Salka Skrevet 7. april 2018 #121 Skrevet 7. april 2018 Akkurat nå, Christy89 skrev: Erik er mye bedre enn de andre. Ryker han (Som hadde vært krise) så gir jeg opp Jeg blir GAL av fjortsjentene som hyler når Daniel opptrer! 🙈Virker så påtatt. Er de leid inn?! Enig. Håper han vinner hele greia! Blir gal av de fjortisjentene jeg og, herregud så teit. 4
AnonymBruker Skrevet 7. april 2018 #122 Skrevet 7. april 2018 Jeg tror de hylejentene må være leid inn? Hvem ER han Daniel?? Jeg håper og tror Erik vinner. Noe annet ville være urettferdig. Jannike er så som Så, Elg er helt grei, Fride nitrist og William katastrofe Anonymkode: a59ce...385 1
Gjest chisandra Skrevet 7. april 2018 #123 Skrevet 7. april 2018 Endelig noe som ikke var fullstendig på trynet - Elg
AnonymBruker Skrevet 7. april 2018 #124 Skrevet 7. april 2018 Chris har en flott stemme, men synes han blir litt kjedelig Anonymkode: a59ce...385
AnonymBruker Skrevet 7. april 2018 #125 Skrevet 7. april 2018 Kan de fjortisene holde kjeft?! Herregud som de skriker Anonymkode: 3d9e0...d38 3
AnonymBruker Skrevet 7. april 2018 #126 Skrevet 7. april 2018 Jeg synes faktisk Elg var best i kveld. Erik får en god andreplass. Sisteplas får sisteplass. Anonymkode: 3d9e0...d38 2
AnonymBruker Skrevet 7. april 2018 #127 Skrevet 7. april 2018 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg synes faktisk Elg var best i kveld. Erik får en god andreplass. Sisteplas får sisteplass. Anonymkode: 3d9e0...d38 Sisteplass får William Anonymkode: 3d9e0...d38 1
Salka Skrevet 7. april 2018 #128 Skrevet 7. april 2018 (endret) Jannicke var ikke bra idag, men det var Daniel som skulle røket! Og de forbaska skrikende fjortisjentene! Endret 7. april 2018 av Salka 4
smalls Skrevet 7. april 2018 #129 Skrevet 7. april 2018 Jeg fikk bare med meg siste del, men jeg fatter ikke hva Daniel og William gjør der enda! Å hylejentene var på plass i salen. Så ut som hun ene var på gråten fordi Daniel fikk bli. Jeeesz 😒 3
tirben Skrevet 7. april 2018 #130 Skrevet 7. april 2018 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: Chris har en flott stemme, men synes han blir litt kjedelig Anonymkode: a59ce...385 Synes han er den flinkeste av alle! Synger aldri surt, og velger alltid sanger som kler stemmen hans. I dag var han i særklasse. 4
smalls Skrevet 7. april 2018 #131 Skrevet 7. april 2018 13 minutter siden, tirben skrev: Synes han er den flinkeste av alle! Synger aldri surt, og velger alltid sanger som kler stemmen hans. I dag var han i særklasse. Enig. Han synger alltid on point, motsetning til flere. William har en veldig nasal og sur måte å synge på. Sang like surt i kveld virker det som 1
Salka Skrevet 7. april 2018 #132 Skrevet 7. april 2018 Jeg skjønner ikke hva William Hut gjør der en gang. Han hadde nok passet bedre inn på Pizza Hut. Håper han og Daniel blir de neste som ryker ut. 2
AnonymBruker Skrevet 7. april 2018 #133 Skrevet 7. april 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg tror de hylejentene må være leid inn? Hvem ER han Daniel?? Jeg håper og tror Erik vinner. Noe annet ville være urettferdig. Jannike er så som Så, Elg er helt grei, Fride nitrist og William katastrofe Anonymkode: a59ce...385 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg synes faktisk Elg var best i kveld. Erik får en god andreplass. Sisteplas får sisteplass. Anonymkode: 3d9e0...d38 Heter han ikke Eirik? Anonymkode: f697a...243 2
AnonymBruker Skrevet 8. april 2018 #134 Skrevet 8. april 2018 Jeg gledet meg til konseptet, men jeg er så skuffet. Nedtur 1. Hva er vitsen med å ha Ivar og Bertine der når de bare gir de skryt?! Gjør noen det veldig dårlig (Som William gjorde i går) så er de så forsiktig og pakker det inn i sukkerspinn. 2. Tror tv2 har hatt problemer med å finne artister. 4 stykker jeg aldri hadde hørt om. Daniel, William, Frida og Jannike. Så er jo nivået fryktelig lavt da 😩 3. Hva er egentlig greia med disse jentene som hyler i salen? Så utrolig kleint. Synes det ødelegger mye og vil be de om å klappe igjen. Skulle tro det var Justin Bieber som var på scenen Ryker Eirik, så kommer jeg til å slutte å se på Anonymkode: 50446...bb3 8
Salka Skrevet 8. april 2018 #135 Skrevet 8. april 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg gledet meg til konseptet, men jeg er så skuffet. Nedtur 1. Hva er vitsen med å ha Ivar og Bertine der når de bare gir de skryt?! Gjør noen det veldig dårlig (Som William gjorde i går) så er de så forsiktig og pakker det inn i sukkerspinn. 2. Tror tv2 har hatt problemer med å finne artister. 4 stykker jeg aldri hadde hørt om. Daniel, William, Frida og Jannike. Så er jo nivået fryktelig lavt da 😩 3. Hva er egentlig greia med disse jentene som hyler i salen? Så utrolig kleint. Synes det ødelegger mye og vil be de om å klappe igjen. Skulle tro det var Justin Bieber som var på scenen Ryker Eirik, så kommer jeg til å slutte å se på Anonymkode: 50446...bb3 Jeg er så enig! Irriterer meg grenseløst at de "dommerne" bare gir ros. De var sikkert redd William skulle begynne å grine. Jeg hadde såvidt hørt om William (han hadde en elendig, nitrist søtsuppelåt som het "Take it Easy" i 2006 ca, men jeg hadde aldri hørt om Jannicke, Daniel og Frida. Tv2 har nok hatt problemer med å finne artister, ja. Er mange artister jeg gjerne skulle hatt med i stedet for de 4. De jentene er helt sykt irriterende, ja. Jeg blir gal. Håper vi snart blir kvitt både Daniel og skrikejentene hans. Samme her, Eirik må vinne! Savner Marianne, helt sykt at hun røk før Daniel og William. Konseptet er egentlig veldig bra, men de burde hatt noen skikkelige dommere som tør å gi kritikk. Bertine burde heller vært på scenen enn å dømme, for synge kan hun. 1
Elanor Skrevet 8. april 2018 #136 Skrevet 8. april 2018 Jannike Kruse synger i en "kjent" a capella vokalgruppe. Men vokalgrupper har sjelden så bred kommersiell appell, og dermed er hun ikke A-kjendis. Men jeg husker henne godt fra Nissene på låven og serien Hjem på NRK, og for meg som verken har fulgt med på Idol eller Skal vi danse, er hun større kjendis enn Eirik Søfteland. Jeg har faktisk en plate med William Hut, så han har jeg også hørt om. Daniel Owen er den eneste helt ukjente for meg. Det var synd og skam at Marianne Sveen røk ut. Hun var den beste. Nosizwe Baqwas exit var heller ikke fortjent. Enig med Jannike at det er tragisk at jentene plukkes en etter en, selv om det isolert sett var greit nok at Jannike røk ut.
Gjest chisandra Skrevet 8. april 2018 #137 Skrevet 8. april 2018 29 minutter siden, Elanor skrev: Enig med Jannike at det er tragisk at jentene plukkes en etter en, selv om det isolert sett var greit nok at Jannike røk ut. Hvorfor skal kjønn blandes inn i dette? Folk stemmer som de stemmer - og jeg er ofte uenig i det, men det har ingenting med kjønn å gjøre. Jeg synes også hun satte jenta som er igjen i en litt ekkel situasjon. Hvis det hadde vært nesten bare jenter igjen, så hadde gjerne overskriften i VG vært "girlpower". https://www.vg.no/rampelys/tv/i/qnbmdg/jannike-kruse-med-utblaasning-etter-aarhundrets-stemme-exit
AnonymBruker Skrevet 8. april 2018 #138 Skrevet 8. april 2018 1 time siden, Salka skrev: Jeg er så enig! Irriterer meg grenseløst at de "dommerne" bare gir ros. De var sikkert redd William skulle begynne å grine. Han begynte vel å grine litt etter han var ferdig? Virket sånn I den bransjen de er i, så må de da tåle kritikk! Blir GAL av at de være gir de ros. Blir så falskt Anonymkode: e4aad...b69 2
AnonymBruker Skrevet 8. april 2018 #139 Skrevet 8. april 2018 Ikke være, men bare Anonymkode: e4aad...b69
AnonymBruker Skrevet 14. april 2018 #140 Skrevet 14. april 2018 Er det 30 tallet i kveld? Krysser fingrene for at Daniel eller William ryker. Fatter ikke hva de enda gjør der. Please, ikke si at hylejentene er der 🙄 Anonymkode: e4aad...b69
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå