Gå til innhold

Århundrets stemme

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)
21 minutter siden, Christy89 skrev:

Hvordan er det folk stemmer?! Både Daniel og William med videre 🙈

Fjortisene stemmer vel på Daniel, men aner ikke hvem stemmer på William. Men bra Guri røyk. Hun ødelagte hele låten!

Endret av smalls
  • Liker 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Når jeg så reklamen for dette programmet tenkte jeg at dette må jeg se, dette blir bra. Men synes det bare er så ufattelig tregt og tamt og kjedelig, finner ikke helt ut hvorfor. Men så kom Eirik på scenen ikveld, og med sånn trøkk. Ufattlig mange tamme og tafatte stemmer som er med på dette.

Anonymkode: 327a6...d3c

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Gleder meg til 70 og 00 tallet. Eirik og Marianne er best. Guris glansdager er over. Så utrolig trøtt og kjedelig hun er. :Gjesp:

Litt overasket over at William ikke havnet i bunn 3. Han sang jo virkelig ikke bra! Makan til kjedelig sang

Anonymkode: d8f39...e21

AnonymBruker
Skrevet

Lavt nivå på flere,  men bra at guri gikk ut. Hun blir for mye revyartist for min del.

Anonymkode: 83f50...33d

• Liker 2
Skrevet

Vi spolte faktisk litt da William begynte med jamringen sin... 

Skrevet

Jeg har kun sett lørdagens episode, men tror ikke jeg skal følge med videre. Synes nivået var ganske så lavt. Var noen jeg aldri hadde hørt om og noen sang dårlig.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

I kveld er det 50 tallet.  Ikke helt min musikkstil, men får vel se på likevel

Gleder meg til 70 og 00 tallet da :)

Anonymkode: e4aad...b69

• Liker 1
Skrevet

daniel synger utrolig surt..

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

William velger ballade igjen :roll: Skal han velge ballade hver gang?!

Anonymkode: a59ce...385

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
15 minutter siden, Mkigjen skrev:

daniel synger utrolig surt..

Enig. Fælt å høre på

Anonymkode: a59ce...385

• Liker 1
Skrevet

Sååå kjedelige sanger de velger da

• Liker 2
Skrevet (endret)

Hva gjør dommerne der sånn egentlig? De roser jo alt opp i skyene, og det spiller jo ingen rolle om de synger surt ser det ut til. Bra er det visst uansett ifølge dommerne.

Jeg synes selvfølgelig det spiller en rolle om noen synger surt (Daniel spesielt). Det heter jo Århundrets STEMME, ikke danser.

Synes Chris Medina er best så langt. Fint at han valgte noe annet enn en rolig låt. 

Endret av letterbomb
  • Liker 2
Skrevet

Gleder meg til Eirik. 

At både William og Danilel velger kjedelig sanger er ingen bombe. Det gjør de hver gang . Håper en av de ryker. 

Skjønner heller ikke hva dommerne gjør der når de bare gir de ros

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Daniel er nok ikke ferdig utviklet som artist, derfor er det ikke noe krise at han synger surt. Nest yngste er vel 10+ år eldre enn han. Syns Daniel er veldig flink på helhetsinntrykket. Chris Medina synger bra, men dette programmet er veldig snork. 

Anonymkode: 66267...69d

Skrevet

Kunne Frida velge en mer kjedelig sang?? 🙈

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Skjønner ikke helt poenget med programmet...vi har jo allerede Stjernekamp. Litt tynt konsept...

Eneste som kan synge er Elg, Chris og Eirik.

Daniel er for ung til å ha en ferdig utviklet stemme. Det høres også. Han mangler kraft og dybde.

William har en altfor nasal stemme. Høres ikke bra ut.

Synes også det er rart at skuespillere/musikal"stjerner" blir regnet som artister. Har Guri Schanke gitt ut plater?

Anonymkode: 55f29...749

AnonymBruker
Skrevet

William synger grusomt faktisk :haar:

Det skrike til Marianne på slutten av sangen. Grøss

Anonymkode: e4aad...b69

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Tydelig at fjortsjentene stemmer vilt på Daniel. Håper han ryker snart. Synes han ganske kjedelig å høre på :Gjesp:

Dumt at Marianne røyk ut og William 

AnonymBruker
Skrevet

Ikke William 

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tydelig at fjortsjentene stemmer vilt på Daniel. Håper han ryker snart. Synes han ganske kjedelig å høre på :Gjesp:

Dumt at Marianne røyk ut og William 

Ja, enig. William fortsetter. Synest han kunne ha røket i stedet for  Marianne. Synd at Guri Scancke  røk forrige gang.

Anonymkode: 25345...6b2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...