Gjest gjest1 Skrevet 14. februar 2005 #1 Del Skrevet 14. februar 2005 Er 7 dager "over tiden" (har hatt regelmessig mens siste året), har symptomer som litt oppblåst i magen, har småvondt i hodet, er periodevis litt uggen, mye utflod, bittelitt såre brystvorter. Er dette et graviditetstegn?? Men testen viste neg lørdag, vet det kan ta litt tid, men hvor lang tid er det LENGSTE fra dere tror at dere er gravide til den faktisk har slått ut på test? hilsen spent Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lassie Skrevet 14. februar 2005 #2 Del Skrevet 14. februar 2005 :o Kunne like godt vært meg som hadde skrevet dette jo!! Jeg har hatt regelmessig mens siste 4årene iallfall, og er nå 3 dager over tiden. Er litt uggen i kroppen, har vonde bryster, vondt nederst i ryggen, mye utflod, og smerter i magen. Tok test i går, den viste negativ... Lykke til til deg iallfall, håper det slår ut positivt for oss begge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 14. februar 2005 #3 Del Skrevet 14. februar 2005 Så spennende :o :o Er det rart man blir litt tummelumsk.. Forresten ett symptom til; alltid tørst Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 16. februar 2005 #4 Del Skrevet 16. februar 2005 Jeg gikk 3 uker over før testen var positiv - alltid presis ellers. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 16. februar 2005 #5 Del Skrevet 16. februar 2005 Fetter brun kom i går, i dag har jeg begynt å blø :-( Kroppen min lurer meg trill rundt....*snufs* :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marilyn Skrevet 14. mars 2005 #6 Del Skrevet 14. mars 2005 hm,, for meg så viste testene positivt en uker før forventet mens... det vil si ca 10 dager etter EL. men strekene var veeeldig svake da... men de var der.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marilyn Skrevet 14. mars 2005 #7 Del Skrevet 14. mars 2005 hm,, for meg så viste testene positivt en uker før forventet mens... det vil si ca 10 dager etter EL. men strekene var veeeldig svake da... men de var der.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå