Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
3 minutter siden, Miss.Wildfox skrev:

Jeg hadde også blitt glad for dommen 🌼

Sendt 😊

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vil også gjerne ha dommen tilsendt om det er mulig 😊

• Liker 1
Skrevet

Om noen har mulighet til å sende meg dommen så blir jeg svært takknemlig for det 🌼

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, Andromeda skrev:

Jeg vil også gjerne ha dommen tilsendt om det er mulig 😊

2 minutter siden, Mis(s)Understood skrev:

Om noen har mulighet til å sende meg dommen så blir jeg svært takknemlig for det 🌼

Sendt 😊

• Liker 3
Skrevet
5 minutter siden, Vampyrina skrev:

Sendt 😊

takk! 

• Liker 1
Skrevet
9 timer siden, Onkel Blå skrev:

Takk, men får bare opp denne meldingen når jeg åpner vedlegget: This attachment is not available. It may have been removed or the person who shared it may not have permission to share it to this location

Jeg får det samme, og har dessverre ikke fått lest dommen enda. Kanskje noen andre kunne vært så snill å sende den til meg?

• Liker 1
Skrevet

Synd at hele diskusjonen nå kun handler om sending av dommen. Kan dere ikke henvende dere på pm eller til tingretten? 

• Liker 29
Skrevet
7 minutter siden, Chiubi skrev:

Jeg får det samme, og har dessverre ikke fått lest dommen enda. Kanskje noen andre kunne vært så snill å sende den til meg?

Sendt. 

Send meg PM de som vil ha den. Mister oversikten over de som skriver her i tråden. 

• Liker 5
Skrevet
2 timer siden, skruf skrev:

Setter stor pris på om noen som ikke har brukt opp pm-kvota si også kan sende meg dommen. 

Jeg håper moren får strengere straff i denne runden her, men i tillegg til lengre straff så håper jeg at de årene inne også medfører at hun får hjelp og behandling. 

Jeg tror at i mors forskrudde verden at hun trodde det var hun som skulle gjøre datteren frisk, at hun skulle vise de andre «drittene» (som hun kalte hjelpeapparatet) at hun og hun alene skulle klare dette. Hun viste best. Derfor tok hun med datteren på hytta, favorittstedet til jenta der hun tidligere har blomstret og hatt det godt. Og derfor søkte hun ikke hjelp når det gikk nedover med datteren, hadde hun gjort det så ville hun vist verden at hun feilet, at hun ikke klarte det. 

Ser at mange også klandrer mormoren her, men det blir litt feil synes jeg. Utifra hva jeg husker etter forrige runde så hadde bare mormor telefonkontakt den siste tiden, hun hadde ikke fysisk kontakt med barnebarnet. Pakker og mat ble jo sendt med Valdresekspressen den siste tiden A levde.

Men, jeg er fortsatt av den formening at alle rundt A sviktet. Barnevernet burde grepet inn og overtatt omsorgen, de var jo inne i bildet ganske tidlig. Likedan legen som ga tillatelse til å være på hytta i 8 uker den sommeren uten den ukentlige kontrollveiingen (men akkurat det fikk han vel kritikk for) 

Men den som virkelig sviktet var mor, som heller ofret datteren enn å innse at dette går ikke lengre, jeg må ha hjelp. 

Mormor var på besøk flere ganger på hytta, senest 21.nov. 

Mormor presset også på for å skrive A ut fra behandling og visste om mye av løgnene til moren. 

• Liker 18
Skrevet
7 minutter siden, Lady T skrev:

Sendt. 

Send meg PM de som vil ha den. Mister oversikten over de som skriver her i tråden. 

Tusen takk, nå fikk jeg den opp! :)

• Liker 2
Skrevet
57 minutter siden, Vampyrina skrev:

Sendt 😊

Hjertelig ♥️

• Liker 1
Skrevet

Jeg vet ikke hvordan jeg sender pm😣 Prøvde å sende til deg @Lady T men fikk det ikke til. Beklager! Kan noen ta seg bryet med å sende meg dommen?🙄

• Liker 1
Skrevet

Fint om sending av dom gjøres per epost/pm og ikke etterspørres i tråden, da dette skaper avsporinger. Jeg lar innleggene ligge enn så lenge, men de vil bli ryddet om det blir flere avsporinger. :blomst: 

Yvonne (teamleder)

• Liker 21
Skrevet
3 minutter siden, Elisabethw skrev:

Jeg vet ikke hvordan jeg sender pm😣 Prøvde å sende til deg @Lady T men fikk det ikke til. Beklager! Kan noen ta seg bryet med å sende meg dommen?🙄

Ser ut som du har slått av muligheten for pm...?

Skrevet

Kan ikke dere som ber om sending av dom,slette meld deres etterpå? Ellers blir det flere sider med bare, " Kan du sende den til meg og? " ;) 

• Liker 11
Skrevet

Har alltid ment at den dama burde straffes, men etter å ha lest dommen ble jeg bare enda mer sikker på det! Stakkar stakkar ungen, mamma hjertet mitt blør.. 😢😢  Bare tanken på at hun ikke hadde NOEN - der hun lå på hytta med en mor som aktivt truet med å ta livet av seg.. Det eneste menneske som kom på besøk var bestemoren som støttet oppunder og hjalp moren med å holde hun unna behandling!! Måtte den dama brenne ett vist sted!!!

• Liker 19
Gjest chisandra
Skrevet

Tiltaltes mor har vitnet. Hun mener faktisk at sykehuset kan lastes; ikke for å ikke følge opp, men å ikke overholde løfte om å slippe mer behandling i BUPA:

– Angelica hadde vært i live i dag hvis hun ikke hadde måttet oppleve det, sa tiltaltes mor i retten.

https://www.budstikka.no/nyheter/valdres-saken/lommedalen/tiltaltes-mor-jeg-visste-aldri-hva-angelica-veide/s/5-55-796660?access=granted

Hun mener også at Angelica spiste godt, både frokost lunsj og middag.

Det er godt gjort når vi vet at hun bortimot halverte vekten sin på de få månedene.

Skrevet
7 minutter siden, chisandra skrev:

Tiltaltes mor har vitnet. Hun mener faktisk at sykehuset kan lastes; ikke for å ikke følge opp, men å ikke overholde løfte om å slippe mer behandling i BUPA:

– Angelica hadde vært i live i dag hvis hun ikke hadde måttet oppleve det, sa tiltaltes mor i retten.

https://www.budstikka.no/nyheter/valdres-saken/lommedalen/tiltaltes-mor-jeg-visste-aldri-hva-angelica-veide/s/5-55-796660?access=granted

Hun mener også at Angelica spiste godt, både frokost lunsj og middag.

Det er godt gjort når vi vet at hun bortimot halverte vekten sin på de få månedene.

Jeg har ikke ord... 

• Liker 10
Gjest chisandra
Skrevet
2 minutter siden, Vampyrina skrev:

Jeg har ikke ord... 

Ikke jeg heller. Hun fremstår mer eller mindre som en forlenget arm av tiltalte. 

Skrevet
2 minutter siden, chisandra skrev:

Ikke jeg heller. Hun fremstår mer eller mindre som en forlenget arm av tiltalte. 

Det forklarer vel litt hvorfor tiltalte ble som hun ble..

• Liker 21
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...