Gå til innhold

Maria Skappel Holzweiler


Elleven

Anbefalte innlegg

  • 3 uker senere...

Fortsetter under...

Som mektig bør en også ta ansvar for riktig merking av innlegg.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Jordbærogfløte skrev:

Som mektig bør en også ta ansvar for riktig merking av innlegg.

Akkurat det jeg tenkte!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 10 måneder senere...

Annonse

3 minutter siden, O.G. skrev:

Shit, hun har begynt å se gammel ut. 

Det synes jeg faktisk ikke. 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CecilieX
7 timer siden, O.G. skrev:

 

Du har lov til å ha din mening OG, men du gir dessverre ammunisjon til de som mener at det som bedrives på Rampelys er hets og bare det. Brukere på Rampelys strever i motvind nettopp fordi det blir lett å diskreditere underforumet og brukerne på grunn av slike kommentarer. Dermed rammer du alle ved å ytre deg på denne måten. Rimelig sikker på at det er regelbrudd også.

Endret av CecilieX
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, CecilieX skrev:

Du har lov til å ha din mening OG, men du gir dessverre ammunisjon til de som mener at det som bedrives på Rampelys er hets og bare det. Brukere på Rampelys strever i motvind nettopp fordi det blir lett å diskreditere underforumet og brukerne på grunn av slike kommentarer. Dermed rammer du alle ved å ytre deg på denne måten. Rimelig sikker på at det er regelbrudd også.

Jewg ser hva du mener og har rettet. Det er nu min mening, jeg kommer ikke lengre med en påstand.

Endret av O.G.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 minutter siden, A4. skrev:

Og DER var det jammen merket gitt - noen som følger med her, hehe.

Ojsann! 🧐😁

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, O.G. skrev:

Shit. Jeg mener hun har begynt å se gammel ut. 

Hvor da? Hva med henne ser gammelt ut? Ser hun gammel ut fordi hun ikke ser ut som 23? Til info så har hun født tre barn.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 minutter siden, naivsuper skrev:

Hvor da? Hva med henne ser gammelt ut? Ser hun gammel ut fordi hun ikke ser ut som 23? Til info så har hun født tre barn.

Men det er jo ikke noe hinder for å være vakker når man heter Skappel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CecilieX
1 time siden, O.G. skrev:

Jewg ser hva du mener og har rettet. Det er nu min mening, jeg kommer ikke lengre med en påstand.

😀

Jeg fjernet siteringer i innlegget mitt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ikke alt hun har på seg av Skappel og Holzweiler i utgangspunktet være merket?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, O.G. skrev:

Jewg ser hva du mener og har rettet. Det er nu min mening, jeg kommer ikke lengre med en påstand.

Sjekk tråden til Anne Brith. Der er det virkelig rom for hetsing og baksnakkelse....Og kristiserer eller svarer en disse anonyme baksnakkerne, blir en rapportert og utestengt. Ikke rart dette forumet får et dårlig rykte 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...