ivanka Skrevet 17. februar 2005 #41 Del Skrevet 17. februar 2005 Lurer på om noen faktisk har studert dette? Blir de kriminelle fordi de har kriminelle navn...? Ekstra disponert liksom?? ja, noen har faktisk studert dette, og det finnes statistikk som beskriver det. men når vi kommer inn på årsaksforhold blir det verre... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 17. februar 2005 #42 Del Skrevet 17. februar 2005 *Latterkrampe* Jeg har svaret: Harry foreldre har harry smak. De kaller barna sine for Kent-Roar, Kim-Rodney, Rupert og Lars-Morgan. Harry foreldre er ikke verdens smarteste. Ergo blir ikke barna det heller. Det er mye kriminalitet i disse miljøene, fordi foreldrene er ikke flinke til å ha verdier og å kommunisere med barna sine. de røyker gjerne og har dårlgie jobber og noen går på bingo og har campingvogn akkurat som de på Larkollen. Derfor går det mange Rubener, Morganer, Gunhilder, Sputniker, Larsere, Lindaer og Monicaer rundt omkring og sprer genene sine videre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kristin_ Skrevet 17. september 2006 #43 Del Skrevet 17. september 2006 Det er vel ikke bare gutter som har "kriminelle" navn... Jeg stemmer på Sonja, Anita, Veronica og Kristin ← fins ikke noe kriminelt med meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fjellsippa Skrevet 17. september 2006 #44 Del Skrevet 17. september 2006 Hmm...lurer på om ikke denne lista skulle ha vært flyttet til graviditet eller barn og foreldre.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sandoz Skrevet 17. september 2006 #45 Del Skrevet 17. september 2006 Ingen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bønna Skrevet 17. september 2006 #46 Del Skrevet 17. september 2006 Det er jo ofte sånn at enkelte navn dukker oftere opp ennn andre når det er snakk om lysskye aktiviteter..Selv reagerer jeg veldig negativt på navn som : Ronny, Roy, Raymond,Anita,Rita,Ulla,Nils og Roger... Har du enkelte navn du synes er mer "belastet"enn andre? ← Foxylady, det er typiske arbeiderklassenavn du ramser opp. Hvorfor har du ingen kopling til klassesamfunnet og det politiske/økonomiske systemet? Hu i svingen, du har jo gjentatte ganger avvist eksistensen av et klassesamfunn. Med hvilken logikk er det du da ramser opp typiske arbeiderklassenavn i forbindelse med kriminalitet? Uten klassetypiske navn ville det ikke vært mulig å knytte visse navn opp mot visse grupper av samfunnet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christiane Skrevet 18. september 2006 #47 Del Skrevet 18. september 2006 Det er forbausende få som har nevnt navnet Harry. Det er jo få foreldre som er slemme nok til å belemre sitt barn med et slikt navn, men noen er det jo, og det er absolutt et navn jeg forbinder med kriminalitet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sexy C ii Skrevet 19. september 2006 #48 Del Skrevet 19. september 2006 Christiane Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christiane Skrevet 19. september 2006 #49 Del Skrevet 19. september 2006 (endret) Christiane ← Tull og tøys. I så fall vil jeg helst ha det knyttet til hvitsnipp-kriminalitet. Endret 19. september 2006 av Christiane Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 19. september 2006 #50 Del Skrevet 19. september 2006 Tull og tøys. I så fall vil jeg helst ha det knyttet til hvitsnipp-kriminalitet. ← Det er da også kriminalitet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christiane Skrevet 20. september 2006 #51 Del Skrevet 20. september 2006 Joda. Det er det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snasen Skrevet 20. september 2006 #52 Del Skrevet 20. september 2006 Tull og tøys. I så fall vil jeg helst ha det knyttet til hvitsnipp-kriminalitet. ← Det er sant. Også bor de på Oslos beste vestkant også. Tre Cristianer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christiane Skrevet 20. september 2006 #53 Del Skrevet 20. september 2006 Ok, men da er det greit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 20. september 2006 #54 Del Skrevet 20. september 2006 Morgan, Morgan-Josef, Kent-Josef, Stanley, Don, Mikael, Plumbo, Stefan, Gjermund, Morten, Lasse, Audun, Stian, Harry, Lars, Viggo, Freddy, Jarle, Fassan, Hassan, Shakanda, Pandar, Steinar og Frank. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 20. september 2006 #55 Del Skrevet 20. september 2006 Egon! Hva med Egon? ← Ah! Fortsatt den sjarmerende blodige kniven i ansiktet. Skal avatargutten skjære ut sine egne øyne snart? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 21. september 2006 #56 Del Skrevet 21. september 2006 Jan, Roger, Ulf, Kurt, Jonny, Ronny, Stefan, Kim, Audun, Lasse og Geir... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 21. september 2006 #57 Del Skrevet 21. september 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest squeeky Skrevet 29. september 2006 #58 Del Skrevet 29. september 2006 Ronny Tony Robert Jan-Robert Rudi Steffen Inge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lipstick Skrevet 3. oktober 2006 #59 Del Skrevet 3. oktober 2006 Ronny, Johnny, Tommy, Roger, Børre, Lasse... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå