Gå til innhold

Heimebane

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Syns scenen med Camilla og barnet nå i denne episoden også hinter til mulig graviditet. Ser ikke poenget med å ta med det, replikkene rundt «kun foreldre kysser» og slikt hvis ikke det er noe i gjerdet. Passer bra i plottet hvis C er gravid nå når A nettopp har snakket med Carews karakter (husker aldri navnet) som nevnte at han reiste ut for å spille i utlandet rundt As alder for så å nevne at kona hans var gravid etterhvert. 

Anonymkode: 5f166...55e

• Liker 4
Skrevet (endret)
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Syns scenen med Camilla og barnet nå i denne episoden også hinter til mulig graviditet. Ser ikke poenget med å ta med det, replikkene rundt «kun foreldre kysser» og slikt hvis ikke det er noe i gjerdet. Passer bra i plottet hvis C er gravid nå når A nettopp har snakket med Carews karakter (husker aldri navnet) som nevnte at han reiste ut for å spille i utlandet rundt As alder for så å nevne at kona hans var gravid etterhvert

Anonymkode: 5f166...55e

Kan godt være at du har rett i dette, og må innrømme at dette hintet gikk meg hus forbi - dersom det er et hint. Det kan jo bli en interessant vri på plottet dersom stjernespilleren - som attpåtil vil bort fra klubben - har gjort dattera til treneren gravid. Men takler Adrian presset? :humpe:  

Endret av NordicViking
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
På 19.3.2019 den 21.48, AnonymBruker skrev:

Ok, da, med teskje. 😄 Synes det er skjellig grunn til mistanke. Det kan godt være serieskaperne bare prøver å lure oss. Men det fungerte isåfall dårlig, siden jeg tydeligvis var den eneste som la merke til det. 

camilla.jpg

Anonymkode: 2a741...78a

Dama er full, da tisser man mye og spyr. Kommentaren der er vel heller at Adrian aldri drikker og lever et "vanlig" liv. Han gjør alt riktig, gjør ikke feil, er profesjonell. Hun ønsker noe annet av ham, hun skjønner ikke hvorfor han ikke kan være som henne og prioritere henne og hennes verden. For han er jo livet først og fremst fotball, og han lever deretter. Hun er mer umoden enn ham.

Og skulle hun bli gravid er det nok en større overgang for henne enn for ham. Han har jo allerede vist at han er en person som er lojal, viser dedikasjon og går inn for det han ønsker. Hun rømmer når hun ikke får det som hun vil.

Anonymkode: d7371...b71

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Litt stolt over at jeg tydeligvis var den eneste i hele Norge som forsto dette. 😄

camilla2.jpg

• Liker 15
AnonymBruker
Skrevet

Kjipt at denne serien gikk fra å være en knalltøff serie om kvinnelig fotballtrener som kjemper om respekt i et voldsomt mannsominert mijø, til å bli en ren såpeopera, der fotball-teamet blir mer og mer borte. Sliter med å engeasjer meg, selv om jeg skal se serien. Men så langt er sesong 2 høyst middelmådig ja.

Anonymkode: 49c0c...a72

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Feministisk politisk korrekt bullshit!                

Alle mannfolk er liksom dumme og slemme hele tiden, og forsøker å holde alle andre nede. Samtidig som den "sterke kvinnen" alltid veit best til enhver tid, og er den store helten.                                            

Anonymkode: 85d8e...79a

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Urolig dårlig plot line i dagens episode.  Serien har tapt seg veldig fra sesong 1. Er nesten så man føler man ser på to forskjellige serier når man sammenligner S1 og 2. Vet noen om de har skiftet manusforfatter eller hvorfor de har tatt en slik helomvending? Det er jo ikke noe fokus på selve fotballen lenger.  Bare en veldig overdramatisk dramaserie dere alle story linene er spilt ut tusen ganger tidligere i forskjellige former i uttallige serier.  Slik som dagens episode var et godt eksempel på.

Anonymkode: 0a913...c57

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Urolig dårlig plot line i dagens episode.  Serien har tapt seg veldig fra sesong 1. Er nesten så man føler man ser på to forskjellige serier når man sammenligner S1 og 2. Vet noen om de har skiftet manusforfatter eller hvorfor de har tatt en slik helomvending? Det er jo ikke noe fokus på selve fotballen lenger.  Bare en veldig overdramatisk dramaserie dere alle story linene er spilt ut tusen ganger tidligere i forskjellige former i uttallige serier.  Slik som dagens episode var et godt eksempel på.

Neste episode heter Jævla Ålesund, så da håper jeg det blir fotball igjen. 😄

• Liker 2
Skrevet

Åh så kjedelig episode!!!!

Skrevet

#metoo-scenen med Espen og Peder var en interessant vri, det skal de ha.

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes dagens episode var bra jeg. Sterkt og ekte om abort, da kom tårene her. 

Anonymkode: 5366a...492

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes dagens episode var bra jeg. Sterkt og ekte om abort, da kom tårene her. 

Anonymkode: 5366a...492

Enig!

Anonymkode: 8307b...a69

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror aldri jeg har sett en sånn abortscene i en serie eller film før. Veldig ærlig og ekte. Litt lite fotball kanskje. Jeg tipper scenene mellom Espen og Peder faktisk er noe som skjer i virkeligheten. 

Anonymkode: 2ff07...ae4

• Liker 13
Skrevet
På 24.3.2019 den 10.10, AnonymBruker skrev:

Litt stolt over at jeg tydeligvis var den eneste i hele Norge som forsto dette. 😄

camilla2.jpg

Jepp, der var du god!

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
På 24.3.2019 den 10.10, AnonymBruker skrev:

camilla2.jpg

Siden du var den eneste i hele Norge som forsto det, så kan det jo fort hende at det var et hendig lykketreff for deg. For når man drikker, så tisser man ofte som flere før her har poengtert. Og 5 uker på vei - kanskje 4 uker på fyllafesten? - hvor mye av den tissinga var pga graviditet da? Tar noen uker til før det begynner å presse på i tide og utide gett.

Anonymkode: b1d35...764

• Liker 7
Skrevet
På 24.3.2019 den 21.17, AnonymBruker skrev:

Ifølge IMDB er Johan Fasting, Christian A. Owe og Linn-Jeanethe Kyed oppgitt som manusforfattere i sesong 1.

I sesong 2 er H.M. Hvattum, Sofia L. Lund, Harald Mæle jr. og Johanna M. Pyykkö - i tillegg til Fasting og Owe - oppgitt som manusforfattere. Det har tydeligvis vært noen endringer når det gjelder manusforfattere.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

Siden du var den eneste i hele Norge som forsto det, så kan det jo fort hende at det var et hendig lykketreff for deg. For når man drikker, så tisser man ofte som flere før her har poengtert. Og 5 uker på vei - kanskje 4 uker på fyllafesten? - hvor mye av den tissinga var pga graviditet da? Tar noen uker til før det begynner å presse på i tide og utide gett.

Men det pleier ikke gjøres et poeng av uten grunn. Det er som når du ser en telefon i en såpeopera, da vet du at den kommer til å ringe. Og hvis feil folk kliner så kommer det alltid noen enda feilere folk inn av den døra som er synlig i bakgrunnen. 😏

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
På 26.3.2019 den 19.44, AnonymBruker skrev:

Det tar mange uker før det presser på ja, men det er et svært vanlig symptom tidlig i graviditeten å tisse hyppig, pga hormoner.

Anonymkode: 8307b...a69

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
On 3/26/2019 at 7:44 PM, AnonymBruker said:

Jøss, snakk om å "rain on someone's parade" :P 

Anonymkode: 674d4...001

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Serien har virkelig tapt seg i det siste..

Anonymkode: ecc02...a09

• Liker 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...