Gå til innhold

Maria Skappel Holzweiler


Elleven

Anbefalte innlegg

Gjest Keikolina
2 timer siden, Nor skrev:

Sjekk tråden til Anne Brith. Der er det virkelig rom for hetsing og baksnakkelse....Og kristiserer eller svarer en disse anonyme baksnakkerne, blir en rapportert og utestengt. Ikke rart dette forumet får et dårlig rykte 

De utestengte har nok drevet med brukerdebatt, det er ikke lov, og da blir de kastet ut. Eller karantene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ser ingen merking på hennes siste blogginnlegg om fotoboken..

Hun tilbyr en rabattkode..

Endret av Jordbærogfløte
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

... heller ikke merket innlegget på Instagram, men der kommer ikke firmanavnet bak fotoboken frem..

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjipt hvis hun slipper unna.. Har jo stått umerket i flere dager..

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet hvordan man kan si fra til rette innstans angående manglende merking av annonseinnlegg?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er Maria fredet, eller? Ser hun poserer på forsiden av et magasin i butikken. Jeg blir nærmest uvel av at noen skal slippe unna når de ikke merker reklameinnlegg, mens andre får bøter..

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Jordbærogfløte skrev:

Er Maria fredet, eller? Ser hun poserer på forsiden av et magasin i butikken. Jeg blir nærmest uvel av at noen skal slippe unna når de ikke merker reklameinnlegg, mens andre får bøter..

Hjelper nok endel å være datteren til en mediefavoritt som har ledet et drittprogram i åresvis... 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, DianaV skrev:

Hjelper nok endel å være datteren til en mediefavoritt som har ledet et drittprogram i åresvis... 

Ja, jeg tror du er inne på noe der.. 🤔

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg har reagert på i tillegg til manglende merking av reklameinnlegg, er at hun og moren har klart å «snike» inn den kleshengeren som er symbolet for Holzweiler agenturer flere steder. Bla i «God kveld Norge». Husker at det ble en sak om det i media for en tid tilbake..

Endret av Jordbærogfløte
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Jordbærogfløte skrev:

Det jeg har reagert på i tillegg til manglende merking av reklameinnlegg, er at hun og moren har klart å «snike» inn den kleshengeren som er symbolet for Holzweiler agenturer flere steder. Bla i «God kveld Norge». Husker at det ble en sak om det i media for en tid tilbake..

Ja, til og med i innlegget om fotoboken kan man se kleshengersymbolet på t-skjorten hennes.. Både på bloggen og Instagram.

Endret av Jordbærogfløte
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Jordbærogfløte skrev:

Det jeg har reagert på i tillegg til manglende merking av reklameinnlegg, er at hun og moren har klart å «snike» inn den kleshengeren som er symbolet for Holzweiler agenturer flere steder. Bla i «God kveld Norge». Husker at det ble en sak om det i media for en tid tilbake..

Dorte er overivrig hun også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest no. 72

Det var virkelig mye innlegg med manglende merking av reklame. Og bruk av barn i reklameinnlegg også 😷

Har sendt inn tips til FT, og håper fler gjør det samme. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, Peaky Blinders skrev:

Det var virkelig mye innlegg med manglende merking av reklame. Og bruk av barn i reklameinnlegg også 😷

Har sendt inn tips til FT, og håper fler gjør det samme. 

Bra! Ja, det håper jeg også. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har over 50 000 følgere på Instagram så hun når ut til veldig mange. I det siste innlegget blir hun spurt om hvilket merke hun foretrekker mht fotoboken. Spørsmålet står fortsatt ubesvart og innlegget er fortsatt ikke merket.. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

20 timer siden, Jordbærogfløte skrev:

Det jeg har reagert på i tillegg til manglende merking av reklameinnlegg, er at hun og moren har klart å «snike» inn den kleshengeren som er symbolet for Holzweiler agenturer flere steder. Bla i «God kveld Norge». Husker at det ble en sak om det i media for en tid tilbake..

Ikke bare der, men jeg tror jammen de har sponset samtlige på sommerhytta med Holzweiler hettegensere også. Det homofile paret har de genserne i alle farger og når den ene deltakeren måtte få inn broren i stedet for faren for han var syk, kom han også i en Holzweiler genser. Hvem pusser opp i en Holzweiler hettegenser liksom...

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Ampersand skrev:

Ikke bare der, men jeg tror jammen de har sponset samtlige på sommerhytta med Holzweiler hettegensere også. Det homofile paret har de genserne i alle farger og når den ene deltakeren måtte få inn broren i stedet for faren for han var syk, kom han også i en Holzweiler genser. Hvem pusser opp i en Holzweiler hettegenser liksom...

Såpass!? Huffameg..

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Ampersand skrev:

Ikke bare der, men jeg tror jammen de har sponset samtlige på sommerhytta med Holzweiler hettegensere også. Det homofile paret har de genserne i alle farger og når den ene deltakeren måtte få inn broren i stedet for faren for han var syk, kom han også i en Holzweiler genser. Hvem pusser opp i en Holzweiler hettegenser liksom...

Oi. oi. ooi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 6.4.2019 den 13.16, Jordbærogfløte skrev:

Er Maria fredet, eller? Ser hun poserer på forsiden av et magasin i butikken. Jeg blir nærmest uvel av at noen skal slippe unna når de ikke merker reklameinnlegg, mens andre får bøter..

Går det ann og gi ett hint til Adina?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...