Gå til innhold

Århundrets stemme

Anbefalte innlegg

Skrevet

William synger så vanvittig nasalt. Det var ikke vidunderlig vakkert som Ivar sa  

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg syntes William var flink i dag. 

Anonymkode: 83f50...33d

• Liker 1
Skrevet

Jeg har ikke sett på dette før, men har slått på nå fordi jeg synest dagens musikktema er veldig kult. 

Blir det bedre utover? Til å være et syngeprogram så synest jeg ikke han William var så veldig flink akkurat, var nesten litt vondt å høre en så fin låt bli sunget såpass dårlig... Dommerne virker også litt døve.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
13 minutter siden, missmcbeal skrev:

Jeg har ikke sett på dette før, men har slått på nå fordi jeg synest dagens musikktema er veldig kult. 

Blir det bedre utover? Til å være et syngeprogram så synest jeg ikke han William var så veldig flink akkurat, var nesten litt vondt å høre en så fin låt bli sunget såpass dårlig... Dommerne virker også litt døve.

Litt døve? Når de klarer å si det var vidunderlig vakkert og at han nailet det, så begynner jeg å lure. Synes de virker veldig tonedøve

Anonymkode: a59ce...385

Skrevet

Chris sang dritbra! William var som vanlig :sove: 

• Liker 2
Skrevet

Kjedelige sangvalg, gi meg litt Cabaret please!

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Litt døve? Når de klarer å si det var vidunderlig vakkert og at han nailet det, så begynner jeg å lure. Synes de virker veldig tonedøve

Anonymkode: a59ce...385

Ja, synest også de virket meget tonedøve, men tenkte jeg ikke skulle være så hard i tilbakemeldingen.

• Liker 2
Skrevet

Hva gjør Ivar og Bertine der, når de bare gir ros og skryt hele tiden?? 🙈 De er artister og må tåle konstruktiv kritikk. 

• Liker 3
Skrevet

William er så jævlig kjedelig! :natti:

Skrevet

Daniel var hvert fall ikke helt krise, men synes han er litt for ung. Han er bare 19 år.

Ikke så veldig mange skrikejenter i salen som sist 

Skrevet

William må ut idag. 

AnonymBruker
Skrevet

Eirik var kjedelig. Daniel.. skjønner jeg ikke hvem er engang? :klo:

Gleder meg til Frida, elsker stemmen hennes.

Anonymkode: d57d4...7ad

AnonymBruker
Skrevet

I kveld må William ryke. Fatter ikke hvem som stemmer på han? :klo:

Anonymkode: d8f39...e21

Gjest chisandra
Skrevet

Jeg synes Eirik og Chris var best i kveld. 

Skrevet

Det var faen meg på tide! Mannen kan jo ikke synge! 🙈🙈🙈

• Liker 2
Skrevet

Jeg gledet meg veldig til dette skulle begynne. Men fant fort ut at jeg syns dette var noe dritt.. Nå tar jeg opp og spoler over nesten alt. Ser kun hvem som blir stemt ut. (Alt for nysgjerrig)

Gjest chisandra
Skrevet
2 timer siden, Lady Lovelylocks skrev:

Jeg gledet meg veldig til dette skulle begynne. Men fant fort ut at jeg syns dette var noe dritt.. Nå tar jeg opp og spoler over nesten alt. Ser kun hvem som blir stemt ut. (Alt for nysgjerrig)

Det har vært en del dårlig, men akkurat i går var det faktisk ganske så greit å se. Og så kan jeg jo sitte her inne samtidig og snakke dritt om de jeg ikke liker - det drar opp :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...