AnonymBruker Skrevet 5. mars 2018 #21 Skrevet 5. mars 2018 Merkelig disse med sosial angst som ikke tørr gå til legen, jobbe etc. men ligge rundt det klarer dem. Anonymkode: b7424...254 2
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2018 #22 Skrevet 5. mars 2018 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Merkelig disse med sosial angst som ikke tørr gå til legen, jobbe etc. men ligge rundt det klarer dem. Anonymkode: b7424...254 Ts trenger da ikke ha noen angst som helst for å frykte gynekologstolen? Det er ikke noe kjekt for noen og det er ikke sikkert ts har tatt GU før for alt du vet. Heller ingen grunn til å slutshame henne bare fordi hun fikk clamydia. Hvorfor gidde lire av seg sånn dritt? Anonymkode: 549df...a01 3
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2018 #23 Skrevet 5. mars 2018 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Merkelig disse med sosial angst som ikke tørr gå til legen, jobbe etc. men ligge rundt det klarer dem. Anonymkode: b7424...254 Tror ikke du skal uttale deg om noe du ikke vet noe som helst om. Har ikke sagt jeg ligger rundt heller, men sosial angst for meg hvertfal handler mer om at det er vanskelig i større folkemengder og å være rundt folk jeg ikke kjenner godt. Er ikke bare å jobbe som er vanskelig, det hemmer sosial livet mitt også. og det er noe som kom etter mange år med mobbing psykisk og fysisk, Hadde du også blitt banket opp jevnlig i flere år og blitt slengt dritt til hver dag tror jeg du også hadde slitt litt sosialt, tenkt deg om før du sier ting for du vet aldri hva en person har vært igjennom eller hva som er årsaken til at hverdagen er vanskelig for noen - OP Anonymkode: bbc0b...e1e 1
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2018 #24 Skrevet 5. mars 2018 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Litt usikker på smittsomhet... men det kommer av ubalanse i bakteriefloraen og ph og noe greier. Kan gjerne oppstå i dem som er sexuelt aktiv (sæd har jo en annen ph og slikt...) vil tro legen evt. vil anbefale om partneren din bør behabdles også aner ikke om menn kan bli påvirket Det er noe som bare kan skje. Alle, sex trenger ikke være i bilder, tror f.eks mye bading om sommeren kan gjøre en utsatt... usikker, finnes sikker mye på google å lese om det veldig vanlig som sagt Anonymkode: 25a66...2d3 Åå jeg skjønner 😄 takk for svar! -OP Anonymkode: bbc0b...e1e
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2018 #25 Skrevet 5. mars 2018 Jeg har hatt BV, og utfloden var gråaktig og helt flytende + at jeg luktet sure reker. Det var ikke grønt og klumpete, men jeg måtte bruke bind for det kom mye. Har hatt sopp også (får det av tamponger) og da er utfloden litt kremaktig og gul. Syns ikke det høres ut som det du har, uten at jeg er en lege og kan si det sikkert. Jeg syns du bør dra til legen, uansett om du må ta undersøkelse eller ikke. Du gambler med både din og kjærestens sin helse med å la det gå ubehandlet. God bedring. Anonymkode: 0859a...abc 1
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2018 #26 Skrevet 5. mars 2018 39 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har hatt BV, og utfloden var gråaktig og helt flytende + at jeg luktet sure reker. Det var ikke grønt og klumpete, men jeg måtte bruke bind for det kom mye. Har hatt sopp også (får det av tamponger) og da er utfloden litt kremaktig og gul. Syns ikke det høres ut som det du har, uten at jeg er en lege og kan si det sikkert. Jeg syns du bør dra til legen, uansett om du må ta undersøkelse eller ikke. Du gambler med både din og kjærestens sin helse med å la det gå ubehandlet. God bedring. Anonymkode: 0859a...abc Hmm ja burde vel få komme meg til legen .. høres jo nesten ut som jeg har en blanding av bv og sopp😂 takk for svar 😊 -OP Anonymkode: bbc0b...e1e
Kragebein Skrevet 5. mars 2018 #27 Skrevet 5. mars 2018 Tråden er ryddet for spekulasjoner. Kragebein, mod
Occulta Skrevet 6. mars 2018 #28 Skrevet 6. mars 2018 På 3/5/2018 den 2.11, AnonymBruker skrev: Partneren min er også behandlet, glemte å informere om det. Var han som fant ut at vi hadde klamydia og ordnet kur til begge.. men jeg hadde dette før jeg tok antibiotikaene også gikk det over etter antibiotikaene også kom det tilbake igjen, så tror ikke det er noe som kom av antibiotikaene - OP. Anonymkode: bbc0b...e1e Det er altså meningen at dere begge to skal teste på nytt før dere har sex igjen. Den ene kan ha blitt kvitt klamydian og den andre ikke, så smitter dere hverandre frem og tilbake. hvis du er voksen nok til å ha sex så er du voksen nok til å til en lege å få en gyn.undersøkelse. Jeg anbefaler deg å bare venne deg til rutinemessige gyn.undersøkelser nå, slik at du ikke ender opp som 40åring med emn kreft som har vokst i 10 år fordi du ikke har sjekka deg. du skriver også at dere ikke vet hvem smittebæreren var.... kontaktet dere ikke forrrige sex partner for å gi beskjed om at dere hadde kjønnssykdom og at de må teste seg? det skal man nemlig gjøre. du spør om de finnes litt mer skånsomme metoder for å teste etter klamydia.. ja, det kan testes i urinprøve. men en lege vil uansett insistere på en underlivssjekk dersom du ikke har hatt det før. Kvinn deg opp
Occulta Skrevet 6. mars 2018 #29 Skrevet 6. mars 2018 På 3/5/2018 den 2.47, AnonymBruker skrev: Ojaa.. ja stemmer, bare står ikke noe på nettet om at det er normalt å ha de symptomene jeg har nå, når man har klamydia, så tenkte kanskje det kunne være en annen infeksjon. Men jeg kan jo sjekke om jeg ble kvitt klamydiaen eller ikke for å utelukke det - OP Anonymkode: bbc0b...e1e gul og rønn utflod er vanlig i trichomonas infeksjon og i gonorré. ville som sagt bare ha kommet meg til legen og blitt sjekka for alt
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå