Gå til innhold

Kødder hun bare med meg?

Fremhevede innlegg

Skrevet
44 minutter siden, Uni said:

Det du skriver betyr ikke at det var lurt å sende dickpick. For å sette det på spissen: Det er forskjell på teasing og blotting.
Hun ville tydeligvis skrive om sex, men det betyr ikke at hun ville ha dickpick. Ikke send dickpick uten at hun enten har rett ut bedt om å få et dickpick, eller hun har sendt et fittebilde av seg selv.
At hun sendte gift med seksuelt innhold åpnet for at du kunne sende en lignende gif tilbake, men ikke dickpick.

Som en tommelfingerregel: Unngå å gå noe lenger enn dama gjør. Hvis hun sexter, så sexter du tilbake (ikke bilder). Hvis hun sender gif, send en gif tilbake. Hvis hun sender bilde av pupper så kan du sende bilde av brystkasse. Når hun sender fittebilde, da kan du sende kukbilde.

Så kvinner kan sende nakenbilder til noen som ikke ber om det, men menn kan ikke det? 
Er det kun blotting om menn sender nakenbilder uoppfordret, men helt greit om kvinner gjør det? 

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dickpiks og selfies er fullstendig turn off, i hvert fall førstnevnte!

Anonymkode: 3a548...647

• Liker 2
Gjest Carol80
Skrevet

Jeg ville aldri sendt et slikt bilde til noen. Hadde vært redd for å finne det på nett eller misbrukt på en eller annen måte. Men gjort er gjort. Ta kontakt med henne, helt random, uten en seksuell tone og se hva hun svarer. Hvis hun tror du bare er ute etter en ting, må du motbevise det. Møte henne på kafé, være hyggelig. Skader ikke å prøve 😉

Skrevet

Ikke kroppsbilder på nett til fremmede, du vet ALDRI hvor de kan havne. 

Du må gi ting TID slik at du ser om du kan stole på vedkommende, her sendte du uansett for tidlig, "relasjonen må være mer festet".. men selv da er det "no GO"

Anonymkode: 647ff...3ca

Skrevet

Siden du trakk deg unna så tenker hun jo at du bare kødder med henne, når du kommer og går inn i livet hennes som du vil, og i ganske upassende taiming blir kåt og kanskje sender hun noe som tyder på at du er kåt (som oppfattes som at du tar hun useriøst og ikke respekterer hun).

• Liker 1
Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det var nettopp det jeg ville. Ble skuffet da jeg ikke fikk respons på mitt bilde. Og det er ikke sant at hun ikke ville se nakent bilde av meg. Hun ledet selv samtalen slik så det gjorde at jeg ble kåt. Vi hadde mange sånne samtaler ifjor, hvor vi sendte hverandre masse bilder og pratet hva vi ville gjøre med hverandre når vi møtes. 

Hvorfor tar hun kontakt hvis hun etterpå skal avvise meg på denne måten?

Anonymkode: eff44...d61

Det er jo litt spesielt å utveksle slike bilder før dere har møttes. Men du vet jo at du har trukket deg unna tidigere. Så da burde det ikke være noen overraskelse at hun er usikker på deg nå.

Du har visst sendt henne meldinger nå i etterkant, om at du vil møte henne osv.? Så da får du bare vente og se om hun svarer.

Anonymkode: 27852...5ca

• Liker 1
Skrevet
19 timer siden, duplexx skrev:

Hva slags bilde sendte du? Please ikke si at det var dickpick...

18 timer siden, saltyliquorice skrev:

Og du blei paff? 

Hvorfor er det så mange som er enige i at det var feil å sende det bildet? Som sagt, så har jeg og hun en historie sammen fra ifjor. Vi hadde mye sexprat på snap, hun likte å høre hva jeg kom til å gjøre med henne når vi møtes. Og hun fortalte meg også om sine egne fantasier. Hun har sett hele meg på snap, det er ikke noe nytt at hun får et dickpic. 

Nå var det hun som ledet opp til en flørtende samtale og sendte meg en seksuell gif, da tolker jeg det som at hun vil ha sexprat igjen. 

Men jeg sendte det bildet på et litt feil tidspunkt. Skulle ha svart på hennes siste melding (det var noe jeg ikke nevnte i hovedinnlegget). Hun skrev at det var opp til meg om vi kommer til å møtes eller ikke. Jeg svarte henne ikke men sendte istedet et bilde. Følte meg etterpå avvist.

Skrevet
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Når en mann sender slik tar jeg det som et tegn på at han ser på meg som en hore og ikke er noe seriøs i det hele tatt. 

Anonymkode: 61d6a...723

18 timer siden, EvaLena skrev:

Hadde aldri ville møtt deg etter ett sånt bilde jeg heller.

Hun har fått mange slike bilder av meg før, og vi var ville på snap. Hun vil møtes like mye nå som ifjor. 

Skrevet

Er jeg den eneste som tenker at hun kanskje har dårlig selvtillit og føler at hun ikke er fin nok for ts? At han kommer til å bli skuffet om han møter henne?

• Liker 1
Skrevet
6 timer siden, duplexx skrev:

Ååååherregud. HVORFOR??? Hun har avskrevet deg som totalt useriøs. Hvilket man er når man sender sånt.. det er kvalmt - ikke tennende. 

Om du vil ha henne tilbake må du unnskylde deg og forklare at det var et dick move (hehehehe), og si at du trodde det ville tenne henne, men åpenbart ikke gjorde det. At du er genuint interessert og ikke bare er ute etter sex.

Du har mistet alle stjernene i boken hennes. 

Jeg har sagt unnskyld for det, og at jeg også er lei meg for at vi ikke møttes ifjor når hun ville mest. Som jeg sa i hovedinnlegget, var jeg i en litt dårlig periode. 

Hun svarte med at det er sant at det ikke er mulig å få til et forhold når vi har så stoe avtand mellom oss. Så avsluttet hun med at det er best at vi ikke har kontakt med hverandre mer. 

Jeg skrev tilbake hvor jeg lurte på om hun var seriøs nå. Ble skikkelig skuffet og forvirret. Skjønte ingenting og lurte på om hun tok kontakt med meg igjen etter så lang tid kun for å formidle denne meldingen...

Skrevet
5 minutter siden, BritneyBitch skrev:

Er jeg den eneste som tenker at hun kanskje har dårlig selvtillit og føler at hun ikke er fin nok for ts? At han kommer til å bli skuffet om han møter henne?

Det kan ikke være andre veien da? At kanskje det er han som er redd for at jenta blir skuffet og derfor er han redd for å møte henne selv om han har veldig lyst. Høres jo for meg ut som at han også kanskje søker bekreftelse med tanke på at han hadde sendt henne et dickpic og det bildet ble ikke like godt mottatt som det tidligere har blitt av henne. Og etterpå blir han veldig følsom og sender masse meldinger hvor han lurer på om hun bare kødda med ham...For meg høres det ut som at hans selvtillitt fikk et knekk pga hvordan hun svarte ham etterpå. Denne historien har to perspektiver, de fleste på kg glemmer å se på dette fra flere synspunkter. 

• Liker 1
Skrevet
27 minutter siden, meeeg9 said:

Det kan ikke være andre veien da? At kanskje det er han som er redd for at jenta blir skuffet og derfor er han redd for å møte henne selv om han har veldig lyst. Høres jo for meg ut som at han også kanskje søker bekreftelse med tanke på at han hadde sendt henne et dickpic og det bildet ble ikke like godt mottatt som det tidligere har blitt av henne. Og etterpå blir han veldig følsom og sender masse meldinger hvor han lurer på om hun bare kødda med ham...For meg høres det ut som at hans selvtillitt fikk et knekk pga hvordan hun svarte ham etterpå. Denne historien har to perspektiver, de fleste på kg glemmer å se på dette fra flere synspunkter. 

Jo, absolutt. Det mangler veldig mye kontekst og informasjon i innleggene til TS, men min første innskytelse var at hun muligens ikke følte seg bra nok for han. Men det kan jo lett komme av at hun faktisk er blitt avvist, og det kan også ha ført til at hun ikke lenger er interessert etter at han først avviste henne. Det blir egentlig bare spekulering, jeg syns bare at det ble litt lettvint å hoppe rett til konklusjonen om at hun syns det var ekkelt å motta dickpic - for det er jo faktisk endel jenter som liker det. Skulle gjerne hørt hennes versjon :D

Skrevet
On 2/25/2018 at 12:19 PM, _popcorn_ said:

Så kvinner kan sende nakenbilder til noen som ikke ber om det, men menn kan ikke det? 
Er det kun blotting om menn sender nakenbilder uoppfordret, men helt greit om kvinner gjør det? 

Jeg skjønner at det kan se ut som jeg mener det, men det var ikke slik jeg mente det.
De fleste vet at kvinner generelt sett er mer skeptiske til seksuelle undertoner enn hva menn er. Ved å ta utgangspunkt i hva en mer kresen motparten er sannsynlig å godta, så reduserer man risikoen for å gjøre noe som ikke godtas. Ergo: Hvis mannen unngår å ta initiativ til å eskalere de seksuelle undertonene, så reduserer han også risikoen for å gå for langt etter kvinnens synspunkt. Derfor regelen jeg la frem om å la kvinnen bestemme grad av seksuell kommunikasjon.

Skrevet
På ‎25‎.‎02‎.‎2018 den 0.04, AnonymBruker skrev:

Jo det var det som ble sendt

Haha... Fantastisk 

Skrevet
På 25.2.2018 den 0.18, EvaLena skrev:

Hadde aldri ville møtt deg etter ett sånt bilde jeg heller.

Hun ville fortsatt møte meg etter alle de andre gangene hun mottok slike bilder fra meg. Hun skrev også at grunnen til at hun tok kontakt med meg igjen var fordi hun ville prøve å få møtt meg....

Skrevet

Du sendte dickpick og lurer på hvorfor hun skrev det der? Å Gud, hjelp denne mannen! Han trenger hjelp til å forstå. Amen! 

Gjest Minesveiper
Skrevet (endret)

Virker som hun ble litt såret over at du ikke ville møte henne sist. Nå tror hun ikke på deg når du melder interesse. 

Hvis du bare på en rolig måte viser at du vil møte henne kan du kanskje snu dette ts. Mulig hun bare spiller litt for å få deg på kroken :fnise:

Endret av Minesveiper
Skrevet
23 timer siden, BritneyBitch skrev:

Hei Britney. Du vet vel innerst inne at det er litt veldig lite sannsynlig? 

Skrevet
44 minutter siden, Axl said:

Hei Britney. Du vet vel innerst inne at det er litt veldig lite sannsynlig? 

Hei Axl. Nei, vet egentlig ikke det innerst inne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...