AnonymBruker Skrevet 8. mars 2018 #1 Del Skrevet 8. mars 2018 Jeg banker på, og venter på at du skal åpne. Etter en stund åpner du, den kjente stemmen med det kjente, kjære ansiktet ber meg komme inn. - jeg har det forferdelig. Alle lyver. De stjeler pengene mine. Jeg prøver å spørre hva du mener. Hvem lyver, hvem stjeler. - Det er fint vær nå. Det har regnet i ukevis, nå er det fint. Ja, sier jeg og ser ut på snøen som virvler rundt. Det er fint. Jeg prøver å komme med noen historier du kan huske noe fra, fra ungdom og barndom. Du smiler og ler, men blir brått sint igjen. - Jeg vil ikke være her. Alle bare lyver. Du gråter. Jeg vil si noe som hjelper, vil at du skal smile igjen, men får det ikke til. Vet ikke hva som skal til, vet ikke hva som kan hjelpe. Spør om det er noe du behøver. Nei er svaret. Og så gråter du igjen. Du vil sove, jeg går. Nå er det jeg som gråter. Jeg savner deg. Anonymkode: 97619...14d 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2018 #2 Del Skrevet 8. mars 2018 Hvem er det som lyver? Anonymkode: 2ecf0...1a8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Axl Skrevet 8. mars 2018 #3 Del Skrevet 8. mars 2018 Nei faen. Hvorfor gikk personen? Det kunne blitt en heftig seksuell historie dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2018 #4 Del Skrevet 8. mars 2018 56 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvem er det som lyver? Anonymkode: 2ecf0...1a8 Ingen. Mennesket jeg savner er psykisk syk og lever i en annen verden enn vår. Anonymkode: 97619...14d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2018 #5 Del Skrevet 26. mars 2018 Sterk lesning Anonymkode: 2170b...ce5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå