Gakkepus Skrevet 11. september 2018 Forfatter #261 Del Skrevet 11. september 2018 (endret) 1 dag til termin. 👶 tippeliste: termin 12 september. Marimba: 3 september Aryamili: 7 september Sullå: 8 september Tweet: 9 september Blomst: 10 september Kaiaermeg: 10 september Lillemeg90: 13 september Plastfolien: 14 september Endret 12. september 2018 av Gakkepus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gakkepus Skrevet 12. september 2018 Forfatter #262 Del Skrevet 12. september 2018 40+0 0 dager til termin, og lillegutt har ingen planer om å melde sin ankomst. Legen min ba meg om å komme tilbake på søndag, og ta det derifra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaiaermeg Skrevet 12. september 2018 #263 Del Skrevet 12. september 2018 Krysser fingrene for at han er klar for å hilse på dere ila helgen ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 12. september 2018 #264 Del Skrevet 12. september 2018 1 time siden, Gakkepus skrev: 40+0 0 dager til termin, og lillegutt har ingen planer om å melde sin ankomst. Legen min ba meg om å komme tilbake på søndag, og ta det derifra. Håper han kommer snart! Men er det ikke lenger 40+3 som er termin? Spør av nysgjerrighet, for det var det i 2015 når jeg fikk sist 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gakkepus Skrevet 12. september 2018 Forfatter #265 Del Skrevet 12. september 2018 1 minutt siden, lillemeg90 said: Håper han kommer snart! Men er det ikke lenger 40+3 som er termin? Spør av nysgjerrighet, for det var det i 2015 når jeg fikk sist Bor i utlandet så det kan være det er en liten forskjell. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gakkepus Skrevet 12. september 2018 Forfatter #266 Del Skrevet 12. september 2018 58 minutter siden, Kaiaermeg said: Krysser fingrene for at han er klar for å hilse på dere ila helgen ❤️ 🤞🤞 håper det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 12. september 2018 #267 Del Skrevet 12. september 2018 24 minutter siden, Gakkepus skrev: Bor i utlandet så det kan være det er en liten forskjell. Åja, gjør du det? Ja då kan det el være forskjeller:) Kjenner du noen tegn på at det nermer seg fødsel nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gakkepus Skrevet 12. september 2018 Forfatter #268 Del Skrevet 12. september 2018 36 minutter siden, lillemeg90 said: Åja, gjør du det? Ja då kan det el være forskjeller:) Kjenner du noen tegn på at det nermer seg fødsel nå? Men takk for kommentaren, ble faktisk nysgjerrig selv. Spør legen på min søndag om det samme gjelder her jeg bor. Nei... 😞 hodet har ikke festet seg, alt er lukket, umodent. Han trives veldig. Jeg har ikke hatt kramper engang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 12. september 2018 #269 Del Skrevet 12. september 2018 17 minutter siden, Gakkepus skrev: Men takk for kommentaren, ble faktisk nysgjerrig selv. Spør legen på min søndag om det samme gjelder her jeg bor. Nei... 😞 hodet har ikke festet seg, alt er lukket, umodent. Han trives veldig. Jeg har ikke hatt kramper engang. Håper det snurt fort og han snart er klar til å møte verden 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gakkepus Skrevet 13. september 2018 Forfatter #270 Del Skrevet 13. september 2018 40+1 Det er fortsatt Stille på fronten... begynner å bli vant til det her. Kanskje det er ment at jeg skal være gravid for alltid? 😏 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sullå Skrevet 13. september 2018 #271 Del Skrevet 13. september 2018 Ja, kanskje du skal det! Uff, beklager. Vet ikke om det hjelper å høre at det er normalt at førstegangsfødende går over termin? Og at "termin" egentlig er ca to uker før og to uker etter termindatoen? Heldigvis har han det trygt og godt der inne, men jeg forstår godt at du begynner å bli lei! Det er vel ikke helt lov å gjette to ganger, men han kommer nok 41+0 💙 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gakkepus Skrevet 15. september 2018 Forfatter #272 Del Skrevet 15. september 2018 On 9/13/2018 at 7:59 PM, sullå said: Ja, kanskje du skal det! Uff, beklager. Vet ikke om det hjelper å høre at det er normalt at førstegangsfødende går over termin? Og at "termin" egentlig er ca to uker før og to uker etter termindatoen? Heldigvis har han det trygt og godt der inne, men jeg forstår godt at du begynner å bli lei! Det er vel ikke helt lov å gjette to ganger, men han kommer nok 41+0 💙 Han er her nok 41+0. Legen min er gira på å få ting i gang allerede til uken, men jeg vet fortsatt ikke hva. Venteleken har begynt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gakkepus Skrevet 15. september 2018 Forfatter #273 Del Skrevet 15. september 2018 40+3 Dagen i morgen gir forhåpentligvis svar på hva som skjer videre. 🤞💣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosmerta Skrevet 15. september 2018 #274 Del Skrevet 15. september 2018 Håper minien melder sin ankomst snart ❤️ Jeg skjønner at du begynner å bli lei av ventingen... Hilsen hun som snart går ut i permisjon, og er rimelig klar for å få ut ungen allerede (selv om hun godt kan drøye litt til, det er litt tidlig ennå). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aryamili Skrevet 15. september 2018 #275 Del Skrevet 15. september 2018 Krysser fingrene for dere! Plutselig kan det skje. Veldig spennende. Blir misunnelig, føles evig lenge til jeg er der. Men vil jo selvfølgelig ikke at han skal komme riktig enda. 💙 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gakkepus Skrevet 15. september 2018 Forfatter #276 Del Skrevet 15. september 2018 1 hour ago, Rosmerta said: Håper minien melder sin ankomst snart ❤️ Jeg skjønner at du begynner å bli lei av ventingen... Hilsen hun som snart går ut i permisjon, og er rimelig klar for å få ut ungen allerede (selv om hun godt kan drøye litt til, det er litt tidlig ennå). Håper jeg og! 😊 Deilig med permisjon! Jeg tror de fleste gravide er klare på slutten. Når det å ta på seg sokkene blir en utfordring, ja da begynner man å savne litt det som var før magen kom 🤭 28 minutter siden, Aryamili said: Krysser fingrene for dere! Plutselig kan det skje. Veldig spennende. Blir misunnelig, føles evig lenge til jeg er der. Men vil jo selvfølgelig ikke at han skal komme riktig enda. 💙 Takk! 💕 du er - om jeg husker riktig - 30 uker på vei neste uke? Det er nedoverbakke nå. Jeg tittet på noen bilder her om dagen, og leste litt i dagboken min, og fra dagens perspektiv, har tiden virkelig flydd! 😊 men rundt uke 37, da folk rundt meg begynte å føde 😅 ble jeg utrolig utålmodig, og da bare visste jeg at jeg kom til å gå overtid med Nikolai. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 16. september 2018 #277 Del Skrevet 16. september 2018 Lykke til i dag! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gakkepus Skrevet 16. september 2018 Forfatter #278 Del Skrevet 16. september 2018 32 minutter siden, lillemeg90 said: Lykke til i dag! Tusen takk . 😊 oppdaterer i kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gakkepus Skrevet 16. september 2018 Forfatter #279 Del Skrevet 16. september 2018 (endret) 40+4 Enda en tur til sykehuset som bekreftet mine mistanker. Ingen kramper her i gården. Ingenting har endret seg, og med mindre Nikolai ikke sparker, så føler jeg meg ikke gravid. Senest i dag "løp" jeg nærmest ned trappa (om man kan kalle det løping, da). 🙄 uansett, legen min foreslo å komme tilbake på tirsdag og rett og slett bli på sykehuset. Så nå har jeg pakket, vasket hunden vår og stelt med annet. Jeg stresser nok mer enn jeg innrømmer ovenfor mor og mann. Det å gå over tiden har være stressende. Ventetiden er stressende, men jeg håper virkelig at på onsdag er alt over.. Mens jeg ventet på legen min, var det en nyfødt som gråt så øra ringte, og plutselig tenkte jeg at søren, skal jeg virkelig høre på det skriket dag inn og dag ut? Er jeg virkelig klar? 😅 Kommer nok ikke til å oppdaterte noe mer før Nikolai er her. Hejdå enn så lenge 👐 Endret 16. september 2018 av Gakkepus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blomst12 Skrevet 16. september 2018 #280 Del Skrevet 16. september 2018 Masse lykke til!! Plutselig er alt over og du har glemt hele ventingen:) 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå