg at de har tenkt penger over sitt etiske ansvar. Slik jeg ser det blir det mer utnytting av mennesker i sårbare situasjoner, og jeg håper de tar et tak i seg selv og stopper dette før det går for langt. 

Anonymkode: 2c0fe...689

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde hørt litt av kritikken i forkant - at dama hans ville ha serien stoppa.

Jeg så litt på det i går, og synes egentlig at Ari fremstår som en sympatisk og oppegående fyr. Det er da ikke noen latterliggjøring av ham.

Eneste jeg syntes ble litt for mye av det gode var så mye styr om den operasjonen han skulle gjøre. (Men nå er jeg generelt veldig lite tolerant overfor sykdomsgnål, folk som klager på egen forkjølelse, vondt i halsen, div småtteri. Ærlig talt, ta en paracet og stram deg opp! Det får i allefall min mann høre når han har" man flu"...) Skulle ønske programlederen fant noe annet å fokusere på, som var litt mer interessant.

Anonymkode: b8491...396

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er uetisk av tv3 å sende serien, når hovedpersonen tydelig er i mot det. Snakk om å ødelegge for folk.

Anonymkode: 9fc7a...01b

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

 Jeg synes det er trist at norsk media tar en enda større vending mot "amerikansk" media - et media som kun er ute etter penger, klikk og berømmelse, uten å ta de etiske vurderingene til hva de skaper. Ja, han er en voksen mann som burde holdt seg vekk fra dette i det hele tatt. Men pressen har også et ansvar, og her tenker jeg at de har tenkt penger over sitt etiske ansvar. Slik jeg ser det blir det mer utnytting av mennesker i sårbare situasjoner, og jeg håper de tar et tak i seg selv og stopper dette før det går for langt. Anonymkode: 2c0fe...689

Dette blir hakket verre syns jeg når denne damen som laget det var en av hans gode venner over flere år. 
Ordentlig gode venner oppfører seg ikke slik. De utnytter ikke et vennskap for så å selge det ukritisk etterpå. 

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det er da ikke noen latterliggjøring av ham. Anonymkode: b8491...396

Det blir for mye privatliv som går ut som opplysninger til folk. Ingen av oss trenger å vite alt om et annet menneske.
Sier han i tillegg nei til å sende det, går dette programmet over streken.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synest det var til paas for ham, når han har valgt å stlle opp.                                                                                                                      Aller helst så jeg han forsvant utav medias interesse for godt.

Fy f...  for et patetisk narr, kom deg tilbake til servitørjobben i Moss.

 

Anonymkode: 743de...dc6

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Synest det var til paas for ham, når han har valgt å stlle opp.                                                                                                                      Aller helst så jeg han forsvant utav medias interesse for godt.

Fy f...  for et patetisk narr, kom deg tilbake til servitørjobben i Moss.

 

Anonymkode: 743de...dc6

Så sint.

Skaff deg et liv!

Anonymkode: 57878...79c

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så sint.

Skaff deg et liv!

Anonymkode: 57878...79c

Har et helt ok liv, jeg.  Tåler bare ikke skapningen.

Anonymkode: 743de...dc6

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen ganger kunne en ønske at AB-muligheten ble opphevet
                              for i alle fall fem minutter...så alle skrev under sitt nick og måtte stå for det de sa.

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har aldri hatt sansen for Ari, men så første episode av serien.

Jeg skjønner godt at han vil stoppe deler av denne serien. Jeg ble rett og slett flau på hans vegne over deler av episoden. 

Jeg satt faktisk og syntes synd på Märtha og ungene deres som får kringkastet sin eks og far på den måten.

At TV3 tenker penger i kassa er helt klart, MEN det gjør vel Ari også. Han tjener nok til mer enn salt i maten.

Jeg skal se neste episode også, bare for å se om det er like kleint da også. Det er nok slutt på apanasje nå og han må tjene sine egne penger.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan dere si litt hva som skjer i serien?

Hva blir du over her flau over,for eksempel?

:)

Anonymkode: 537e6...1e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, dette var noe han selv var med på. Han elsker å være i offentligheten, og han er en voksen person som nok ville vise hvor dårlig han hadde det. Han hadde også sett igjennom episodene tidligere og godtatt dem. Så syns nok han får stå for avtaler han gjør. 

Jeg syns det var tildels pinlig å se på, for maken til overdramatisering. Det er da tusenvis som går gjennom brudd uten de privilegiene han tross alt har. Det var også særs pinlig at den nye kjæresten hans skrev innlegg om det og underskrev bla som "nærmeste pårørende". Nei, bare for dumt alt sammen. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan dere si litt hva som skjer i serien?

Hva blir du over her flau over,for eksempel?

:)

Anonymkode: 537e6...1e8

Jeg syns han rett og slett driter seg ut på flere måter. Det hadde neppe blitt noe kjent med han hadde det ikke vært for ekteskapet med Märtha. Han blir ikke noen ny Van Gogh med maleriene sine og jeg vet ærlig talt ikke hva han kunne hatt som yrke.

Se neste episode, kanskje du skjønner hva jeg mener. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, EvaLena skrev:

Jeg syns han rett og slett driter seg ut på flere måter. Det hadde neppe blitt noe kjent med han hadde det ikke vært for ekteskapet med Märtha. Han blir ikke noen ny Van Gogh med maleriene sine og jeg vet ærlig talt ikke hva han kunne hatt som yrke.

Se neste episode, kanskje du skjønner hva jeg mener. 

Skal prøve å huske å se på! ;)

Er ekspert i å glemme å skru på tven😳

Anonymkode: 537e6...1e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, SoWhat? skrev:

Nei, dette var noe han selv var med på. Han elsker å være i offentligheten, og han er en voksen person som nok ville vise hvor dårlig han hadde det. Han hadde også sett igjennom episodene tidligere og godtatt dem. Så syns nok han får stå for avtaler han gjør. 

Jeg syns det var tildels pinlig å se på, for maken til overdramatisering. Det er da tusenvis som går gjennom brudd uten de privilegiene han tross alt har. Det var også særs pinlig at den nye kjæresten hans skrev innlegg om det og underskrev bla som "nærmeste pårørende". Nei, bare for dumt alt sammen. 

Er til å :kvalm: av måten han er på. Veldig glad å lese at jeg ikke satt alene med den følelsen.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke synd i den mannen, han ha selv valgt å utlevere seg selv diverse steder. 

Anonymkode: 7d041...4c6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...