Gå til innhold

Hvilke navn forbinder du med kriminalitet?

Gjest Gjesta

Anbefalte innlegg

Lurer på om noen faktisk har studert dette?  

Blir de kriminelle fordi de har kriminelle navn...? Ekstra disponert liksom??

ja, noen har faktisk studert dette, og det finnes statistikk som beskriver det. men når vi kommer inn på årsaksforhold blir det verre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

:hoho::hoho::ler:

*Latterkrampe*

Jeg har svaret:

Harry foreldre har harry smak. De kaller barna sine for Kent-Roar, Kim-Rodney, Rupert og Lars-Morgan. Harry foreldre er ikke verdens smarteste. Ergo blir ikke barna det heller. Det er mye kriminalitet i disse miljøene, fordi foreldrene er ikke flinke til å ha verdier og å kommunisere med barna sine. de røyker gjerne og har dårlgie jobber og noen går på bingo og har campingvogn akkurat som de på Larkollen.

Derfor går det mange Rubener, Morganer, Gunhilder, Sputniker, Larsere, Lindaer og Monicaer rundt omkring og sprer genene sine videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 år senere...
Det er jo ofte sånn at enkelte navn dukker oftere opp ennn andre når det er snakk om lysskye aktiviteter..Selv reagerer jeg veldig negativt på navn som

: Ronny, Roy, Raymond,Anita,Rita,Ulla,Nils og Roger...

Har du enkelte navn du synes er mer "belastet"enn andre?

Foxylady, det er typiske arbeiderklassenavn du ramser opp. Hvorfor har du ingen kopling til klassesamfunnet og det politiske/økonomiske systemet?

Hu i svingen, du har jo gjentatte ganger avvist eksistensen av et klassesamfunn. Med hvilken logikk er det du da ramser opp typiske arbeiderklassenavn i forbindelse med kriminalitet? Uten klassetypiske navn ville det ikke vært mulig å knytte visse navn opp mot visse grupper av samfunnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er forbausende få som har nevnt navnet Harry. Det er jo få foreldre som er slemme nok til å belemre sitt barn med et slikt navn, men noen er det jo, og det er absolutt et navn jeg forbinder med kriminalitet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Christiane

Tull og tøys.

I så fall vil jeg helst ha det knyttet til hvitsnipp-kriminalitet.

Endret av Christiane
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tull og tøys.

I så fall vil jeg helst ha det knyttet til hvitsnipp-kriminalitet.

Det er sant. Også bor de på Oslos beste vestkant også. Tre Cristianer. :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Morgan, Morgan-Josef, Kent-Josef, Stanley, Don, Mikael, Plumbo, Stefan, Gjermund, Morten, Lasse, Audun, Stian, Harry, Lars, Viggo, Freddy, Jarle, Fassan, Hassan, Shakanda, Pandar, Steinar og Frank.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...