Gjest Anonymous Skrevet 15. februar 2005 #1 Del Skrevet 15. februar 2005 Vi har valgt å ikke fortelle så mange at vi er aktive prøvere, bare lurer på hvor mange dere har fortalt det til? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 15. februar 2005 #2 Del Skrevet 15. februar 2005 Våre foreldre, to nære venninner og mine nærmeste kollegaer og hans sjef. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moonshadow Skrevet 15. februar 2005 #3 Del Skrevet 15. februar 2005 Våre foreldre' date=' to nære venninner og mine nærmeste kollegaer og hans sjef.[/quote'] Også oss da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emera Skrevet 15. februar 2005 #4 Del Skrevet 15. februar 2005 Ja, det er litt snedig det der. For en god stund siden var jeg på KG-treff. To temmelig nygravide var også med. Så der satt vi, tjue KG-ere og var omtrent de eneste som "visste..." Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moonshadow Skrevet 15. februar 2005 #5 Del Skrevet 15. februar 2005 Blir da sånn..Må si det er jo en del de her inne vet om meg, som ikke de rundt meg vet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 15. februar 2005 #6 Del Skrevet 15. februar 2005 Ja, selvfølgelig, også dere da ... at jeg kunne glemme det ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lassie Skrevet 16. februar 2005 #7 Del Skrevet 16. februar 2005 Utenom dere her så er det 4 av mine nærmeste kolleger + den ene søsteren min som vet. Ellers er det ingen som vet, såvidt jeg vet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 16. februar 2005 #8 Del Skrevet 16. februar 2005 Ingen som vet(bortsett fra dere på KG da..) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 16. februar 2005 #9 Del Skrevet 16. februar 2005 Våre foreldre, søsken, besteforeldre, nærmeste venner, noen få kolleger også alle KG'erne da! Vi har prøvd en stund, og har hatt noen SA..derfor har det blitt litt flere enn vi hadde tenkt som vet at vi prøver..men så har det jo vært kjekt også da..at vi har fått mye støtte og oppmuntringer som vi ikke ville fått hvis vi hadde holdt alt hemmelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå