Gå til innhold

Heimebane

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
6 hours ago, AnonymBruker said:

Ææh, glad jeg ikke gadd å se mer enn første episode av sesong 2. 

Sesong 1 var virkelig bra. Men hva ville de med sesong 2? Av det lille jeg så i første episode og av det jeg har lest her skjønner jeg ikke poenget med denne sesongen. 

Anonymkode: 022f6...55a

Det er min konklusjon også etter å ha sett hver eneste episode :laugh:

Anonymkode: 674d4...001

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ah, 51 minutter ut i siste episode. 😍

Anonymkode: 2a741...78a

• Liker 3
Skrevet

Synes den siste episoden var langt bedre enn sesongens foregående ❤️️. Jeg håper på en sesong til.

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Hvem er han svensken de snakker om i siste scene? Kan ikke huske at det har vært med noen svensker i denne serien? 

Anonymkode: fc3d7...c7e

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvem er han svensken de snakker om i siste scene? Kan ikke huske at det har vært med noen svensker i denne serien? 

Går ut fra at det er den nye treneren.

• Liker 2
Skrevet

Landslagstreneren? 

Nydelig episode, har likt sesongen godt også. Innrømmer at pollenallergien tok overhånd i siste episode. 

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Jeg går også ut fra at hun mener landslagstreneren. Ser på diverse nettaviser at journalistene mener Rosenborg. 

Anonymkode: 670be...35a

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tipper hun mener landslagstreneren 😉

Anonymkode: 670be...35a

• Liker 4
Gjest kittkatt
Skrevet

Jeg likte sesongen. Det har vært underholdende. Vet vi når de tenker å informere oss om en evt sesong til? 🙈

Skrevet

Synes sesong 2 har vært svært varierende, men at siste episode klarte binde alt sammen igjen og gjøre det strålende! Hadde ikke tenkt å se ferdig sesong 2, nå håper og gleder jeg meg til en evt sesong 3!

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Håper virkelig at serien kan skape litt, om bare litt mer toleranse i norsk fotball.

Nydelig gjort. "Han har eksamen". Det er ikke nødvendig med noen stor "komme ut" scene.

Anonymkode: 2ff07...ae4

• Liker 11
Skrevet

Den scenen med Kasper var helt perfekt! Nydelig at kompisene visste det hele tiden, men det var ingen stor greie. I denne episoden husket jeg hvorfor jeg elsket heimebane sesong 1. 

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet
19 hours ago, Ireko said:

Den scenen med Kasper var helt perfekt! Nydelig at kompisene visste det hele tiden, men det var ingen stor greie. I denne episoden husket jeg hvorfor jeg elsket heimebane sesong 1. 

Tankene gikk til den reklamefilmen med den homofile ishockeyspilleren. Han prøvde jo å stå frem i garderoben, men klarte det ikke. Og det er jo strengt tatt mye mer naturlig å gjøre det på Kasper-måten: Dette er Øystein, kjæresten min. Istedenfor å stå i garderoben og kunngjøre at man er homo. 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
På 8.4.2019 den 17.12, AnonymBruker skrev:

Håper virkelig at serien kan skape litt, om bare litt mer toleranse i norsk fotball.

Nydelig gjort. "Han har eksamen". Det er ikke nødvendig med noen stor "komme ut" scene.

Anonymkode: 2ff07...ae4

Jammen på tide at det ble gjort på denne måten. Det var sånn jeg "kom ut" (hater det begrepet) til min familie og mine venner. "Hils på Stine, dama mi. Blir dere med på vors i kveld?"

Hvorfor må vi _fremdeles_ skape så mye styr rundt kjønnet til den man er kjæreste med?

Anonymkode: d7371...b71

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hvilken låt er det de spiller mot slutten på dansegolvet?

AnonymBruker
Skrevet

Og hvem er "han Svensken"?

Syns dette var en utrolig usannsynlig slutt.

AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Og hvem er "han Svensken"?

Syns dette var en utrolig usannsynlig slutt.

Landslagstreneren. Altså at neste mål for Helena(og Espen) ville vært å tatt over landslaget. Så slutten la opp til at serien kan både være ferdig og at det kan komme en ny sesong. 

Anonymkode: af2c7...bb9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvilken låt er det de spiller mot slutten på dansegolvet?

Sigrid "never mine"

Anonymkode: 6b45b...f5f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...