Gjest Moonshadow Skrevet 15. februar 2005 #21 Del Skrevet 15. februar 2005 Egon! Hva med Egon? Egon Olsen er min favoritt kriminell Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Valhalla Skrevet 15. februar 2005 #22 Del Skrevet 15. februar 2005 Egon Olsen er min favoritt kriminell Hva med gutta i signaturen din? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moonshadow Skrevet 15. februar 2005 #23 Del Skrevet 15. februar 2005 Hva med gutta i signaturen din? De er egentlig noen duster.. I allefall Elling, har møtt han flere ganger. Synes ikke de er så kule, men liker en del av meningene deres. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 16. februar 2005 #24 Del Skrevet 16. februar 2005 I motsetning til dere andre har jeg peiling på dette. I etaten ser vi en grov overrepresentasjon av Kenneth (som ofte kalles Ken eller Kenny) Ronny Atle Rune Roger I tillegg er det en begynnende trend at barn med norrønt inspirerte navn (Odin etc) er kunder i litt for ung alder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Betty Boop Skrevet 16. februar 2005 #25 Del Skrevet 16. februar 2005 Har lest at de med flest inkassosaker er Geir'ene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marpessa Skrevet 16. februar 2005 #26 Del Skrevet 16. februar 2005 Det er vel ikke bare gutter som har "kriminelle" navn... Jeg stemmer på Sonja, Anita, Veronica og Kristin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 16. februar 2005 #27 Del Skrevet 16. februar 2005 Beate scorer høyt på damesiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TomKrus Skrevet 16. februar 2005 #28 Del Skrevet 16. februar 2005 176-167 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mi-mi Skrevet 16. februar 2005 #29 Del Skrevet 16. februar 2005 Ole Christian.......... Trond G...... Torgeir.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superlammet Skrevet 16. februar 2005 #30 Del Skrevet 16. februar 2005 Muhammed Ali Ronny Johnny og gamle Olga Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 16. februar 2005 #31 Del Skrevet 16. februar 2005 Kenneth, Ronny, Roger, Raymon, kombinasjoner med Kim og Glenn.... HAr dere lest Ronny Ambjørnsons bok om klassereise, forresten? Denhar akkurat kommet på norsk, og tar opp navn og sosial tilhørighet. Blant annet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 16. februar 2005 #32 Del Skrevet 16. februar 2005 Kenneth og Geir og Sonja er navn jeg glemte, men fysj...for noen fæle navn Glenn -Johnny tok kaka da...Rett og slett hæslig..Skulle tro de foreldrene som kalte barna sine noe slikt var gjennomført onde... :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ivanka Skrevet 16. februar 2005 #33 Del Skrevet 16. februar 2005 mener å huske at i bergen er det gutter med typiske 'oslo-vest-navn' som går igjen, mens på landsbasis er det sånn ronny-johnny-kenneth. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 16. februar 2005 #34 Del Skrevet 16. februar 2005 line, kurt, tommy. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gulltopp Skrevet 16. februar 2005 #35 Del Skrevet 16. februar 2005 Menn: Ronny, Robin, Remi, Raymond, Roger, Ruben, Jonny, Kenny, Jim, Kevin (iallfall i Norge) Steve (som forrige), Tommy, Kim, Magne... Kvinner: Sandra først og fremst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 16. februar 2005 #36 Del Skrevet 16. februar 2005 Roar, Ronny, Roger, Arnt, Stefan, Rodney, Glenn, Glen-Rodney, Endre, Leif, Torkil, Lene, Linda, Monika/Monica, Jan, Sissel, Katja, Magnus, Herman, Ruben, Espen, Flemming, Stig, Johnny, Morgan, Rupert, Kim, Stål, Kurt, Belinda, Frøydis, Freddy, Kato, Brutus, Jon, Bent... Her er så mange å ta av! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Fiona* Skrevet 16. februar 2005 #37 Del Skrevet 16. februar 2005 At jeg ikke har vært innom på dette forumet før... jeg ler meg fordervet... Odd-Kåre. Hahahaha... alle navn på R og K av gutter og på S for jenter ser ut til å gå igjen. Lurer på om noen faktisk har studert dette? En eller annen sosialantropolog eller noe må jo se potensialet her? Blir de kriminelle fordi de har kriminelle navn...? Ekstra disponert liksom?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Sexy*Cat* Skrevet 17. februar 2005 #38 Del Skrevet 17. februar 2005 Ronny, Mads, Ali eller Vladimir Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Sexy*Cat* Skrevet 17. februar 2005 #39 Del Skrevet 17. februar 2005 Børre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Plym Skrevet 17. februar 2005 #40 Del Skrevet 17. februar 2005 TommyRonnyTonyKennethAndre-navnene begynner vel ofte som typiske motenavn, og sprer seg utover i befolkningen, for å ende som lømmelnavn. Hvis jeg skulle spå om fremtidens fengselsnavn, vil jeg tippe at vi vil se endel fanger med navn av typen Constanse-Victoria-Madeleine, eller Oscar-Frederic-Eyolf. Bare vent - om en 15-20 år... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå