Fynkykine Skrevet 25. desember 2019 #8481 Skrevet 25. desember 2019 ...og det verste er at dette skjer igjen. Og igjen. Dessverre... Det finnes copycats der ute, som ser opp til henne (nei, admin. ingen spekulasjon, jobber med sånne saker). 3 år er nemlig ikke mye dersom du er så forvridd i tankegangen at du tror at du tenker rett. Og har en heiagjeng med på kjøpet. Angelica er nok ikke den siste, men jeg håper at vi kan få den Julekalenderen på et av de største sosiale mediene stengt! Håper at admin er med på å støtte dette, personen er tross alt dømt. 19
Pipaluk Skrevet 25. desember 2019 #8482 Skrevet 25. desember 2019 Er hun innkalt til soning nå? Hvor lang tid tar det ? Hvor lenge kan det drøyes? 3
Gjest lillesnøfnugg Skrevet 25. desember 2019 #8484 Skrevet 25. desember 2019 Er bv i Bærum kommune inkompetente?
n_97 Skrevet 25. desember 2019 #8485 Skrevet 25. desember 2019 Nei morens kanal i det omtalte sosiale mediet er fortsatt oppe. Skulle ikke forbause meg om diabetesen blir drastisk forverret hver gang hun skal inn til soning. 13
Jobbermedbarn Skrevet 27. desember 2019 #8486 Skrevet 27. desember 2019 På 25.12.2019 den 21.59, lillesnøfnugg skrev: Er bv i Bærum kommune inkompetente? I denne saken fikk de jo refs, men det betyr selvfølgelig ikke at de generelt er inkompetente! Og for oss som har fulgt godt med i denne saken og også jobber/har kompetanse på mye av det denne saken dreier seg om, så er ikke akkurat vanskelig å se at dette har vært en krevende sak for de instansene som har prøvd å hjelpe... 6
Gjest lillesnøfnugg Skrevet 27. desember 2019 #8487 Skrevet 27. desember 2019 1 time siden, Jobbermedbarn skrev: I denne saken fikk de jo refs, men det betyr selvfølgelig ikke at de generelt er inkompetente! Og for oss som har fulgt godt med i denne saken og også jobber/har kompetanse på mye av det denne saken dreier seg om, så er ikke akkurat vanskelig å se at dette har vært en krevende sak for de instansene som har prøvd å hjelpe... Den ser jeg, men nå har det seg slik at jeg ikke var klar over at det var Bærum bv som var de som håndterte saken. Jeg har kjennskap til bv i denne kommunen gjennom jobb, og jeg er ikke imponert over måten de håndterer enkelte saker. Jeg håper at de skjønner at det trengs en utvikling i den kommunen rundt disse tjenestene.
Hege899 Skrevet 11. juni 2020 #8489 Skrevet 11. juni 2020 13 timer siden, MalloryK skrev: Er denne saken ferdig og glemt? Jeg kommer aldri til å glemme denne grusomme saken 13
BMF Skrevet 11. juni 2020 #8490 Skrevet 11. juni 2020 Jeg kommer heller aldri til å glemme denne stakkars jentas skjebne ❤️ 8
Jobbermedbarn Skrevet 11. juni 2020 #8491 Skrevet 11. juni 2020 Jeg kommer heller aldri til å glemme denne saken❤️ Og den var utrolig viktig for barns rettssikkerhet 🙌 I mine øyne en helt riktig dom! 12
Purple_Pixiedust Skrevet 11. juni 2020 #8492 Skrevet 11. juni 2020 Kommer nok alltid til å bære dette med meg ja. Hun vil ikke bli glemt av meg. Den vakre lille jenta. 7
The Kitten Skrevet 11. juni 2020 #8493 Skrevet 11. juni 2020 15 timer siden, MalloryK skrev: Er denne saken ferdig og glemt? Media kan ikke rapportere om den i tide og utide hvis det ikke har skjedd noe nytt. 3
Gjest Blondie65 Skrevet 11. juni 2020 #8494 Skrevet 11. juni 2020 Jeg kommer heller aldri til å glemme denne saken. Til det er den for grotesk - på alle tenkelige måter.
Frida Skrevet 11. juni 2020 #8495 Skrevet 11. juni 2020 Skjebnen til denne jenta kommer nok til å følge meg. Jeg klarer ikke å glemme henne. Jeg ser for meg livet hun kunne levd, og det er så uendelig trist at hun aldri fikk sjansen. 10
Gjest Trynefaktor Skrevet 11. juni 2020 #8496 Skrevet 11. juni 2020 Stakkars,lille jente ❤️ Kommer aldri til å glemme henne.
_popcorn_ Skrevet 12. juni 2020 #8497 Skrevet 12. juni 2020 Ryddet for spekulasjoner og svar til det. _popcorn_, mod
Nana Skrevet 27. juni 2020 #8498 Skrevet 27. juni 2020 Kommer aldri, aldri, aldri til å glemme alt det grusomme som kom frem i dommene (fikk de tilsendt). Etter mitt syn, som ikke-jurist, finnes det ikke en eneste formildende omstendighet, tvert i mot. Det var moren som gjorde dette mot sin egen datter. Hadde Angelica blitt kidnappet og måtte «levd» (ja, hermetegn MÅ til) under slike forhold så hadde vedkommende gjerningsperson fått 21 år siden det ble dødelig utfall. Det er som en skrekkfilm uten sidestykke. 34
Gjest Lin11 Skrevet 27. juni 2020 #8499 Skrevet 27. juni 2020 1 time siden, Nana skrev: Kommer aldri, aldri, aldri til å glemme alt det grusomme som kom frem i dommene (fikk de tilsendt). Etter mitt syn, som ikke-jurist, finnes det ikke en eneste formildende omstendighet, tvert i mot. Det var moren som gjorde dette mot sin egen datter. Hadde Angelica blitt kidnappet og måtte «levd» (ja, hermetegn MÅ til) under slike forhold så hadde vedkommende gjerningsperson fått 21 år siden det ble dødelig utfall. Det er som en skrekkfilm uten sidestykke. Hva står i dommen?
Jobbermedbarn Skrevet 28. juni 2020 #8500 Skrevet 28. juni 2020 (endret) 10 timer siden, Nana skrev: Kommer aldri, aldri, aldri til å glemme alt det grusomme som kom frem i dommene (fikk de tilsendt). Etter mitt syn, som ikke-jurist, finnes det ikke en eneste formildende omstendighet, tvert i mot. Det var moren som gjorde dette mot sin egen datter. Hadde Angelica blitt kidnappet og måtte «levd» (ja, hermetegn MÅ til) under slike forhold så hadde vedkommende gjerningsperson fått 21 år siden det ble dødelig utfall. Det er som en skrekkfilm uten sidestykke. Jeg er helt enig med deg👍 Og det er veldig tankevekkende det du skriver; hadde annen enn mor tatt henne med og latt dette skje, hadde dommen vært mye strengere. Det er ikke uten grunn at aktoratet på et tidspunkt sa at tiltalen lå tett opptil drap. Jeg synes det er oppsiktsvekkende og skremmende at en som jobber med å veilede foreldre med utgangspunkt i barns beste, støtter mor i denne saken. Da kan man rett og slett ikke ha satt seg godt nok inn i hva som har skjedd/lest dommene. Ikke at jeg hadde så mye tvil før jeg leste dommene, men etter var det i alle fall ingen tvil igjen. Rystende lesing. Det er dessverre fortsatt mange, også fagpersoner, som ikke tror at (spesielt en) mor kan mishandle sitt eget barn. Endret 28. juni 2020 av Jobbermedbarn 16
Anbefalte innlegg