AnonymBruker Skrevet 25. februar 2018 #1 Del Skrevet 25. februar 2018 Har du klart å dra i land et godt kjøp for deg som kunde? I så fall hvor mye avslag/ekstrautstyr/innbyttepris fikk du? Hva tenker du hvis en bilselger nesten ikke er villig til å diskutere pris, med mindre det opprinnelige tilbudet var sinnssykt bra? Anonymkode: 308f4...241 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2018 #2 Del Skrevet 28. februar 2018 På vanlig kjøp av ny bil så er største avslaget jeg har fått 95 000 kr. Største prosent avslaget er 50% på bruktbil. Anonymkode: 68e40...2f0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2018 #3 Del Skrevet 28. februar 2018 Får som regel 25-30% på bruktbil. Da er jeg ute etter sjeldne modeller som er vanskelige å få solgt. Så kjører jeg de til det ikke er liv igjen. 😁 Anonymkode: 1707a...101 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest making.a.mess Skrevet 3. mars 2018 #4 Del Skrevet 3. mars 2018 Det er fullt mulig å prute på bil. På nybil kan du prute, klø deg i skjegget og gå. Når du har vært der 2-3 ganger har du nådd målet. Å prute er en kunst. Jeg kan den ikke for å ha det sagt, men har sett eksperter i aksjon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå