Gå til innhold

Århundrets stemme


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Synes Eirik er så utrolig kjedelig. Frida og Elg er de to eneste som har særpreg.

Anonymkode: d57d4...7ad

Smaken er som baken. Jag synes Frida er drit kjedelig. Ingenting med henne som artist som gjør at jeg har lyst å høre mer.

Utrolig mimikkløst ansikt hver gang hun synger. Ja, hun har noen gode fremføringer en gang i blant, men det må mer til for å fenge meg.

 

Anonymkode: 55f29...749

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Chris er den verdige vinner. Han rager en høyere liga godt over alle de andre!!

Anonymkode: da9bd...d2d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Synes Eirik er så utrolig kjedelig. Frida og Elg er de to eneste som har særpreg.

Anonymkode: d57d4...7ad

Hvorfor synes du han er så kjedelig? Han varierer hvertfall i låter. Frida velger alltid de samme kjedelige låtene hver gang. Booooring :Gjesp:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For min del er det Elg eller Eirik som bør vinne hele greia. Begge har variert og vist ulike sider av seg selv, i tillegg til å være gode vokalister. Det er alltid spennende å se hva de har valgt, fordi de tar ikke nødvendigvis noe safe og typisk dem. Begge imponerte meg stort i går. Synes de begge var utrolig flinke på 40-tallet, og de gjorde egentlig ganske overraskende valg på 2010-tallet. 

Håper Frida ryker neste gang. Hun har en sånn stemme som jeg ikke takler, jeg synes rett og slett det blir kjedelig. Jeg liker best vokalister som kan ta i ordentlig, og det føler jeg ikke at Frida kan (hun har i alle fall ikke vist det). Dessuten velger hun bare rolige låter, og alt blir hørendes likt ut fordi hun gjør det samme om og om igjen. Den oversettinga irriterer meg, og jeg ble utrolig skuffa da hun lagde en så nitrist og deprimerende versjon av Alf Prøysen for en stund tilbake. Var for så vidt ikke overraskende at hun ikke gjorde så mye annerledes på "Some Die Young", det er jo en deprimerende låt fra før av.

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Chris er den verdige vinner. Han rager en høyere liga godt over alle de andre!!

Anonymkode: da9bd...d2d

Jeg hadde sansen for Chris, og han har en fin stemme, men: Nei. Både Elg og Eirik er av et annet kaliber vokalmessig.

Anonymkode: e5c2c...e7c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Synes Eirik er så utrolig kjedelig. Frida og Elg er de to eneste som har særpreg.

Anonymkode: d57d4...7ad

Særpreg, ja... Handler det om å synge mest mulig pesende og kun ha deprimerende låtvalg? Og hvis låta ikke er deprimerende nok, så må den gjennom en overhaling slik at den blir deprimerende? I så fall har Frida særpreg.

Anonymkode: e5c2c...e7c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eirik altså! :rodmer: Han er så flink! Fy fader for et talent han er! 

Frida sang ikke bra idag syns jeg, selv om jeg egentlig liker stemmen hennes. Men idag var det helt jævlig å høre på. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en utrolig fin stemme Elg har! Den mannen imponerer meg bare mer og mer! Han og Eirik MÅ til finalen! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ingrid78

Jeg synes Frida synger helt grusomt! Rene kattejamringen i mine ører. Og jeg fatter ikke at hun enda står der mens så mange bra har gått ut. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest chisandra
9 minutter siden, Salka skrev:

Eirik altså! :rodmer: Han er så flink! Fy fader for et talent han er! 

Frida sang ikke bra idag syns jeg, selv om jeg egentlig liker stemmen hennes. Men idag var det helt jævlig å høre på. 

Den mannen kan brukes til hvilken sjanger som helst❣️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, chisandra skrev:

Den mannen kan brukes til hvilken sjanger som helst❣️

Jepp! Han er helt rå! :rodmer: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Måtte felle noen tårer da Elg sang Lykkeliten.

Håper det blir Elg og Eirik i finalen.

Anonymkode: 8cd89...aee

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest chisandra
6 minutter siden, Ingrid78 skrev:

Eirik er rå! Gå inn på tv og stem alle som kan. Tre gratis stemmer hver.

Det skal jeg gjøre 👍🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det beste fra Elg så langt. Han tok en låt opprinnelig gjort av et autotuna null og gjorde den til en vannvittig R&B låt.

Men Eirik er uansett en klasse over samtlige andre deltakere.

Endret av Gruselgrafs
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Oversatt til norsk igjen?! :sove: Er så lei av at hun må oversette nesten alt til norsk! 

Endret av Salka
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gud, så lei jeg er av at Frida skal synge alt på norsk! Hun gjør også låter med litt tempo om til trege låter. Virkelig ikke min type sanger. 

Anonymkode: 66267...69d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ingrid78
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Gud, så lei jeg er av at Frida skal synge alt på norsk! Hun gjør også låter med litt tempo om til trege låter. Virkelig ikke min type sanger. 

Anonymkode: 66267...69d

Jeg satt akkurat og kommenterte det samme til mannen her. Jeg er så lei de norske oversettelsene og jamringen hennes. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...